19 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
C Level Club üyeleri “Kişiselleştirilmiş, tutarlı ve zengin deneyim” için bir araya geldi
Haberler

C Level Club üyeleri “Kişiselleştirilmiş, tutarlı ve zengin deneyim” için bir araya geldi

Nafizcan Önder
23 Ocak 2024
4 dk okuma

Markaların müşterileri kampanyalarla ve segmentasyonla sayısallaştırmayıp kişisel deneyimler yaşatması gereken bir döneme giriyoruz. Tam da böylesi bir eşikte, Marketing Türkiye C Level Club üyeleri Inspark iş birliğiyle 19 Ocak’ta Hilton Bomonti’de “Kişiselleştirilmiş, tutarlı ve zengin deneyim”in kodlarını konuşmak için bir araya geldi…

2012 yılından beri her sene gerçekleştirdiği etkinliklerle C suite sektör profesyonellerine iş yapış modellerini değiştirecek, kurumun gelecek stratejilerine yön verecek yenilikler hakkında içgörü sağlamaya devam eden C Level Club’ın bu kez gündeminde “Kişiselleştirilmiş, tutarlı ve zengin deneyim” vardı. Katılımcılar, 16 yılı aşkın süredir müşteri odaklı teknolojilere odaklanarak, kurumların müşterilerine en iyi deneyimi yaşatabilecekleri CRM platformları oluşturmayı amaçlayan Inspark CEO’su Serdar Susuz’un sunumuyla, “Günümüzde müşterilerin beklentileri neler?”, “Bir şirket farklılaşmak için neler yapmalı?” “Kişiselleştirilmiş, tutarlı ve zengin deneyim nasıl milyonlarca tüketiciye ulaştırılabilir?” sorularına yanıt aradı…

Serdar Susuz’un etkili sunumunun ardından interaktif bir sohbet ortamına dönüşen buluşmada pazarlamanın önde gelen liderleri de deneyim tasarımı alanındaki birikimlerini paylaştı.

C Level Club üyeleri “Kişiselleştirilmiş, tutarlı ve zengin deneyim” için bir araya geldi
C Level Club üyeleri “Kişiselleştirilmiş, tutarlı ve zengin deneyim” için bir araya geldi
C Level Club üyeleri “Kişiselleştirilmiş, tutarlı ve zengin deneyim” için bir araya geldi
C Level Club üyeleri “Kişiselleştirilmiş, tutarlı ve zengin deneyim” için bir araya geldi
C Level Club üyeleri “Kişiselleştirilmiş, tutarlı ve zengin deneyim” için bir araya geldi
C Level Club üyeleri “Kişiselleştirilmiş, tutarlı ve zengin deneyim” için bir araya geldi
C Level Club üyeleri “Kişiselleştirilmiş, tutarlı ve zengin deneyim” için bir araya geldi
C Level Club üyeleri “Kişiselleştirilmiş, tutarlı ve zengin deneyim” için bir araya geldi
C Level Club üyeleri “Kişiselleştirilmiş, tutarlı ve zengin deneyim” için bir araya geldi
C Level Club üyeleri “Kişiselleştirilmiş, tutarlı ve zengin deneyim” için bir araya geldi
C Level Club üyeleri “Kişiselleştirilmiş, tutarlı ve zengin deneyim” için bir araya geldi
C Level Club üyeleri “Kişiselleştirilmiş, tutarlı ve zengin deneyim” için bir araya geldi
C Level Club üyeleri “Kişiselleştirilmiş, tutarlı ve zengin deneyim” için bir araya geldi

Marketing Türkiye C Level Club buluşmasının katılımcıları:

Günseli Özen – Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni

Serdar Susuz – Inspark CEO’su

Akşın Güngör – Madame Coco Küresel Pazarlama Direktörü         

Aylin Alpay – Chief Marketing & Sales Officer at TAV Airports       

Ayşen Akalın – Eczacıbaşı Medya, Kurumsal İletişim, Dijital Pazarlama Müdürü     

Banu Soyak – Lenovo CMO’su     

Beril Alakoç – Akbank Chief Brand and Communications Officer  

Burcu Taşdelen – Vestel  Müşteri Deneyimi ve Süreç Tasarım Müdürü

Burçin Çelik – CarrefourSA Deputy General Manager       

Eda Başer Uytun – Turkey and Region Marketing Director at HÄFELE GmbH & Co

Emel Toprak – Customer Relations Manager at Atasun Optik        

Esra Beyzadeoğlu – Hepsiburada Chief Customer Experience and People Officer 

Esra Cumur – Marketing Manager at Xsights    

Alp Hazar Büyükçulhacı – Marketing Türkiye Strateji ve Medya Sorumlusu

Duygu Su Ocakoğlu – Marketing Türkiye Etkinlik ve Reklam Direktörü

Ferruh Altun – Marketing Türkiye Haber Müdürü

Gülnur Uluğ – Muratbey Gıda CMO’su    

Gülsün Mersin – Koroplast Marketing Director   

Gülten Ramazanoğlu – GRU Consulting Agency Founder

Kutay Özbek – Silk&Cashmere Vice General Manager      

Kübra Kavlu – Greyder Board Member   

Mehmet Tüfekçi – Arçelik Türkiye Pazarlama Direktörü    

Merve Eraslanoğlu –  TVEkstra CEO & Co-Founder            

Merve Naz Atmaca – Blutv CMO’su

Murat Atay – TVEkstra Co-Founder

Murat Çolakoğlu – Chief Digital and Marketing Officer at L’Oréal       

Özlem Elfassy – Chackra Pazarlama Direktörü

Serap Balkan – Teknosa   Pazarlama Direktörü

Sibel Yazıcı – Porland Genel Müdür Yardımcısı     

Şirin Işık – Humm Organic General Manager        

Umut Soykan – Kütahya Porselen Dijitalleşme, İş Geliştirme ve İnovasyon Direktörü          

Zeynep Ege Dura – Edenred Türkiye CMO’su    


c level club featured Inspark
1 Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
2 YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
YouTube’un zirvesine “kamp kuranlar” belli oldu
3 Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi...
Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi…
4 Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
5 Zara 50. yaşını 50 moda ikonuyla kutluyor!
Zara 50. yaşını 50 moda ikonuyla kutluyor!
Güncel Haberler
Yapay zeka çağında reklam: Araç mı, ortak mı, tehdit mi?
Yapay zeka çağında reklam: Araç mı, ortak mı, tehdit mi?
Tüketicinin dikkatini çekmenin yeni formülü: Yapay zeka ve kişiselleştirme
Tüketicinin dikkatini çekmenin yeni formülü: Yapay zeka ve kişiselleştirme
Türkiye’nin gençlik markaları
Türkiye’nin gençlik markaları
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İçişleri Bakanı "Motosiklet Kazalarının Önlenmesine Yönelik Eylem Planı"nı açıkladı, OPET’ten jet hızıyla destek geldi
Haberler
İçişleri Bakanı “Motosiklet Kazalarının Önlenmesine Yönelik Eylem Planı”nı açıkladı, OPET’ten jet hızıyla destek geldi
Nafizcan Önder
13 Mart 2025
Gündem yorgunu toplum YouTube'da gazetecileri daha az izliyor!
Haberler
Gündem yorgunu toplum YouTube’da gazetecileri daha az izliyor!
Nafizcan Önder
5 Mart 2025
Kahve Posasından Sürdürülebilir Geleceğe: Arzum OKKA’dan Doğaya Dost Bir Yenilik
Haberler
Kahve Posasından Sürdürülebilir Geleceğe: Arzum OKKA’dan Doğaya Dost Bir Yenilik
Advertorial
4 hafta önce
Bakanlıktan 126,7 milyon TL "fahiş fiyat" cezası!
Haberler
Bakanlıktan 126,7 milyon TL “fahiş fiyat” cezası!
Marketing Türkiye
10 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.