5 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Karnaval Media Group, sesin dönüşümünü konuşmak üzere pazarlama dünyasıyla buluştu!
Haberler

Karnaval Media Group, sesin dönüşümünü konuşmak üzere pazarlama dünyasıyla buluştu!

Marketing Türkiye
29 Aralık 2023
2 dk okuma

Türkiye’nin en büyük ses network’ü olan Karnaval Media Group, ses mecrasının günümüze kadarki evrimini ve geleceğini aktarmak üzere; pazarlama dünyasının önemli isimleri ile Marketing Türkiye C Level Club’ta bir araya geldi. Sesin gelişimini sadece hazır kaynaklardan takip etmeyip, bu konuda Türkiye’ye de kaynak oluşturmayı hedefleyen Karnaval Media Group adına CEO Burak Can, Zorlu PSM – Touché sahnesinde, katılımcılara YouGov desteğiyle hazırlanan “Sesin Dijital Dönüşümü” adlı çalışmasını sundu. Katılımcıların büyük ilgi gösterdiği çalışma, Türkiye’nin ses alışkanlıklarını datalar eşliğinde deşifre ediyor…  

Karnaval Media Group, sesin dönüşümünü konuşmak üzere pazarlama dünyasıyla buluştu!
Karnaval Media Group, sesin dönüşümünü konuşmak üzere pazarlama dünyasıyla buluştu!
Karnaval Media Group, sesin dönüşümünü konuşmak üzere pazarlama dünyasıyla buluştu!
Karnaval Media Group, sesin dönüşümünü konuşmak üzere pazarlama dünyasıyla buluştu!
Karnaval Media Group, sesin dönüşümünü konuşmak üzere pazarlama dünyasıyla buluştu!
Karnaval Media Group, sesin dönüşümünü konuşmak üzere pazarlama dünyasıyla buluştu!
Karnaval Media Group, sesin dönüşümünü konuşmak üzere pazarlama dünyasıyla buluştu!

Ses tüketicileri bize ne söylüyor?

Karnaval Media Group CEO’su Burak Can, “Türkiye’nin Ses Haritası” gibi önemli bir çalışmayı analiz ederken, ilk olarak ülkemizdeki dijital ses tüketiminin yüzde 74 gibi çok büyük bir orana sahip olduğunu hatırlatmakta fayda gördüğünü belirtti. Bu oran elbette sadece ücretli-ücretsiz müzik servislerini kapsamıyor. Smart araçlar, podcastler, sesli kitaplar gibi çokça tükettiğimiz alışkanlıkları da kapsıyor. 

Yapılan araştırmaya göre Türkiye’de her 2 kişiden 1’i radyo dinlemeye devam ediyor ve bu radyo dinleyicilerinin yüzde 58’i ise bu eylemi; dijital cihazlardan yapıyor.

Markalar sesi nasıl değerlendiriyor?

Burak Can, sunumunu şu sözlerle sürdürdü: “Şu ana kadar yaptığımız paylaşım, elimizdeki dataların aslında büyük bir kısmı değil. Karnaval Media Group olarak çalıştığımız markaların bazılarına bu dataların tamamını aktarma şansı yakaladık. Paylaşımımızdan sonra, ilgili markalar pazarlama stratejilerini tekrar değerlendirerek ses yatırımlarını artırma kararı aldı.”

C Level Club üyeleri Türkiye’nin Dijital Ses Haritası’nı çıkardı…

Burak Can featured karnaval
1 Temu, Türkiye'de işe alımlara başladı
Temu, Türkiye’de işe alımlara başladı
2 Ticaret Bakanlığı'ndan "gizemli kutu" tanıtımlarına erişim engeli
Ticaret Bakanlığı’ndan “gizemli kutu” tanıtımlarına erişim engeli
3 Medya yanılıyor, yaşlanmak yenilgi değil stratejik oyun alanı…
Medya yanılıyor, yaşlanmak yenilgi değil stratejik oyun alanı…
4 Instagram’dan reklamsız dönem: Ücretli abonelik modeli geliyor
Instagram’dan reklamsız dönem: Ücretli abonelik modeli geliyor
5 İş dünyasında haftanın atamaları (23-29 Ağustos)
İş dünyasında haftanın atamaları (23-29 Ağustos)
Güncel Haberler
39 süt firması hakkında soruşturma başlatıldı...
39 süt firması hakkında soruşturma başlatıldı…
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (29 Ağustos-4 Eylül)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (29 Ağustos-4 Eylül)
Lush’tan radikal marka aktivizmi: İngiltere’deki tüm mağazalarını Gazze için kapattı
Lush’tan radikal marka aktivizmi: İngiltere’deki tüm mağazalarını Gazze için kapattı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Apple, Siri’yi “arama motoruna” dönüştürmeye hazırlanıyor
Haberler
Apple, Siri’yi “arama motoruna” dönüştürmeye hazırlanıyor
Nafizcan Önder
23 saat önce
Maliye’de yapay zeka dönemi başladı
Haberler
Maliye’de yapay zeka dönemi başladı
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Lahmacun endeksi: Mersin rekor kırdı, Gaziantep sürpriz yaptı
Haberler
Lahmacun endeksi: Mersin rekor kırdı, Gaziantep sürpriz yaptı
Nafizcan Önder
5 Temmuz 2025
Instagram'ın "soru kutucuğu" özelliği WhatsApp'a geliyor
Haberler
Instagram’ın “soru kutucuğu” özelliği WhatsApp’a geliyor
İrem Alimoğlu
18 Temmuz 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.