17 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Black Friday'de fark yaratmak isteyenlerin dikkatine!
Haberler

Black Friday’de fark yaratmak isteyenlerin dikkatine!

Nafizcan Önder
11 Kasım 2023
2 dk okuma

Alışveriş tutkunlarının büyük bir heyecanla beklediği Black Friday, markalar ve perakendeciler için de yılın en önemli dönemlerinden biri. Rekabetin zirvede olduğu bu dönemde markalar tüm rakiplerinden sıyrılıp spot ışıklarını üzerine çekmek istiyor. Reklam harcamalarının arttığı bu dönemde, markaların, etkili sonuçlar elde edebilmeleri için reklam algoritmalarını güncel tutmaları gerektiğinin altını çizen Adform Türkiye,MEA ve Orta Asya Ülke Müdürü Cem Eroğlu, “En etkili strateji, önceden hazırlıklı olmak ve fırsatlar ortaya çıktığında esnek stratejilerle gerçek zamanlı olarak hızlı tepkiler verebilmektir” diyor…

Tüketiciler, Black Friday döneminde alışverişlerini online platformlardan yapmayı tercih ediyor

Pandemi dönemi, tüketici alışkanlıklarında önemli değişikliklere yol açtı. Bu dönemde tüketiciler, alışveriş alışkanlıklarını çevrimiçi platformlara yönlendirmeye başladılar. 2021 yılı Black Friday döneminde, 18-44 yaş arasındaki tüketicilerin yüzde 59’u internet üzerinden alışveriş yapmayı tercih etti. Öte yandan araştırmalara göre Amerikalı tüketicilerin yüzde 25’i, en iyi indirimleri internet üzerinde bulacaklarına inandıklarını ifade ediyor.

Black Friday döneminde her yıl giderek artan reklam harcamaları, markalar arasındaki rekabeti artıyor. Bu yoğun rekabet ortamında, reklamverenlerin, reklam harcamalarından etkili sonuçlar elde edebilmeleri ve öne çıkabilmeleri için reklam algoritmalarını güncel ve optimize tutmaları gerekiyor. 

Adform’un zahmetsiz modern pazarlama için yenilikçi platformu FLOW, değişen tüketici alışkanlıkları ve pazar dinamiklerine ayak uydurmak isteyen reklamverenlere destek oluyor. Reklam algoritmalarını güncel tutmak ve reklam kampanyalarını optimize etmek için tasarlanmış Adform Flow, güçlü bir araç seti sunarak reklamverenlere daha etkili hedefleme ve yüksek dönüşüm oranları elde etme fırsatı sunuyor.

Reklam kampanyalarınızı yapay zekâ desteği ile iyileştirin

Adform Flow, veri odaklı algoritmalar kullanarak, reklamverenlere reklam kampanyalarını optimize etme ve müşterilere daha iyi hizmet sunma imkânı sağlıyor. Ayrıca, yapay zekâ destekli algoritmalar aracılığıyla Edinme Başına Maliyet (CPA) ve Reklam Harcamalarının Getirisi (ROAS) gibi kritik performans göstergelerini iyileştirmelerine olanak tanıyor.

Adform Flow, Dinamik Reklam Materyali Optimizasyonu (DCO) teknolojisini içeren entegre bir çözüm sunuyor. Böylece, reklamverenlere reklam kampanyalarını kişiselleştirme ve hedef kitleye daha etkili bir şekilde ulaştırma fırsatı sağlıyor.

“Rekabet doruk noktasına ulaştığında, sizi öne çıkaran şey reklam algoritmanızın güncelliği olur”

Black Friday'de fark yaratmak isteyenlerin dikkatine!
Cem Eroğlu
Adform Türkiye,MEA ve Orta Asya Ülke Müdürü

“Black Friday dönemi, pazarın yoğunluğu ve rekabetin doruk noktasına ulaştığı bir dönemi ifade ediyor. Bu süre zarfında reklamverenler arasındaki rekabet oldukça yükseliyor ve bu nedenle reklam algoritmalarını sürekli olarak iyileştirmek, markaların öne çıkması ve başarılı olması açısından kritik bir önem taşıyor. Adform olarak, reklamverenlerin reklam algoritmalarını güncel ve optimize tutmalarını sağlayarak bu süreçteki kampanyalarından maksimum verim almalarını sağlıyoruz.

Tüketicilerin davranışları ne yönde değişeceğini kesin olarak bilemeyiz. Bu nedenle en etkili strateji, önceden hazırlıklı olmak ve fırsatlar ortaya çıktığında esnek stratejilerle gerçek zamanlı olarak hızlı tepkiler verebilmektir. Adform FLOW, reklamverenlere sadece Kara Cuma’da değil, aynı zamanda yoğun tatil alışveriş sezonunun tamamında başarılı kampanyalar yürütebilmeleri için gerekli araçları sunuyor.”

Adform Black Friday cem eroğlu featured
1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
3 Adgager, Marketing Türkiye için araştırdı: İlk 6 ayın en başarılı reklam filmleri…
Adgager, Marketing Türkiye için araştırdı: İlk 6 ayın en başarılı reklam filmleri…
4 Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
5 Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
Güncel Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (11-17 Ekim)
İş dünyasında haftanın atamaları (11-17 Ekim)
Rekabet Kurumu'ndan ilaç sektöründeki 17 firmaya 244,8 milyon TL ceza
Rekabet Kurumu’ndan ilaç sektöründeki 17 firmaya 244,8 milyon TL ceza
Rekabet otoriteleri tarihin akışını değiştirebilir mi?
Rekabet otoriteleri tarihin akışını değiştirebilir mi?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Haftanın marka-ajans iş birlikleri (22-28 Ağustos)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (22-28 Ağustos)
Sena Tufan
28 Ağustos 2025
Kamuya 0,47 dolarlık yapay zeka: Trump ve Google yönetimi el sıkıştı
Haberler
Kamuya 0,47 dolarlık yapay zeka: Trump ve Google yönetimi el sıkıştı
İrem Alimoğlu
25 Ağustos 2025
Sektörün güçlü oyuncuları bir arada: İsteğe Bağlı Yayıncılar Derneği kuruldu
Haberler
Sektörün güçlü oyuncuları bir arada: İsteğe Bağlı Yayıncılar Derneği kuruldu
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Renault’da 3 bin kişilik işten çıkarma planı masada
Haberler
Renault’da 3 bin kişilik işten çıkarma planı masada
Nafizcan Önder
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.