3 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
<strong>Dzeko’yu yetiştiren adam bulundu!</strong>

Dzeko’yu yetiştiren adam bulundu!

Marketing Türkiye
13 Ekim 2023
1 dk okuma

Aygaz’ın yeni ürünü 100+ Oktan otogazın reklam filminde son dönemin yıldız futbolcularından Edin Dzeko rol aldı. TBWA\Istanbul tarafından hazırlanan reklam filminde, aracının lastiği patladığı için yolda kalan Fenerbahçe’nin forvet oyuncusu Dzeko’nun Aygaz 100+ Oktanlı aracın üstün performansıyla maça yetiştirilmesi esprili bir üslupla anlatılıyor. 

Müşteri odaklı çözümler sunan Aygaz, bugüne kadar geliştirdiği en özel otogaz ürünü Aygaz 100+ Oktan’ı dikkat çekici reklam filmiyle müşterilerine sundu. 29 Eylül’de izleyiciyle buluşan filmde Fenerbahçe’nin yıldız forvet oyuncusu Edin Dzeko rol aldı. 

Bir taraftarın, aracının lastiğinin patladığı için yolda kalan Dzeko’yu, Aygaz 100+ Oktan’ın yüksek performansıyla maça yetiştirmesini konu alan film, bir kafede futbol karşılaşmasını izleyen taraftarların heyecanıyla başlıyor. 

Dzeko gol atıyor ve maçı izleyen bir grup arkadaşın içerisinden en büyük olanı “Dzeko’yu ben yetiştirdim” diyerek ortaya inanılmaz bir iddia atıyor. Tabii ki kimse inanmıyor. Sonrasındaysa Dzeko’nun yetiştirilme hikayesini izliyoruz.

Aygaz 100 Oktan+ otogazın en zorlu koşullarda bile en az 100 oktanı garanti eden ürünün üstün performansının esprili bir üslupla anlatıldığı, TBWA\Istanbul Reklam Ajansı tarafından hazırlanan filmin yönetmenliğini Ozan Açıktan üstlendi.   

Kampanyanın Künyesi

  • Reklamveren: Aygaz Otogaz
  • Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul
  • CCO: İlkay Gürpınar
  • ECD: Volkan Karakaşoğlu
  • Kreatif Direktör: Mesut Koçarslan, Serdar Güngör
  • Kreatif Grup Başkanı: Orkun Süslü, Sungun Çalışkan
  • Reklam Yazarı: Atilla Vardar
  • Art Direktör: Utku Gümüş
  • Genel Müdür: Tuğyan Çelik
  • Genel Müdür Yardımcısı: Ömer Üstündağ
  • Marka Direktörü: Gamze Kaplan
  • Marka Ekibi: Selin Erkek, Ceren İşvarlar
  • CSO: Toygun Yılmazer
  • Stratejik Planlama Ekibi: Onur Aydın, Yunuscan Hisimcil
  • Ajans Prodüktörü: Canan Polat, Mert Adabaş 
  • Yönetmen: Ozan Açıktan
  • Prodüksiyon Şirketi: PTOT
  • Kullanılan Mecralar: TVC, Dijital
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
5 The TECH Summit'in destekçileri belli oldu!
The TECH Summit’in destekçileri belli oldu!
Güncel Haberler
YouTube'ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri...
YouTube’ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri…
Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
Black Friday'in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
Black Friday’in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

“Daha az kaydır, daha iyi hisset”: TikTok dijital refah özelliklerini duyurdu
Haberler
“Daha az kaydır, daha iyi hisset”: TikTok dijital refah özelliklerini duyurdu
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Kim Kardashian'ın markası SKIMS, Türkiye pazarına girdi
Haberler
Kim Kardashian’ın markası SKIMS, Türkiye pazarına girdi
Sena Tufan
3 hafta önce
LÖSEV, lösemi farkındalığına müzik ve dansın gücüyle dikkat çekti
Haberler
LÖSEV, lösemi farkındalığına müzik ve dansın gücüyle dikkat çekti
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Nostalji 2.0: Coca-Cola yapay zekayla yılbaşı ruhunu güncelliyor
Haberler
Nostalji 2.0: Coca-Cola yapay zekayla yılbaşı ruhunu güncelliyor
Nafizcan Önder
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.