3 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
 “Pure” bir marka, “pure” bir güzellik

 “Pure” bir marka, “pure” bir güzellik

Marketing Türkiye
2 Ekim 2023
3 dk okuma

Pure Beauty markasıyla Kore’nin güzellik anlayışını Türkiye’ye getiren Watsons, müşterilerine sade ve pürüzsüz bir bakım imkanı sunuyor. “Birden Çok Etkisiyle, Birden Gelen Güzellik” mottosuyla tek ürünle tazelik ve güzellik arayanların favorileri arasında yer almayı hedefleyen Pure Beauty markası şimdilerde ilk marka yüzü ve kampanyasıyla gündemde. Watsons Türkiye Genel Müdürü Mete Yurddaş ile başarılı marka konumlandırmasına dair dinamikleri konuşurken ilk marka yüzü Sıla Türkoğlu da markayla yakaladığı uyumu ve güzellik rutinlerini anlattı.

Pure Beauty markasıyla tüketiciye sunduğu­nuz değer önerileri neler?

Doğal içeriklerden ilham alan, Pure Beauty cilt bakım markamız ile “Kore güzelliğini” Türkiye’ye getiriyoruz. Türkiye’de son yıllarda ilgiyle takip edilen Kore güzelliğin ürünleri sade ve pürüzsüz bir bakım sunu­yor. Her ihtiyaca yanıt veren bakım ürünleriyle müşterilerimize kendilerini özel hissettiriyoruz ve Kore güzelliğiyle tanışmalarına imkan sunuyoruz.

Hareketli bir yazın ardından yüzümüzü kışa çeviriyo­ruz, peki hangi ürünlerle? Mevsimsel değişiklikler tüke­tici tercihlerine nasıl yansıyor?

Kozmetik ve güzellik ürünlerinde mevsime göre değişim gösteren kategoriler mevcut. Örneğin tüketici tercihlerine baktığımızda yaz aylarında güneş korumalı ürünler, renkli makyaj ürünleri, gü­neş sonrası için bakım ürünleri tercih edilirken, sonbahar ve kış döneminde daha çok saç ve cilt bakımında yeniden yapılandırma­ya, canlandırmaya yönelik ürünler öne çıkıyor.

 “Pure” bir marka, “pure” bir güzellik

İlk marka yüzü olarak tercihiniz Sıla Türkoğlu oldu. Bu­nun ardındaki içgörü nedir? Sıla Türkoğlu ve Watsons hangi ortak değerler etrafında temas kurdu?

Pure Beauty markası cilt bakımında “Birden Çok Etkisiyle, Birden Gelen Güzellik” mottosuyla tek ürünle tazelik ve güzellik arayan­ların favorileri arasında yer alıyor. Halihazırda pek çok ürünüyle sevilen Pure Beauty’yi daha geniş bir kitleyle buluşturmak için bir iş birliği gerçekleştirmek üzere yola çıktığımızda markayı en iyi yansıtacak ismin gençliğiyle, enerjisiyle ve doğal güzelliğiyle Sıla Türkoğlu olduğuna karar verdik. Gün boyu pürüzsüz bir cilt görünümünü önemseyen, ağır makyajlar yerine doğal görünüm arayan ve cilt bakımında doğal tercihleri sayesinde markamızla birebir uyum yakaladığını gördük.

Türkiye’nin en sevilen kişisel bakım güzellik markala­rından Watsons ile son dönemin sevilen oyuncusu Sıla Türkoğlu’nu bir araya getiren bu iş birliğinin dönüşleri nasıl oldu?

Reklam filmimiz çok güzel ve olumlu dönüşler aldı. Özellikle gençlerin çok sevdiği ve cilt bakım rutinini merak ettiği bir isimle yan yana gelmek bize pozitif bir katkı sağladı. Pure Beauty marka olarak “pure” bir marka ve Sıla Türkoğlu da “pure” güzelliğiyle markayla bütünleşen bir isim oldu. Rakamlara baktığımızda Pure Beauty BB & CC Krem ürünlerimizin satışları Sıla Türkoğlu ile yaptığımız iş birliği öncesine oranla 5 kat; tüm Pure Beauty satış­larımız ise yüzde 130 arttı. Yaptığımız araştırmalara ve rakamlara baktığımızda da görüdük ki Sıla Türkoğlu marka vaadi ve algısı ile bütünleşen bir isim olarak en doğru seçim oldu.

Sıla Türkoğlu

 “Pure” bir marka, “pure” bir güzellik

Tercihim her zaman doğal bir görünüm
 ✓ Yoğun bir tempoda çalıştığım için, set bitiminde cilt bakımı yapmak zor olabiliyor. Günlük rutinde cildime pek fazla zaman ayıramıyorum ama derinlemesine temizliyorum ve mutlaka nemlendiriyorum. Tercihim her zaman doğal bir görünüm. Pure Beauty BB ve CC Kremler ise tam bana göre olan doğallığı sağlıyor. Ayrıca tek ürünle cildimin tüm ihtiyacını karşılarken cildimi kalın set makyajlarıyla yormuyorum.

 Uyumu yakaladık
 ✓ Watsons ile iş birliği yapmadan önce de Pure Beauty, bildiğim ve ürünlerini kullandığım bir markaydı. Bu iş birliği sayesinde içeriklerini de daha yakından tanıma fırsatım oldu. Halihazırda severek kullandığım Pure Beauty markasının yüzü olmak karar verme sürecimde çok kolaylaştırıcı oldu. Marka ile aranızda bir uyum olması gerçekten çok önemli ve biz bunu fazlasıyla yakaladık.

 “Pure” bir marka, “pure” bir güzellik

 Pure Beauty BB ve CC kremler vazgeçilmezim
 ✓ Hem cilt bakımı hem de doğal bir makyaj görünümü sağladığı için Pure Beauty BB ve CC Kremler vazgeçilmezim diyebilirim. Bu ürünler sayesinde gün boyu doğal, ipeksi ve pürüzsüz bir cilt görünümünü koruyabiliyorum.
✓ Genellikle tazelenmiş bir cilt hissine sahip olmak ve kusursuz kapatıcılık arıyorsam Pure Beauty BB Krem’i tercih ediyorum. En güzel yanı kapatıcılığının çok iyi olmasına rağmen ciltte çok hafif bir his bırakması. O gün daha çok ışıltılı bir cilt tercih ediyorsam Pure Beauty CC Krem’i kullanıyorum. Özellikle sonbaharda yazdan kalan minik ton farklılığı görünümünü de mükemmel bir şekilde eşitlediği için CC Kremi çok sık kullanıyorum.

Pure Beauty’nin Türkiye’deki ilk reklam yüzü Sıla Türkoğlu oldu!

featured
1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa'nın lideri oldu
Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa’nın lideri oldu
3 Dünyanın en değerli şirketi belli oldu
Dünyanın en değerli şirketi belli oldu
4 Spotify, 2025 yazına damga vuracak şarkıları açıkladı
Spotify, 2025 yazına damga vuracak şarkıları açıkladı
5 UV kalkanı artık günlük rutin: L’Oréal Paris’ten dört mevsim güneş koruması
UV kalkanı artık günlük rutin: L’Oréal Paris’ten dört mevsim güneş koruması
Güncel Haberler
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Tüketici açık dondurmayı neden seviyor?
Tüketici açık dondurmayı neden seviyor?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Küresel köyden çıkış: Boykot
Haberler
Küresel köyden çıkış: Boykot
Marketing Türkiye
4 Mayıs 2025
EGD 17. Ekonomi Basını Başarı Ödülleri sahiplerini buldu
Haberler
EGD 17. Ekonomi Basını Başarı Ödülleri sahiplerini buldu
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Dar gelirli gıda harcamalarını kıstı!
Haberler
Dar gelirli gıda harcamalarını kıstı!
Sena Tufan
4 hafta önce
Çalışanlar, yapay zeka kullandığını yöneticilerinden neden gizliyor?
Haberler
Çalışanlar, yapay zeka kullandığını yöneticilerinden neden gizliyor?
Sena Tufan
5 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.