6 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
DİMES 10 bin çocuğu geri dönüşüm iyi niyet elçisi yapmayı hedefliyor
Haberler

DİMES 10 bin çocuğu geri dönüşüm iyi niyet elçisi yapmayı hedefliyor

Marketing Türkiye
15 Nisan 2016
2 dk okuma

 

DİMES, Tetra Pak tarafından 12 yıldır gerçekleştirilen ‘Küçük Şeyler Doğayı Yeniler’ projesine desteğini yeniledi.

‘Dönüşüm Doğamızda’ konsepti kapsamında tüketicileri arasında atıklarını ayrı biriktirme, boş karton ambalajı geri dönüşüm kutusuna atma davranışını yaygınlaştırmayı hedefleniyor. Milli Eğitim Bakanlığı himayesinde 2004 yılında Tetra Pak’ın başlattığı ve bugüne kadar Türkiye genelinde 1 milyon 200 bin ilkokul öğrencisine ulaşılan ‘Küçük Şeyler Doğayı Yeniler’ projesinin destekçileri arasında yer alan DİMES, 2016 yılında eğitimlerle 10 bin ilkokul öğrencisine ulaşacak.

Türkiye’nin ilk yerli sermayeli meyve suyu markası olan ve “Doğaya ve İnsana Saygı” ilkesiyle sürdürülebilirlik alanında önemli çalışmalara imza atan DİMES, Tetra Pak’ın ‘Küçük Şeyler Doğayı Yeniler’ eğitimlerine 5 yıldır destek veriyor.

Eğitimler kapsamında, 2., 3., 4. ve 5. sınıf seviyesindeki öğrencilere uzman öğretmenler tarafından doğal kaynakların nasıl kullanılacağı ve geri dönüşüme nasıl katkı sağlanacağı bilgisi aktarılıyor. Geri dönüşüm temalı animasyon filmlerinin ardından, öğrenciler okullarda kurulan 3 istasyondan oluşan geri dönüşüm setiyle uygulamalı deneyim yaşama fırsatı buluyorlar.

DİMES Pazarlama Müdürü Duygu Süleymanoğlu konuyla ilgili: “Kuruluş öykümüzden de gelen, insan ve doğa için değer üretme tutkumuzla, sürdürülebilirlik odaklı bir markayız. Geri dönüşümle doğal kaynakların korunması konusu bizim için öncelikli. Bu alanda attığımız adımlarla bugüne dek elde edilen tasarruf değerlerini, 36 dönüm orman, 315 ailenin bir yıllık su, 5 bin 753 ailenin bir yıllık elektrik tüketimi, 11 bin 798 aracın yakıt deposunu dolduracak yakıt gibi figürlerle ifade edebiliriz. Bu değer, paydaşlarımızın ve en önemlisi de, atıklarını ayrı biriktiren, boş karton ambalajı geri dönüşüm kutusuna atan tüketicilerimizin başarısıdır. Tüketicilerimizin bu davranışı, kendileri için küçük bir davranış seçimini, ancak doğanın ve kaynakların korunması açısından önemli bir etkiyi ifade ediyor. Destek verdiğimiz üreticilerden, sağlıklı ürünlerimizi tercih eden tüketicilerimize, doğadan insana uzanan bir sürdürülebilirlik değer zinciri ortaya koyuyoruz. Çevre sürdürülebilirliği alanında daha fazla değer üretmek için, tüketiciler başta olmak üzere, bu değer zincirindeki tüm paydaşlarımızla el ele veriyoruz. Uzun soluklu bir aksiyon planıyla, birlikte atılacak küçük adımların,  yapılacak küçük şeylerin, büyük değerlere dönüşmesini hedefliyoruz. Bu doğrultuda, farklı İletişim ve saha aktiviteleri gerçekleştiriyoruz. Planımız dahilinde, 2016 yılında Dönüşüm Doğamızda konseptiyle geri dönüşümün, daha güçlü bir toplumsal alışkanlık olması konusuna odaklanıyoruz” dedi.

 

1 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
2 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
3 İkinci el otomobil pazarının Z raporu...
İkinci el otomobil pazarının Z raporu…
4 Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
5 Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Güncel Haberler
Ayşe Aydın yazdı: "Cannes Lions'da tesadüflere yer yok!"
Ayşe Aydın yazdı: “Cannes Lions’da tesadüflere yer yok!”
Spotify 18 dolarlık yeni modeli üzerinde çalışıyor
Spotify’dan Rekabet Kurulu’nun başlattığı incelemeye ilişkin ilk açıklama geldi…
Özge Akçizmeci yazdı: "Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?"
Özge Akçizmeci yazdı: “Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
Trend
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
Nafizcan Önder
3 Mayıs 2025
Evcil hayvanlar için açılan kapılar, iş dünyasında bambaşka bir dönüşümü beraberinde getiriyor
Haberler
Evcil hayvanlar için açılan kapılar, iş dünyasında bambaşka bir dönüşümü beraberinde getiriyor
Advertorial
1 hafta önce
Türkiye'deki elektrikli otomobil sayısı iki yılda 13 kat arttı!
Haberler
Türkiye’deki elektrikli otomobil sayısı iki yılda 13 kat arttı!
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Rakipler el sıkışıyor: OpenAI ve Google'dan stratejik iş birliği
Haberler
Rakipler el sıkışıyor: OpenAI ve Google’dan stratejik iş birliği
Marketing Türkiye
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.