23 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
“5 harf, 2 heceden oluşan kelimeyi dünyada herkes öğrenecek!”
Haberler

“5 harf, 2 heceden oluşan kelimeyi dünyada herkes öğrenecek!”

Günseli ÖZEN
13 Haziran 2023
3 dk okuma

Nazım Salur, “Bu 5 harften oluşan 2 hecelik kelimeyi tüm dünyaya duyuracağım” dediğinde sözünü ettiği o tek kelime Getir ve yıl 2015. Bugün küresel bir marka olma yolunda Türkiye’den çıkan Unicorn’ladan biri olan Getir farklı taleplere farklı çözümler üreten yeni paketleriyle ticareti büyütmeye devam ediyor.

Getir Kurumsal İletişim Direktörü Dilge Berktaş arıyor, “Küçük bir grupla (ki masa 12 kişilik) Refika‘nın Mutfağı‘nda, mahalle esnafından temin ettiği malzemelerle an zamanlı pişireceği yemekleri tatmak üzere toplanıyoruz. Gündemimiz iki yıl önce başlayan ve esnafı online ticarete ısındırmaya çalışan e-ticaret sürecini başlatmak ve bugün ciddi bir büyüklüğe ulaşan GetirÇarşı platformuna ilişkin kurumsal olarak ilk kez açıklamalarda bulunmak. Sizleri ayrıca toplantıya katılacak olan GetirÇarşı’nın CEO’su Elif Çar ile de tanıştırmak isteriz…”

Refika’yı bilhassa severim. Severim çünkü samimiyeti, zoru kolay yapan anlatımı ve bırakın kadınları erkeklere dahi “ben bunu yaparım” dedirterek harekete geçiren kolay reçetelerini aile boyu izlemişliğimiz var.

“5 harf, 2 heceden oluşan kelimeyi dünyada herkes öğrenecek!”
“5 harf, 2 heceden oluşan kelimeyi dünyada herkes öğrenecek!”
“5 harf, 2 heceden oluşan kelimeyi dünyada herkes öğrenecek!”
“5 harf, 2 heceden oluşan kelimeyi dünyada herkes öğrenecek!”
Refika Birgül ve GetirÇarşı CEO’su Elif Çar

Refika’nın mahalle esnafını, daha da geniş haliyle Anadolu üreticisini kalkındırmak üzere yıllardır yaptığı özverili çalışmayı bilmeyenimiz yoktur. Refika, “Yemek düşünmeye başladığımızda beynimizdeki lezzet odakları uyarılıyor ve vücut buna refleks veriyor” diyecek kadar işine aşık. Haklı da! Bu karşı konulmaz davete, lezzeti arama içgüdümle köprü trafiğine meydan okuyarak yola çıkıyorum.

Kuzguncukta her katında mucizevi bir biçimde aklına düşen farklı ürünlerden benzersiz tarifleri reçetelendirdiği mutfakları, çekim ekipmanları, antika mutfak alet ve edevatlarıyla yüzlerce yıl sahibine hizmet vermiş tabak, çanak ve çatallarla kaşıklar var. Bir de geleceğe bu topraklarda yetişen ve pişen her türlü lezzetten oluşan kitaplar dolusu koca bir kütüphane.

Sadece açlığımızı değil, gözümüzü de doyuran bu özgün mekanda dostlarla geçirilen zamana paha biçilemeyeceğine bir kez daha kanaat getirdim. 

Dijital ile tanışmanın önlenemez yükselişi

GetirYemek, GetirBüyük, GetirSu, GetirBiTaksi, Getirİş ve GetirAraç her birisi farklı bir hizmet ihtiyacını karşılıyor.  GetirÇarşı ise küçük esnafı dijitalize ederek bir e-ticaret platformu oluşturuyor. GetirÇarşı CEO’su Elif Çar kuruluşundan bugüne Getir ile ilgili önemli dönemeçleri aktarıyor ve henüz iki yıllık olan ve çok taraflı fayda yaratan GetirÇarşı platformuna ilişkin rakamsal veriler paylaşıyor:  

  • GetirÇarşı Mayıs 2021’de kuruldu. GetirÇarşı’yı kurarken ana amacımız işletmelere dijital fırsat eşitliği yaratmaktı. Mahalle kültürünün vazgeçilmezi olan işletmelerin dijitalleşen dünyaya uyum sağlamalarına destek olma ve kazançlarını artırmalarına imkân tanıma hedefiyle hizmet vermeye başladık.
  • GetirÇarşı ile işletmeler dijitalleşirken, Getir kullanıcıları semtlerindeki alıştıkları ve severek alışveriş yaptıkları işletmelerden, evlerinden çıkmalarına gerek kalmadan sipariş verebiliyor. Böylece dijitalleşerek işlerini büyütmek isteyen işletmeler, güvendikleri esnaflardan alışveriş yapmayı tercih eden Getir kullanıcılarıyla GetirÇarşı’da bir araya geliyor.
  • GetirÇarşı’yla İstanbul, Ankara, İzmir başta olmak üzere 29 şehirde hizmet veriyoruz.
  • Şu anda GetirÇarşı sistemine kayıtlı 6000’i aşkın aktif işletme bulunuyor ve işletmelerden yoğun ilgi görüyor. Gelen başvurulara paralel olarak ekibini de büyütüyor.
  • GetirÇarşı 19 farklı kategoride hizmet veriyor: Market, kasap, manav, şarküteri, kuru yemişçi, pet shop, çiçekçi, aktar, yufkacı, turşucu, elektronik, giyim, kozmetik, sağlık & kişisel bakım, çikolatacı & şekerlemeci, balıkçı ve kırtasiye…
  • Kullanıcılarımızın siparişleri işletmelerin teslimat hizmetiyle ya da “Getir Getirsin” seçeneğiyle yaklaşık 30-45 dakikada kullanıcılara ulaşıyor. Servis hizmeti bulunan işletmeler “İşletme Getirsin” özelliğiyle teslimat yapabiliyor. Getir Getirsin seçeneğiyle esnafların iş potansiyelleri artarken, kullanıcılar istedikleri ürünlerin durumunu haritadan takip edebiliyor.
  • GetirÇarşı’da GetirYemek’te olduğu gibi ilk günden itibaren işletmecilerimizin kazançları, ertesi gün hesaplarına yatıyor.

Dönüştüren liderlik dönemi başlıyor

featured
1 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
4 LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
5 Canva'dan 2026 tasarım trendleri: "Kusursuzluk" yerini "karakter"e bırakıyor
Canva’dan 2026 tasarım trendleri: “Kusursuzluk” yerini “karakter”e bırakıyor
Güncel Haberler
TDK, 2025’in kelimesini halk oylamasına açtı
TDK, 2025’in kelimesini halk oylamasına açtı
ChatGPT’nin ruh halini artık kullanıcılar belirleyecek
ChatGPT’nin ruh halini artık kullanıcılar belirleyecek
“Yılın İtibarlıları”nı belirleyen The ONE Awards’ta araştırma süreci başladı...
“Yılın İtibarlıları”nı belirleyen The ONE Awards’ta araştırma süreci başladı…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye’de çalışanların yüzde 93’ü duygusal dalgalanmalarının sebebi olarak iş hayatını görüyor
Haberler
Türkiye’de çalışanların yüzde 93’ü duygusal dalgalanmalarının sebebi olarak iş hayatını görüyor
Sena Tufan
10 Ekim 2025
Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
Haberler
Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
Marketing Türkiye
5 gün önce
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, kadim halkların izinde Rize’nin gizemli topraklarını keşfetti
Haberler
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, kadim halkların izinde Rize’nin gizemli topraklarını keşfetti
Marketing Türkiye
21 Ekim 2025
IKEA cep telefonlarına da yatak yaptı!
Haberler
IKEA cep telefonlarına da yatak yaptı!
Nafizcan Önder
14 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.