Dardanel ve TIME ortaklığı Dardanel, yeni “Pilavını Tonla” kampanyası için TIME ile çalışma kararı aldı.TIME, yakın zamanda Kahve Dünyası, Aytemiz Petrol, Bilyoner.com, Ofton İnşaat ve Faber Castell markalarını da bünyesine katmıştı. 1 Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?.. 2 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak? 3 Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş! 4 Yapay zeka çağında geleceği tasarlamak: The Tech Summit başlıyor… 5 Ekim ayının en çok izlenen gazetecileriGüncel Haberler Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte Tüketici artık “fırsat avcısı” değil, “değer koleksiyoncusu” Noel geleneği, tüketim çılgınlığına dönüştü: Advent Calendar…Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE