Dardanel ve TIME ortaklığı Dardanel, yeni “Pilavını Tonla” kampanyası için TIME ile çalışma kararı aldı.TIME, yakın zamanda Kahve Dünyası, Aytemiz Petrol, Bilyoner.com, Ofton İnşaat ve Faber Castell markalarını da bünyesine katmıştı. 1 ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor? 2 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya! 3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek! 4 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…” 5 Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecekGüncel Haberler Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşulduSosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE