Dardanel ve TIME ortaklığı Dardanel, yeni “Pilavını Tonla” kampanyası için TIME ile çalışma kararı aldı.TIME, yakın zamanda Kahve Dünyası, Aytemiz Petrol, Bilyoner.com, Ofton İnşaat ve Faber Castell markalarını da bünyesine katmıştı. 1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları 2 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı! 3 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri 4 Ayın öne çıkan global kampanyaları (Nisan 2025) 5 Garanti BBVA ile A&B İletişim’in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi…Güncel Haberler Şenpiliç “itibarını” korumalı “TikDoc” ve “SkinnyTok” tehlikesi: Sosyal medyada yeni nesil aldatmacalar Tersine göç artıyor: Her 3 çalışandan 1’i deprem nedeniyle taşınmayı düşünüyorSosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE