10 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Vodafone Türkiye Maslak Plaza’ya “Green Office” diploması

Marketing Türkiye
1 Nisan 2012
2 dk okuma

Ekolojik ayak izini azaltmak hedefiyle çalışma ortamında bir tasarruf mekanizması oluşturmak ve çalışanlarında doğal kaynakların bilinçli kullanımına ilişkin farkındalık yaratmak yolunda gerçekleştirdiği çalışmalar, Vodafone Maslak Plaza’ya WWF’in “Green Office Programı” kapsamında Türkiye’nin ilk “Yeşil Ofis (Green Office)”diplomasını getirdi. Kendi iş yapma süreçleri ve çalışma ortamından başlayarak ekosisteminde varlık gösteren tüm tedarikçileri ve müşterileri kapsayacak şekilde karbon ayak izinin azaltılmasını hedefleyen Vodafone Türkiye, “Yeşil Ofis” sürecini Mart 2011 itibarıyla Vodafone Maslak Plaza’da başlattı. Bu program kapsamında ilk yıl hedefi olarak kendisine elektrik ve su tasarrufu alanlarını belirleyen Vodafone, bu çerçevede gerçekleştirdiği iyileştirme çalışmalarıyla WWF’in dünya çapında yürüttüğü ‘Green Office Programı’nın en başarılı uygulamaları arasına girmeye hak kazandı. Vodafone Türkiye, 12 yıllık bilgi birikimi ve 250’nin üstünde üyesiyle global bir ofisler ağı sunan “Green Office Programı” kapsamında bu diplomayı alarak, Türkiye’de düşük karbon ekonomisine geçiş sürecine öncülük etme yolundaki kararlılığını bir kez daha ortaya koydu. Vodafone Türkiye, “Yeşil Ofis diplomasını, WWF Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Uğur Bayar ve Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Hasan Süel’in katılımıyla düzenlenen bir törenle aldı.
 
Törende konuşan WWF Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Uğur Bayar, Vodafone’un Green Office çevre yönetim sistemine sahip olmasının, ekolojik ayak izini azaltarak kaynakları verimli kullanmasına ve önemli bir tasarruf yapmasına imkan tanıdığını söyledi. Bayar, şöyle devam etti: “Green Office Programı’na katılan şirketlerde ofis kaynaklarının kullanımı sistematik bir şekilde değerlendirilerek tasarruf kriterleri belirleniyor ve ofislerin kendi çevre yönetim sistemini oluşturmaları sağlanıyor. Vodafone Maslak Plaza’nın ilk yılın sonunda Green Office diplomasını alması bizler için de gurur kaynağıdır. Ülkemizin en büyük GSM operatörlerinden biri olan Vodafone’un, Green Office çevre yönetim sistemine sahip olması, ekolojik ayak izini azaltarak kaynakları verimli kullanmasına ve önemli bir tasarruf yapmasına imkan tanımıştır. Bugün Türkiye’deki küçük büyük bütün şirketlerin Green Office Programı’na katılmasını öneriyorum.”
 
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Hasan Süel ise, WWF gibi dünyanın en büyük doğa kuruluşlarından biri tarafından bu diplomayı almaya hak kazanmanın, üstelik bu diplomayı Türkiye’de alan ilk kurum olmanın büyük bir kıvanç kaynağı olduğunu belirttiği konuşmasında, şunları söyledi: “Tükenen dünya kaynakları, artan nüfus ve iklim değişikliği gibi konuların dünya çapında en önemli gündem maddelerinden biri haline geldiği günümüzde, sürdürülebilirlik artık anahtar kelime haline gelmiş durumda. Ancak bu bakış açısıyla fark yaratmak, toplum için gerçek anlamda fayda sağlamak için sürdürülebilirliği kurumsal bir değer olarak benimsemek ve tüm iş yapma biçimlerine entegre etmek gerekiyor. Biz de Vodafone Türkiye olarak sürdürülebilirliği temel iş stratejilerimizin ayrılmaz bir parçası olarak görüyoruz. Global bir bilgi birikimine sahip olduğumuz mobil iletişim teknolojileri aracılığıyla toplumumuz için en iyi değeri yaratmak üzere çalışırken, aynı zamanda piyasaya sunduğumuz ürün ve hizmetlerden çalışma ortamımıza ve çalışanlarımıza kadar çok geniş bir çerçevede çevre üzerindeki olası etkilerimizi en aza indirmeye odaklanıyoruz.” Konuşmasında WWF işbirliği ile hayata geçirdikleri Programın ayrıntılarına değinen Süel, şöyle devam etti: “Green Office Programı, iklim değişikliği ile mücadele konusundaki stratejik yaklaşımımızın en önemli parçalarından birini oluşturuyor. Bugün hepimizin gündelik hayatının çok büyük bir bölümü, ofis ortamlarında geçiyor. Dolayısıyla ülkemizde düşük karbon ekonomisine geçiş sürecine katkı sağlayabilmek için, bu süreci öncelikle ofis ortamlarımızdan, kendi çalışanlarımızdan ve iş süreçlerimizden başlatmamız gerekiyor. Biz de bu program kapsamında, iş yapış şekillerimize ilişkin çeşitli tasarruf kriterleri belirledik ve bu kriterler çerçevesinde çalışma ortamlarımızda daha sürdürülebilir çalışma ve tüketim alışkanlıklarının yaygınlaştırılmasına odaklandık. Bu yoldaki çabalarımızla WWF’in Green Office Programı’nın dünya çapındaki en iyi uygulamaları arasında girmeye hak kazandık. Bundan sonraki süreçte hedefimiz, Vodafone Maslak Plaza adına aldığımız Yeşil Ofisdiplomasını, diğer binalarımızda da yaygınlaştırmak.”
 
 

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
5 Markaların sosyal sorumlulukta "samimiyet" sınavı: Sosyal fayda mı, gösteriş mi?
Markaların sosyal sorumlulukta “samimiyet” sınavı: Sosyal fayda mı, gösteriş mi?
Güncel Haberler
Sosyal medya performansı en yüksek markalar belli oldu!
Sosyal medya performansı en yüksek markalar belli oldu!
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Reklam Kurulu'ndan New Balance, Camper ve Vans'a "domuz derisi" cezası
Haberler
Reklam Kurulu’ndan New Balance, Camper ve Vans’a “domuz derisi” cezası
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Çalışanlar artık daha çok güven, daha çok eşitlik ve daha çok aidiyet istiyor
Haberler
Çalışanlar artık daha çok güven, daha çok eşitlik ve daha çok aidiyet istiyor
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Snapchat filtrelerine üretken yapay zeka lensleri geliyor!
Haberler
Snapchat filtrelerine üretken yapay zeka lensleri geliyor!
Nafizcan Önder
13 Mart 2025
BTM uluslararası arenada büyüme hedefiyle harekete geçti!
Haberler
BTM uluslararası arenada büyüme hedefiyle harekete geçti!
Sena Tufan
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.