20 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
TECNO Türkiye’nin marka yüzü Kenan Doğulu oldu

TECNO Türkiye’nin marka yüzü Kenan Doğulu oldu

Marketing Türkiye
23 Aralık 2022
2 dk okuma

TECNO Türkiye yayınladığı ilk reklam kampanyasında Kenan Doğulu ile iş birliği yaptığını duyurdu. Kenan Doğulu TECNO’nun yeni yayınlanacak ürün kampanyalarında marka yüzü olarak boy gösterecek.

Global teknoloji markası TECNO, dikkat çeken yerel üretim yatırımları dışında Türkiye’deki yerelleşme çabalarını destekleyen yeni bir gelişmeyi duyurdu. Şirket, marka yatırımları ve piyasaya çıkacak yeni telefonları odağında Türkiye’de oldukça sevilen ve beğeniyle izlenen başarılı sanatçı Kenan Doğulu ile marka elçisi anlaşması imzaladı. TECNO’nun “Asla Vazgeçme” mottosundan yola çıkarak benimsediği modern, yenilikçi ve tutkulu yaklaşımını destekleyecek şekilde başarılı pop sanatçısı Kenan Doğulu ile yaptığı iş birliğinin uzun vadeli olacağı ve TECNO’nun farklı ürünlerine ilişkin kampanyaları kapsayacağı belirtiliyor.

Türkiye’de yerel üretim ve yerelleşme tüm hızıyla sürüyor

TECNO Türkiye Genel Müdürü Hank Li, “TECNO ekibi olarak, Kenan Doğulu ile iş birliği yapmaktan büyük heyecan ve mutluluk duyuyoruz. Kenan Doğulu’nun desteğiyle Türkiye’deki marka bilinirliğimizi artırarak daha çok kişiye ulaşmayı ve daha çok kullanıcının TECNO’yu tercih etmesini hedefliyoruz. Bu doğrultuda, Türkiye’deki tüketicilerin ihtiyaçlarını da doğru analiz ederek buna uygun teknolojileri üretiyor ve kullanıcılarımıza sunuyoruz” dedi.

Kenan Doğulu, CAMON 19 serisi ile merhaba diyecek

Sanatçı Kenan Doğulu ile imza atılan anlaşma, TECNO’nun önemli konumuyla Türkiye’nin de içinde bulunduğu Avrupa Bölgesi’ni kapsayan pazarda bir ilk olma özelliği de taşıyor. Kariyerinde çok sayıda başarı ödülünün de sahibi olan sevilen sanatçı Kenan Doğulu ilk olarak, yeni yıldan hemen önce gece portresi uzmanı CAMON 19 Serisi ile TECNO severler ile buluşacak…

Künye

Reklamveren: TECNO Türkiye
Marka Ekibi: Echo Zhao, Burak Küçük, Manka Chen, Sara Abdulhamit, Asil Güner, Enes Pehlivan, Sevgi Demir, İlker Yiğit, Engin Karakullukçu, Tuğba Ateş, Eda Yıldız, Büşra Uça, Adem Tural Ateş, Leo Liu, Ting Lu, Yakun
Reklam Ajansı: Tick Tock Boom
CEO: Tevfik Bülent Öngün
Kreatif Direktör: Gürkan Gürel
Kreatif Ekip Lideri: Ayberk Sözer
Ajans Prodüktörü: Bensu Şengül
Tasarım Ekip Lideri: Maya Bengü Öztürk
Tasarım Ekibi: Server Oldaç Sarı, Osman Akbay, Ogün Özkan
Sosyal Medya Direktörü: İbrahim Özay
Sosyal Medya Ekibi: Seda Menekşe
Prodüksiyon Şirketi: 212 Studio
Fotoğrafçı: Emre Doğru
Yönetmen: Melih Kundakçıoğlu
Styling: Mert Yemenicioğlu
Saç: İbrahim Zengin
Makyaj: Melis İlkkılıç
Sanatçı: Kenan Doğulu

Diğer yaratıcı işlere göz atmak için TIKLAYIN.

kenan doğulu TECNO Türkiye Tick Tock Boom
1 2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
2 Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
3 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
4 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
5 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Güncel Haberler
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu...
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu…
Google uzmanlarından 2026 için dijital pazarlamanın yol haritası...
Google uzmanlarından 2026 için dijital pazarlamanın yol haritası…
Güvenin anatomisi: Liderlik davranışları şirketlerin kaderini nasıl belirliyor?
Güvenin anatomisi: Liderlik davranışları şirketlerin kaderini nasıl belirliyor?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Mariah Carey bu kez Sephora için “It’s Time!” dedi
Haberler
Mariah Carey bu kez Sephora için “It’s Time!” dedi
Sena Tufan
3 Kasım 2025
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (26 Eylül-2 Ekim)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (26 Eylül-2 Ekim)
Sena Tufan
2 Ekim 2025
Dyson, güzellikten ev teknolojisine uzanan en yeni inovasyonlarını tanıttı
Haberler
Dyson, güzellikten ev teknolojisine uzanan en yeni inovasyonlarını tanıttı
İrem Alimoğlu
22 Ekim 2025
YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
Haberler
YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
Nafizcan Önder
19 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.