25 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Bakanın Gözlerini Ovuşturup Bir Daha Baktığı 10 Çarpıcı Reklam Afişi
Haberler

Bakanın Gözlerini Ovuşturup Bir Daha Baktığı 10 Çarpıcı Reklam Afişi

Marketing Türkiye
19 Kasım 2015
2 dk okuma

Reklam afişlerini kampanyayı anlatan basit görseller olarak düşünüyorsanız, bu çalışmalar yanıldığınızı ispatlayacak cinsten. Biraz mizah, biraz görsellerin gücü ve bol milktarda akıl oyunu yardımıyla reklamlar akılda kalıcı çalışmalara dönüşmüş.

1- Kilo vermek isteyenlere doğru kapıdan giriyorsunuz diyen reklam. DraftFCB

Bakanın Gözlerini Ovuşturup Bir Daha Baktığı 10 Çarpıcı Reklam Afişi

2- Şekersiz lolipopu anlatmak için karıncaları kullanan İspanyol ajansı DDB’yi de tebrik etmek lazım.

Bakanın Gözlerini Ovuşturup Bir Daha Baktığı 10 Çarpıcı Reklam Afişi

3- Alman reklam ajansı DDB Tribal Berlin Volkswagen’in hassas park yeteneğini anlatmış.

Bakanın Gözlerini Ovuşturup Bir Daha Baktığı 10 Çarpıcı Reklam Afişi

4- Gözlük takmanın imajınızı değiştirdiğini anlatan reklamıyla Belçikalı ajans LG&F güzel bir işe imza atmış. Birinci fotoğrafta kasap diye etiketlediğiniz kişi ikinci fotoğrafta bir sanatçı gibi görünüyor.

Bakanın Gözlerini Ovuşturup Bir Daha Baktığı 10 Çarpıcı Reklam Afişi

5- Alman ajansı Alster’in yaptığı bu reklamda hayatın insan bedenini aşırı derecede kırıştırabildiğine dikkat çekilmiş.

Bakanın Gözlerini Ovuşturup Bir Daha Baktığı 10 Çarpıcı Reklam Afişi

6-  Singapurlu ajans Publicis ise, sosyal medyada beğenmek ile gönüllü olmak arasında büyük farklar olduğunu bu çarpıcı kare ile anlatmış.

Bakanın Gözlerini Ovuşturup Bir Daha Baktığı 10 Çarpıcı Reklam Afişi

7- Markasının mesafeleri kısalttığını anlatan çalışmasıyla Brezilyalı şirket DDB de listede yer alıyor. Çin’den Avustralya’ya sanki elden ele iletircesine güvenilir ve hızlı mesajı vermiş.

Bakanın Gözlerini Ovuşturup Bir Daha Baktığı 10 Çarpıcı Reklam Afişi

8- Espiral DP isimli ajansın çalışmasında ise UCUZLUK ön plana çıkarılmış, komik bir karşılaştırmayla markanın önemine vurgu yapılmış.

Bakanın Gözlerini Ovuşturup Bir Daha Baktığı 10 Çarpıcı Reklam Afişi

9- Kameranın geniş açılı olduğunu anlatmak için esprili bir kullanmışlar. Reklam afişini yapan ise Publicis’in Hindistan şubesi.

Bakanın Gözlerini Ovuşturup Bir Daha Baktığı 10 Çarpıcı Reklam Afişi

10- Markanın dişlerde yarattığı temizliği kivi çekirdekleriyle anlatan Panamalı ajans Cerebro.

Bakanın Gözlerini Ovuşturup Bir Daha Baktığı 10 Çarpıcı Reklam Afişi

Görsel Kaynak: BoredPanda

1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
3 Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye'den 3 okul var!
Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye’den 3 okul var!
4 Instagram’dan 8 yeni özellik
Instagram’dan 8 yeni özellik
5 Şirketlerin yüzde 90’ı üretken yapay zeka uzmanı arıyor
Şirketlerin yüzde 90’ı üretken yapay zeka uzmanı arıyor
Güncel Haberler
Campaign Global Agency of the Year Awards 2024’te Türkiye rüzgarı
Campaign Global Agency of the Year Awards 2024’te Türkiye rüzgarı
Warner Bros. Türkiye Lideri Jamie Cooke: “Türkiye hikayeleri tüketen değil şekillendiren bir pazar”
Warner Bros. Türkiye Lideri Jamie Cooke: “Türkiye hikayeleri tüketen değil şekillendiren bir pazar”
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Zara 50. yaşını 50 moda ikonuyla kutluyor!
Haberler
Zara 50. yaşını 50 moda ikonuyla kutluyor!
Nafizcan Önder
13 Mayıs 2025
Mayıs ayının dijital medya şampiyonları
Haberler
Mayıs ayının dijital medya şampiyonları
Nafizcan Önder
4 gün önce
GPTW 2025 raporu açıklandı: Çalışanlar şirketlerinden en çok "psikolojik esenlik" bekliyor
Haberler
GPTW 2025 raporu açıklandı: Çalışanlar şirketlerinden en çok “psikolojik esenlik” bekliyor
Sena Tufan
24 Nisan 2025
EspressoLab, boykot çağrısı yapanlara dava açmaya başladı
Haberler
EspressoLab, boykot çağrısı yapanlara dava açmaya başladı
Marketing Türkiye
9 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.