6 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
"İçinden geldiği gibi daha iyi"
Haberler

“İçinden geldiği gibi daha iyi”

Seda Başpınar
6 Ekim 2022
2 dk okuma

Dagi 2022-23 Sonbahar-Kış koleksiyonunu Birce Akalay ile tanıtıyor. Günün her anında, özenli seçimler ile hem şık hem de rahat olunabileceğini, içinden geldiği gibi yaşama manifestosu ile sahiplenen marka, yeni reklam filminde Akalay’ın yoğun iş temposu ve renkli hayatında yaptığı tercihleri konu alıyor.

Dagi, Birce Akalay ile “Birce sence?” sloganlı bir reklam filmi hazırladı. Dagi’nin ev ve uyku giyimden spor giyime, iç giyimden rahat giyime uzanan zengin koleksiyonunun gösterildiği filmde Akalay, “içinden geldiği gibi” yaptığı dokunuşlarlı gösteriyor.

Filmde Akalay’ın Köpeği Gipsy de rol alıyor

Birce Akalay, “Her an her yerde kendim olmak, rahat hissetmek ve bunu yaparken de elbette şık görünmek istiyorum. Dagi bu anlamda bana iyi hissettiren bir marka. Birlikte, günün her saati şık olunabileceğini, içimizden geldiği gibi yaşamanın güzelliğini anlatıyoruz.” Filmin hazırlık ve çekim aşamalarında da kendisini yansıtması için marka tarafından özgürlük alanı tanındığını ifade eden Akalay; “Biricik kızım Gipsy de yanımdaydı ve başrolü onunla paylaştık. Üstelik kendi tasarladığım mücevherlerimi kombinleme fırsatı buldum. Bu reklam filmi, benim için sadece iş değil, bir de güzel anı oldu” dedi.

“Kalıplara sıkışmayan şıklık”

Dagi Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü Roda Palaoğlu ise Birce Akalay ile hazırladıkları reklam filmi hakkında şunları söyledi: “Dagi ‘içinden geldiği gibi’ giyinmek isteyenlere hem rahatlık hem de şıklık vaadediyor. Günün her saati rahatlığından ve şıklığından ödün vermeyen, trendlerden vazgeçmeyenler için hazırladığımız koleksiyonu tanıtacağımız reklam fikri ortaya çıktığında hepimizin aklına tereddütsüz Birce’nin adı geldi. Birce’nin kendine has tarzı Dagi’ye çok yakıştı.”

Reklamveren: Dagi
Reklamveren yetkilileri: Roda Palaoğlu, Büşra Yetimova, Ecem Göğceloğlu, Efe Üstünkal, Selenay Kübra Koçer, Arçi Kuzey Moldovan, Ecem Şen
Kreatif Direktör: Varol Döken
Kreatif Ekip: Feyza Küçükaltıntaş, Eda Dereli
Müşteri İlişkileri Ekibi: Funda Hergül Akın, Clara Sera Altıparmak, Zelda Hatem
Stratejik Planlama Ekibi: Zeynep Yağcı Yıldızlı, Çağla Keski
Prodüksiyon Direktörü: Zeynep Doğu
Prodüksiyon Şirketi: Kala Film
Yönetmen: Deniz Özgün
Post Prodüksiyon Şirketleri: Post Brothers, Magic Post
Müzik: 25m2

1 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
2 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
3 İkinci el otomobil pazarının Z raporu...
İkinci el otomobil pazarının Z raporu…
4 Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
5 Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Güncel Haberler
Ayşe Aydın yazdı: "Cannes Lions'da tesadüflere yer yok!"
Ayşe Aydın yazdı: “Cannes Lions’da tesadüflere yer yok!”
Spotify 18 dolarlık yeni modeli üzerinde çalışıyor
Spotify’dan Rekabet Kurulu’nun başlattığı incelemeye ilişkin ilk açıklama geldi…
Özge Akçizmeci yazdı: "Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?"
Özge Akçizmeci yazdı: “Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Decathlon Türkiye CMO’su Öykü Pamuk Dolanbay: "Sporun harikaları, herkesi kapsayan bir deneyimle çoğalıyor"
Haberler
Decathlon Türkiye CMO’su Öykü Pamuk Dolanbay: “Sporun harikaları, herkesi kapsayan bir deneyimle çoğalıyor”
Advertorial
2 hafta önce
Mayıs ayının en çok konuşulan oyuncuları
Haberler
Mayıs ayının en çok konuşulan oyuncuları
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Yemeksepeti, Türkiye’nin Keyif Haritası’nı açıkladı: Her 3 kişiden 2’si sipariş anından keyif alıyor
Haberler
Yemeksepeti, Türkiye’nin Keyif Haritası’nı açıkladı: Her 3 kişiden 2’si sipariş anından keyif alıyor
Marketing Türkiye
28 Mayıs 2025
“Ex’ininkini getir, yenisini götür”
Haberler
“Ex’ininkini getir, yenisini götür”
Nafizcan Önder
3 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.