13 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Decathlon Türkiye, Midjourney AI ile hazırladığı Çöpten Kataloglarla “Doğa Olmadan Spor Olmaz” diyor!

Decathlon Türkiye, Midjourney AI ile hazırladığı Çöpten Kataloglarla “Doğa Olmadan Spor Olmaz” diyor!

Marketing Türkiye
19 Eylül 2022
2 dk okuma

Decathlon Türkiye, çöp ve atıklarla dolu doğa görüntüleri üzerinden hazırlanmış “Çöpten Katalog” ile atık problemine dikkat çekiyor. 

Geçtiğimiz senelerde World Clean Up Day (Dünya Temizlik Günü) için 15 şehirde çöp toplama etkinlikleri gerçekleştiren Decathlon Türkiye, bu sene yapay zeka teknolojisi kullanarak gelecekte spor yapacağımız alanları görselleştirdi.

Midjourney yapay zeka teknolojisi, atık problemi konusunda önlem almazsak nasıl bir doğada spor yapmak zorunda olacağımızı çarpıcı bir şekilde gözler önüne serdi. 

Decathlon Türkiye, Midjourney AI ile hazırladığı Çöpten Kataloglarla “Doğa Olmadan Spor Olmaz” diyor!

Decathlon Türkiye, yapay zeka ile yakın gelecekte etkileyici manzaralarda değil, atık ve çöplerle dolu çevrede spor yapmak zorunda kalacağımızı “Doğa Olmadan Spor Olmaz” mesajıyla görselleştirdi.

Yapay zekanın, yakın gelecekte etkileyici manzaralarda değil, atık ve çöplerle dolu çevrede spor yapmak zorunda kalacağımızı bizlere göstermesine sessiz kalmayan Decathlon Türkiye, sürdürülebilirlik ve doğayı korumak konusunda “Doğa Olmadan Spor Olmaz” mesajı ile tüketicileri bilinçlenmeye davet etti.

Decathlon Türkiye, Midjourney AI ile hazırladığı Çöpten Kataloglarla “Doğa Olmadan Spor Olmaz” diyor!

Bu seneki Decathlon ekibinin de içerisinde yer aldığı kampanya filmi ile Decathlon Türkiye doğa için, gezegen için, spor için sürdürülebilirlik konusunda farkındalık yaratmayı hedefliyor.  Filmde “Çevrene dikkatli bakıyor musun?” sorusuyla her zaman geçtiğimiz cadde ve sokaklarda aslında düşündüğümüzden çok daha fazla kirlilik olduğunu görmemizi sağlıyor. Decathlon ekibini de film içerisinde şehirde, ormanda ve deniz kıyısında plogging yaparken görüyoruz. “Koştuğun yoldaki çöpleri topla” felsefesiyle ortaya çıkan plogging sporu, Decathlon’un “hareket geç” çağrısının bir parçası olarak konumlanıyor.

Künye:

  • Reklamveren: Decathlon Türkiye
  • Reklamveren Temsilcileri: Öykü Pamuk, Özge Akgün, Esra Gündoğdu, Emre Kırmızıtaş, Berk Irkörücü, Ezgi Yetiş
  • Kreatif Ajans: The Planner Co.
  • Ajans Başkanı: Çağla Çakır
  • Yönetmen & Kreatif Direktör: Ada Gönden
  • Kreatif Strateji:  İlayda Şahin
  • Konsept Direktör: Büşra Coşkun
  • Kreatif Ekip: Ada Gönden, İlayda Şahin, Büşra Coşkun, Elif Öztürk, Uğurcan Akın, Caner Gözübüyük
  • Metin Yazarı: Elif Öztürk
  • Yeni Medya Direktörü: Alican Burak Düzen
  • Operasyon Direktörü: Melis Tunakan 
  • Operasyon Ekibi: Tugay Burgucu, Tuğberk Özen
  • Görüntü Yönetmeni: Ogün Sayın, Emre Erez
  • Post Prodüksiyon: Time Flow Creative

Markalar daha iyi bir dünya hayalinin neresinde?

featured
1 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
2 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
3 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
4 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
5 Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Güncel Haberler
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Aralık)
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Aralık)
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Z kuşağının alışveriş alışkanlıklarına dair markalara 5 kritik uyarı!
Haberler
Z kuşağının alışveriş alışkanlıklarına dair markalara 5 kritik uyarı!
İrem Alimoğlu
4 Ekim 2025
TVekstra, "Best Advertising Innovation Using HbbTV" ödülünü kazandı
Haberler
TVekstra, “Best Advertising Innovation Using HbbTV” ödülünü kazandı
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Skechers, “Yürüyene Hayat Çok” diyerek şehirde ikinci yürüyüşünü gerçekleştirdi
Haberler
Skechers, “Yürüyene Hayat Çok” diyerek şehirde ikinci yürüyüşünü gerçekleştirdi
İrem Alimoğlu
5 Kasım 2025
Gençler kaygı, yalnızlık ve “gençliğini yaşayamama” gerçeği ile karşı karşıya
Haberler
Gençler kaygı, yalnızlık ve “gençliğini yaşayamama” gerçeği ile karşı karşıya
Sena Tufan
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.