9 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
LC Waikiki, dijital raflarında tasarımcılara "Design Collective" ile yer açıyor
Haberler

LC Waikiki, dijital raflarında tasarımcılara “Design Collective” ile yer açıyor

Nafizcan Önder
6 Eylül 2022
1 dk okuma

Tasarımlarıyla ön plana çıkan ürünler moda sektöründe büyük bir karşılık buluyor. Söz konusu dev markalar olduğunda pazar onlar için hazır olsa da küçük ve orta işletmeler için basamakları tırmanmak her zaman aynı kolaylıkta olmuyor. Bir süredir tüketicilerine e-ticaret siteleri ve mobil uygulamaları üzerinden farklı markaların ürünleriyle de buluşmanın kapısını aralayan LC Waikiki, dijital raflarını daha da genişleterek özel tasarım ürünleri ve üretim kabiliyeti olan, küçük ve orta ölçekli girişimci markalara yer açmak adına Design Collective’i hayata geçirdi… Yeni projesi Design Collective ile Lcwaikiki.com, özgün koleksiyonlarını ve ürünlerini tüketicilerle buluşturmak isteyen girişimcilere ve tasarımcı markalara ev sahipliği yapacak.

Özgün tasarımlara sahip koleksiyonlarını tüketicilerle buluşturacak platform arayanlara adres olma misyonuyla hareket eden LC Waikiki, Design Collective projesiyle markalara lcwaikiki.com’un milyonlarca ziyaretçisiyle buluşma fırsatı sunuyor. Proje başvuruları ardından değerlendirme sonucu seçilecek tasarım markalarına ait ürünler sitede projeye özel bir alanda konumlandırılacak.

“Girişimcilerin kurdukları hayallere ortak olmak ve  onlarla birlikte yol almak bizi çok mutlu ediyor”

Projeye ilişkin değerlendirmede bulunan LC Waikiki E-Ticaret Genel Müdürü Ömer Barbaros Yiş: “Türkiye’nin LC Waikiki’si olarak, misafirlerimizi e-ticaret sitemiz ve mobil uygulamamız üzerinden modayla ilgili tüm ihtiyaçlarına tek adresten ulaşabilmelerini sağlamak adına onları farklı markaların ürünleriyle buluşturuyoruz.

Buradan yola çıkarak özel tasarım ürünleri ve üretim kabiliyeti olan, küçük – orta ölçekli girişimci markaları LC Waikiki dünyasına dahil etmek adına Design Collective’i hayata geçirmenin heyecanını yaşıyoruz. Girişimcilerin kurdukları hayallere ortak olmak ve  onlarla birlikte yol almak bizi çok mutlu ediyor. Tasarım ürünleriyle Design Collective’in bir parçası olmak isteyen tüm girişimci markaları LC Waikiki güvencesiyle milyonlara ulaşmaya davet ediyoruz.” diyor…

Design Collective projesinde yer almak için TIKLAYIN!

Metaverse’ün ilk giyim mağazası açıldı!

featured
1 Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
2 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
3 Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
4 Yapay zeka çağında geleceği tasarlamak: The Tech Summit başlıyor…
Yapay zeka çağında geleceği tasarlamak: The Tech Summit başlıyor…
5 Ekim ayının en çok izlenen gazetecileri
Ekim ayının en çok izlenen gazetecileri
Güncel Haberler
Z kuşağı için "uzaktan çalışmak" yüksek maaştan daha değerli
Z kuşağı için “uzaktan çalışmak” yüksek maaştan daha değerli
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Tüketici artık "fırsat avcısı" değil, "değer koleksiyoncusu"
Tüketici artık “fırsat avcısı” değil, “değer koleksiyoncusu”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Buckingham Sarayı'nda ilk kez Noel mağazası açılıyor
Haberler
Buckingham Sarayı’nda ilk kez Noel mağazası açılıyor
İrem Alimoğlu
23 Eylül 2025
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report'u kaynak göstererek haberleştirdi…
Haberler
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report’u kaynak göstererek haberleştirdi…
Nafizcan Önder
8 Ekim 2025
Nostalji 2.0: Coca-Cola yapay zekayla yılbaşı ruhunu güncelliyor
Haberler
Nostalji 2.0: Coca-Cola yapay zekayla yılbaşı ruhunu güncelliyor
Nafizcan Önder
3 gün önce
Golden Drum 2025 finalistleri belli oldu! Türkiye'den çıkan yaratıcı işler 12 kategoride finale kaldı
Haberler
Golden Drum 2025 finalistleri belli oldu! Türkiye’den çıkan yaratıcı işler 12 kategoride finale kaldı
Nafizcan Önder
1 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.