4 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
LC Waikiki, dijital raflarında tasarımcılara "Design Collective" ile yer açıyor
Haberler

LC Waikiki, dijital raflarında tasarımcılara “Design Collective” ile yer açıyor

Nafizcan Önder
6 Eylül 2022
1 dk okuma

Tasarımlarıyla ön plana çıkan ürünler moda sektöründe büyük bir karşılık buluyor. Söz konusu dev markalar olduğunda pazar onlar için hazır olsa da küçük ve orta işletmeler için basamakları tırmanmak her zaman aynı kolaylıkta olmuyor. Bir süredir tüketicilerine e-ticaret siteleri ve mobil uygulamaları üzerinden farklı markaların ürünleriyle de buluşmanın kapısını aralayan LC Waikiki, dijital raflarını daha da genişleterek özel tasarım ürünleri ve üretim kabiliyeti olan, küçük ve orta ölçekli girişimci markalara yer açmak adına Design Collective’i hayata geçirdi… Yeni projesi Design Collective ile Lcwaikiki.com, özgün koleksiyonlarını ve ürünlerini tüketicilerle buluşturmak isteyen girişimcilere ve tasarımcı markalara ev sahipliği yapacak.

Özgün tasarımlara sahip koleksiyonlarını tüketicilerle buluşturacak platform arayanlara adres olma misyonuyla hareket eden LC Waikiki, Design Collective projesiyle markalara lcwaikiki.com’un milyonlarca ziyaretçisiyle buluşma fırsatı sunuyor. Proje başvuruları ardından değerlendirme sonucu seçilecek tasarım markalarına ait ürünler sitede projeye özel bir alanda konumlandırılacak.

“Girişimcilerin kurdukları hayallere ortak olmak ve  onlarla birlikte yol almak bizi çok mutlu ediyor”

Projeye ilişkin değerlendirmede bulunan LC Waikiki E-Ticaret Genel Müdürü Ömer Barbaros Yiş: “Türkiye’nin LC Waikiki’si olarak, misafirlerimizi e-ticaret sitemiz ve mobil uygulamamız üzerinden modayla ilgili tüm ihtiyaçlarına tek adresten ulaşabilmelerini sağlamak adına onları farklı markaların ürünleriyle buluşturuyoruz.

Buradan yola çıkarak özel tasarım ürünleri ve üretim kabiliyeti olan, küçük – orta ölçekli girişimci markaları LC Waikiki dünyasına dahil etmek adına Design Collective’i hayata geçirmenin heyecanını yaşıyoruz. Girişimcilerin kurdukları hayallere ortak olmak ve  onlarla birlikte yol almak bizi çok mutlu ediyor. Tasarım ürünleriyle Design Collective’in bir parçası olmak isteyen tüm girişimci markaları LC Waikiki güvencesiyle milyonlara ulaşmaya davet ediyoruz.” diyor…

Design Collective projesinde yer almak için TIKLAYIN!

Metaverse’ün ilk giyim mağazası açıldı!

featured
1 Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
2 Beyaz yakalının sessiz çığlığı: "Tükenmişlik"ten kaçış var mı?
Beyaz yakalının sessiz çığlığı: “Tükenmişlik”ten kaçış var mı?
3 Çalışanlar, yapay zeka kullandığını yöneticilerinden neden gizliyor?
Çalışanlar, yapay zeka kullandığını yöneticilerinden neden gizliyor?
4 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
5 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Güncel Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (27 Haziran-4 Temmuz)
İş dünyasında haftanın atamaları (27 Haziran-4 Temmuz)
GetirBüyük'ten tazeliği yeniden tanımlayan kampanya...
GetirBüyük’ten tazeliği yeniden tanımlayan kampanya…
Yandex Ads; ajanslara görünürlük garantili etkileşim fırsatı sunuyor
Yandex Ads; ajanslara görünürlük garantili etkileşim fırsatı sunuyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

WHISKAS®’tan yeni kedi sahiplerine özel podcast: "Miyavcast"
Haberler
WHISKAS®’tan yeni kedi sahiplerine özel podcast: “Miyavcast”
Sena Tufan
28 Mayıs 2025
REPİD’den sürdürülebilirlik için güçlü adım: Ad Net Zero Türkiye
Haberler
REPİD’den sürdürülebilirlik için güçlü adım: Ad Net Zero Türkiye
Nafizcan Önder
6 Mayıs 2025
Sessizliğin yankısı ve iptal kültürü
Haberler
Sessizliğin yankısı ve iptal kültürü
Nafizcan Önder
5 gün önce
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Haberler
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.