22 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
plastik oyun parkı

Plastikler gerçekten oyun parkına mı dönüştü?

Gizem Yıldız
30 Haziran 2022
2 dk okuma

“İyilik için Kirlenmek Güzeldir” projesiyle plastik atıkları oyun parkına dönüştürmek amacıyla harekete geçen OMO, Ağrı’nın Uzunyazı Köyü’ne yaptığı ilk oyun parkını çocuklarla buluşturduğu anı “Benimle Oynar Mısın” reklam filmi ile ekranlara taşıdı.

Yeni amaç odaklı projesiyle geri dönüşüm yapılan bir dünya hayaline destek veren OMO, plastiklerin atığa değil çocuklar için oyun parkına dönüşmesi için “İyilik için Kirlenmek Güzeldir” dediği kampanyasının ikinci reklam filmini yayınladı. Marka “Değişim Sensiz Olmaz” çağrısına gelen katılımla biriktirilen plastikleri Ağrı’nın Uzunyazı Köyü’nde çocuklar için oyun parkına dönüştürdü.  Uzunyazılı çocukların yer aldığı yeni reklam filminde çocukların oyun parkıyla buluşma anı ekranlara taşınıyor, değişim için geri dönüşüme devam çağrısında bulunuyor. 

Benimle oynar mısın?

İstanbul’daki çocukların biriktirdiği plastikleri, Ağrı’daki çocuklar için gülümsemeye dönüştüren “OMO İyilik için Kirlenmek Güzeldir” projesi, iyiliğiyle ve reklam filmiyle izleyenlere “gerçekten mi” dedirtiyor. Plastikleri Beykoz, Üsküdar ve Ümraniye’de bulunan ilk ve orta okulların önündeki “OMO İyilik için Kirlenmek Güzeldir Geri Dönüşüm Kutuları”nda biriktirenler, bugün kullanılan bir yoğurt kabını yarın başka bir şehirde kaydırağa dönüşmesine katkı sağlıyor. Bu iyilik hareketiyle çocuklar hem görmek istedikleri değişim için harekete geçiyor hem de hiç tanışmadıkları arkadaşları için iyilik yapabilme fırsatı yakalıyor. İki çocuk arasındaki iyilik bağını yeni reklam filmine taşıyan OMO, daha çok oyun parkını başka şehirlerle ve çocukların gülümsemesiyle buluşturmak için “Değişim Sensiz Olmaz” çağrısını da yineliyor.

Uzunyazılı çocukların yer aldığı “Benimle Oynar Mısın” reklam filmi Titrifikir imzası taşıyor. Çekimleri iki gün süren ve Ağrı’nın Uzunyazı Köyü’nde geçen reklam filminin yönetmen koltuğunda ise Fırat Mançuhan oturuyor.

https://youtube.com/watch?v=UO4UjmrDNzE

Reklam Künyesi:

Reklamveren: Unilever / OMO

Reklamveren Yetkilisi: Alper Çapar, Seda Uslu Tok, Duygu Dal, 

Reklam Ajansı: Titrifikir

Kreatif Ekip Lideri: Tuba Atilla, Mert Demirhan

Kreatif Ekip: Didem Demirçelik, Neslihan Atma

Marka Ekibi: Dilek Sezen, Melis Tüzmen

Stratejik Planlama Ekibi: Kerem Sabuncu, Aytuğ Ateş, Elçin Kasap

Ajans Prodüktörü: Onur Mis, Tuğse Gökhan

Prodüksiyon Şirketi: Film Hakika

Yönetmen: Fırat Mançuhan 

Orijinal Müzik: Bülent Ortaçgil “Benimle Oynar Mısın?”
Müzik Aranje: Onur Cumaoğlu

Kullanılan Mecralar: Dijital

PR Ajans: Sobraz İletişim

Omo
1 Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
2 Türkiye'nin hane yapısı değişti: O eski “haneden” eser yok şimdi...
Türkiye’nin hane yapısı değişti: O eski “haneden” eser yok şimdi…
3 LeBron James'in "hayatımın kararı" açıklaması, marka iş birliği çıktı!
LeBron James’in “hayatımın kararı” açıklaması, marka iş birliği çıktı!
4 Formadan finansa: Taraftar sadakati nasıl dev bir ekonomiye dönüştü?
Formadan finansa: Taraftar sadakati nasıl dev bir ekonomiye dönüştü?
5 ChatGPT’ye erotik içerikler için “yetişkin modu” geliyor
ChatGPT’ye erotik içerikler için “yetişkin modu” geliyor
Güncel Haberler
MMA Global, "Marketing + Media Alliance" adıyla yeni bir döneme girdi
MMA Global, “Marketing + Media Alliance” adıyla yeni bir döneme girdi
Ticaret Bakanlığı 3 ürün grubunun kargoyla ülkeye girişini kısıtladı
Ticaret Bakanlığı 3 ürün grubunun kargoyla ülkeye girişini kısıtladı
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, kadim halkların izinde Rize’nin gizemli topraklarını keşfetti
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, kadim halkların izinde Rize’nin gizemli topraklarını keşfetti
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

"Influencer Marketing"i en etkin kullanan markalar hangileri?
Haberler
“Influencer Marketing”i en etkin kullanan markalar hangileri?
İrem Alimoğlu
2 Ağustos 2025
CEO’lar için belirsizlik yeni normal: Dönüşümün rotası yeniden çiziliyor
Haberler
CEO’lar için belirsizlik yeni normal: Dönüşümün rotası yeniden çiziliyor
Nafizcan Önder
4 gün önce
DC Comics Başkanı açıkladı: Yapay zekaya yer yok!
Haberler
DC Comics Başkanı açıkladı: Yapay zekaya yer yok!
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
L’Oréal’in OnlyFans yıldızıyla iş birliği tartışma yarattı
Haberler
L’Oréal’in OnlyFans yıldızıyla iş birliği tartışma yarattı
İrem Alimoğlu
12 Ağustos 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.