2 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Orkid, 19 yıldır A Milli Kadın Voleybol Takımı'nı desteklemeyi sürdürüyor
Haberler

Orkid, 19 yıldır A Milli Kadın Voleybol Takımı’nı desteklemeyi sürdürüyor

Nafizcan Önder
30 Mayıs 2022
3 dk okuma

Orkid, 19 yıldır voleybola sağladığı desteği artırarak sürdürüyor. Yeni sezonda da sponsorluk faaliyetlerine devam edecek markanın düzenlediği imza töreni ile Türkiye Voleybol Federasyonu ve A Milli Kadın Voleybol Takımı bir araya geldi…

A Milli Kadın Voleybol Takımı’nın ilk sponsorlarından olan ve 19 yıldır kesintisiz desteğini sürdüren Orkid, yeni sezona merhaba demek için Türkiye Voleybol Federasyonu ve A Milli Kadın Voleybol Takımı ile imza töreninde bir araya geldi. P&G Türkiye, Kafkaslar ve Orta Asya Yönetim Kurulu Başkanı Tankut Turnaoğlu’nun ev sahipliğinde düzenlenen geceye, Türkiye Voleybol Federasyonu başkanı Mehmet Akif Üstündağ da katıldı. Orkid’in Cesaret Sponsoru olduğu A Milli Kadın Voleybol Takımı’nın 2020 Tokyo Olimpiyat Oyunları ve 2021 CEV Avrupa Şampiyonası’ndaki üstün performansı ve tarihi başarılarının kutlandığı törende, yeni sezon için imzalar atıldı.

‘’Cesaret Elçilerimizle 19 Yıldır Gençlere İlham Oluyoruz’’

Cesaret Elçileri ile gençlere 19 yıldır aralıksız şekilde ilham verdiklerini aktaran P&G Türkiye, Kafkaslar ve Orta Asya Yönetim Kurulu Başkanı Tankut Turnaoğlu, sözlerine, ‘’Yaptığımız araştırma gösterdi ki ergenlik döneminde spor yapan kadınların yüzde 77’si, sporun bugün oldukları kişi olmalarına yardımcı olduğunu belirtiyor, ancak Türkiye’de genç kızların 5’te 1’i farklı sebeplerden dolayı hiç spor yapamıyor. Orkid olarak amacımız, gençleri hayatın her alanında cesaretlendirmek, onlara ilham vermek ve atacakları ilk adıma vesile olmak. Bu yaklaşımımızla bu yıl P&G Türkiye’nin 35. yılını kutluyoruz. ‘Sevgi Her Kapıyı Açar’ diyerek hayatlara dokunmaya, fayda odaklı çalışmalarımızı sürdürmeye devam edeceğiz.

Türkiye’de ilk kez 2003 yılında A Milli Kadın Voleybol Takımı’nın ana sponsoru olarak çıktığımız bu yolculuğumuzu, Okula Devam, Oyuna Devam gibi genç kızları farklı birçok alanda desteklediğimiz projelerle sürdürüyoruz. Bugün, Cesaret Elçilerimizin uluslararası müsabakalarda elde ettikleri başarıları kutlamak ve genç kızlarımızın hayatlarını özgüvenli şekilde sürdürmeleri için çalışmalarımıza devam edeceğimizi açıklamak için bir araya geldik. Her maçta son ana kadar gösterdikleri azim, mücadele ve cesaret ile göğsümüzü kabartan Cesaret Elçilerimiz’e sonsuz teşekkürler. 40 yılı aşkın süredir Türkiye’deki kadınları destekleyecek projeler hayata geçiren Orkid, geleceğin mimarı gençlerin yanında olmaya devam edecek’’ şeklinde devam etti.

Orkid, 19 yıldır A Milli Kadın Voleybol Takımı'nı desteklemeyi sürdürüyor

“Bu destek bizim içim çok değerli”

Türkiye Voleybol Federasyonu Başkanı Mehmet Akif Üstündağ yaptığı konuşmada P&G markası Orkid ile iş birliklerinin geçmişine vurgu yaparak, Orkid’in Voleybol Milli Takımlarına verdiği katkı ve destekten dolayı duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Üstündağ, konuşmasına “Orkid gibi önemli bir markanın uzun yıllardır Türk kadınlarının yanında olması, Türk voleyboluna verdiği katkı ve destek bizim içim çok değerli ve kıymetli. Orkid ile iş birliğimiz 2003 yılına dayanıyor. 19 yıl önce başlayan iş birliğimiz farklı dönemlerde de devam etti. Bundan sonra da devam edecek. Filenin Sultanları olarak Türk kadınını sahada başarıyla temsil ederken Orkid’in de desteğini her zaman yanımızda hissettik.

Orkid, her daim Türk voleyboluna verdiği destekle Filenin Sultanları’nın yanında yer alarak, voleybolun yaygınlaştırılmasında önemli bir misyon edindi. 31 Mayıs’ta başlayacak Voleybol Milletler Ligi turnuvasıyla milli takım sezonuna merhaba diyeceğiz. Filenin Sultanları olarak bu milli takım dönemini de elde edeceğimiz başarılı sonuçlarla taçlandırmak istiyoruz. Bu bağlamda uzun yıllardır sürdürdüğümüz beraberlikten ve Türk voleyboluna gösterdikleri ilgi ve katkılardan dolayı bir kez daha başta P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Yönetim Kurulu Başkanı Tankut Turnaoğlu olmak üzere Orkid ve tüm P&G ailesine teşekkürlerimi sunuyorum” dedi.

“Yarının sporcuları gençlere bu alanda fırsat ve alan yaratmak çok kıymetli”

A Milli Kadın Voleybol Takım Kaptanı Eda Erdem Dündar, spor bilincine sahip gençlerin önemine değinerek, “Gençlerin sporla ilişkisini destekleyecek ve bu süreçte onların sporla bağlarını güçlendirecek her adım çok önemli. Desteklerinden dolayı Orkid’e çok teşekkür ederim. Yarının sporcuları gençlere bu alanda fırsat ve alan yaratmak kıymetli.’’ dedi.

Türkiye nasıl voleybol ülkesi oldu?

Orkid TVF
1 Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
2 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
3 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
4 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
5 Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler...
Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler…
Güncel Haberler
Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti...
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Adgager, Marketing Türkiye için araştırdı: İlk 6 ayın en başarılı reklam filmleri…
Haberler
Adgager, Marketing Türkiye için araştırdı: İlk 6 ayın en başarılı reklam filmleri…
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Taylor Swift’in başı AI ile dertte!
Haberler
Taylor Swift’in başı AI ile dertte!
Marketing Türkiye
4 hafta önce
TikTok nasıl dev bir süpermarkete dönüştü?
Haberler
TikTok nasıl dev bir süpermarkete dönüştü?
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Yapay zekanın geleceği ve iş dünyasındaki etkileri Türkiye Yapay Zeka Zirvesi’nde tartışıldı
Haberler
Yapay zekanın geleceği ve iş dünyasındaki etkileri Türkiye Yapay Zeka Zirvesi’nde tartışıldı
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.