Nesquik Geleceği Besler

Reklam veren : Nestle®Nesquik®

Pazarlama Müdürü : Lidya Yazmacıyan

Proje Müdürü : Merve Sönmez Karakaya

Reklam Ajansı : McCann İstanbul

Yönetmen : Noah Paul

Kreatif Başkan / Yönetici Ortak : Uğur Çakır

Kreatif Direktör : Kaan Ayçe

Metin Yazarı : Kerem Çeteci

Sanat Yönetmeni : Elvan Deniz

Grup Marka Direktörü : Funda Hergül

Marka Süpervizörü : Fırat Alagözlü

Stratejik Planlama Direktörü : Zeynep Yağcı

Stratejik Planlamacı : Gizem Ateş Yalçın

Prodüksiyon Direktörü : Zeynep Doğu

“Hiçbir şey çocukların hayal gücü ve yaratıcı zihinleri kadar güçlü değil” mottosundan yola çıkan Nesquik’in yeni reklam filmi, çocukların sınırsız hayal gücü ve iyimserliğinden ilham alıyor.

Nestle’nin çocukların ihtiyaçlarına göre özel olarak geliştirdiği zengin vitamin ve mineral karışımı Opti-start sayesinde sütü daha da faydalı hale getirerek çocukların güne güçlü bir başlangıç yapmalarına yardımcı oluyor. Bu sayede çocukların potansiyeli ortaya çıkıyor ve hayallerine ulaşabiliyorlar.

Buradan hareketle marka stratejisini “Geleceği Besler” olarak belirleyen Nesquik®’in yeni reklam filminde Nesquik®’li bir bardak sütün çocukların geleceği için taşıdığı önemin altı çiziliyor.

Lansman kampanyasında yaratıcı oyun ve hayal gücünün önemini sahiplenen Nesquik®’in reklam filminde zengin içerikli Nesquik® Opti-start ile hazırlanan bir bardak sütün, çikolatalı bir sütten daha fazlası olduğu ve büyüme yolunda çocukların en yakın arkadaşı olduğu belirtiliyor. Nesquik®’in dünyayı değiştirecek icatlara, heyecan dolu maceralara ve büyük hayallere başlarken hep çocukların yanında olduğu, doğru bir başlangıçla onların herşeyi başarabileceğine dikkat çekiliyor.

 

İLGİLİ HABERLER