Adanalı mı yoksa Çinli mi?

verdiği an, sokakta bekleyen restoran kuryeleri arasında çekişmeli bir yarış başlıyor. Çiftin ne yiyeceklerine karar verme aşamaları, bu yarışın kaderini belirliyor. “Adana mı yesek?” dedikleri an, Adanacı “Allah’ına kurban” diyerek öne geçiyor, Çin yemeğine karar verince Çinli elindeki Çin çubuklarıyla Adanalıyı dürterek, bir anda onu geçiyor. Yarışın galibini ise mantı isteyen evin küçük kızı belirliyor.

KAMPANYA KÜNYESİ

Reklamveren : Yemeksepeti.com
Reklam Ajansı : TBWA\İSTANBUL Kreatif Grup Ajans
Başkan Yardımcısı : İlkay Gürpınar
Kreatif Direktör : Emre Kaplan
Yaratıcı Ekip : Kerim Gürsel, Şükran Genç, Marka Grubu Ajans
Başkan Yardımcısı : Burcu Özdemir Kayımtu
Marka Direktörü : Ayşe Şenünver
Stratejik Planlama : Nisan Danışman
Prodüksiyon Şirketi : Atlantik Film Yapım
Yönetmen : Can Evrenol
Medya Ajansı : Tempo OMD
Kullanılan Mecra : TV

İLGİLİ HABERLER