XCO 2017’nin Ana Sponsoru Turkcell oldu

PAYLAŞ

Gerçek hayatta “Müşteri Deneyimi” olgusunu iş dünyasından profesyonellerle buluşturan Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi’nin bu yılki Ana Sponsoru Turkcell oldu. Marketing Türkiye’nin bu yıl ikincisini gerçekleştirdiği zirve, 17 Mayıs Kemer Country Club’da gerçekleşecek. Farklı bir iş konferansı deneyimi yaşatacak olan etkinliğin resmi sponsorluğunu Yapı Kredi ve MediaMarkt üstlenirken, Arçelik, SAS, sahibinden.com ve TAV da destekçiler arasında yer alıyor. “Özgün Müşteri Deneyimi” ve “Kusursuz Deneyim Tasarımı” konularının ele alınacağı zirvenin akşamında müşteri deneyimini en iyi yöneten markalar da A.L.F.A. Awards töreninde ödüllerine kavuşacak.

“Özgün Müşteri Deneyimi” ve “Kusursuz Servis Tasa­rımı” başta olmak üzere pek çok farklı konunun ele alınacağı Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi’nde (XCO), X kuşağının alışveriş alışkanlıkla­rından, Y ve Z kuşaklarının finans ve yatırım alışkan­lıklarına, değişen kamu hizmeti deneyiminden shopper marketing’e kadar pek çok konu konuşulacak. Bu konular haricinde seyahat top­luluğu ve gezgin deneyimi, mükemmel e-ticaret deneyimi, sürdürüle­bilir öğrenme için veri analitiği, deneyim tasarımında değişen tüketici beklentileri ve kurumsal kültür gibi başlıklar da ele alınacak.

Etkinlik kapsamında ayrıca Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen’in moderatörlüğünde “Türkiye’nin Önde Gelenlerinden Müşteri Odaklı Uygulama Örnekleri” adlı bir panel de gerçekleşecek. Panelde Turkcell Müşteri Deneyimi Direktörü Sinem Yüksel, Arçelik Türkiye Transformasyon & Müşteri Deneyimi Direktörü Onur Aydın, Hopi Satış Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Sertaç Şener ve THY Dijital Servisler Başkan Yardımcısı Mehmet Bütün panelist olarak yer alarak müşteri odaklı uygulamalarına dair deneyimlerini paylaşacak.

Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi programının tamamına aşağıdan ulaşabilirsiniz:

XCO 2017 PROGRAM SON HALI