Etiya marka kimliğini yeniledi: Gelişen, geliştiren, meydan okuyan bir “E”

Kurumsal yazılım şirketi Etiya dünya şirketi olma yolunda hareket ederek yeni bir marka stratejisi ve marka kimliğine sahip oldu. Etiya yeniden markalaşma sürecini Marka Danışmanlık Ajansı Landor ile hayata geçiriyor.

Etiya, yeni iş stratejileri ve globalleşme vizyonunu yansıtmayı amaçlayan yeniden markalaşma sürecini Marka Danışmanlık Ajansı Landor ile hayata geçirdi. Etiya’nın yeni marka kimliği;  müşteri ilişkilerine bakışını ve yeni iş yapış stratejisini, markanın hedeflediği çevik, yaratıcı, vizyoner ve meydan okuyan ruhu öne çıkarıyor.

Daha iyisini yaparak sektörün ötesine geçmek

“Exceed,  everyday” fikrini temel alan marka stratejisini şöyle anlatıyor Etiya CEO’su Aslan Doğan: “Hepimiz, sektörümüzün bugün olduğu noktanın üzerine ve ötesine geçme taahhüdümüz ile kurumsal yazılım sektöründe hep daha iyisini yapabilmek adına meydan okumak için varız. Hem çalışanlar, hem şirket olarak her gün bir adım daha ileri gitmeli, paydaşlarımızın da her gün bir adım daha ileri gitmesi için onlarla beraber çalışmalıyız. Aynı zamanda marka inançlarımızı gerçekleştirmek için her gün daha çok çalışmalıyız: Hiçbir zaman sadece bizden isteneni sağlamakla yetinmemeliyiz. Çünkü gerçek işbirlikleri üstün bağlılık, kendinizi müşterinizin yanında konumlandırarak gerçekleşebilir. Yetkinliklerimizi ve bilgilerimizi de sınır tanımadan her geçen gün bir adım ileri götürmeliyiz”

Modern bir “E”

Aslan Doğan, bu süreçte şirket logosunu da yenilediklerini söylerken şu bilgileri veriyor:

“Logomuz, hatta genel olarak bütün marka kimliğimiz ‘Exceed Everyday’ fikrini yansıtıyor. Logomuza bakıldığında hem Etiya’nın E’sini anımsatmasını, eş zamanlı olarak da yeni marka fikrimiz olan “Exceed Everyday”i yansıtmasını önemsedik. Kademeli olarak emin adımlarla kendini geliştiren, sağladığı hizmetlerle müşterilerinin de gelişmesine yardımcı olan, sürekli değişim gösteren, modern bir E. Yükselen her basamağın farklı opaklığa sahip olması bizim hareket halindeki ilerlememizi ifade ediyor. Bu, markamızın görsel kimliğini dinamik tutarken, paydaşlarımıza ve iş ortaklarımıza sürekli kendimizi ve dolaylı şekilde onları geliştirdiğimiz hakkında bir hatırlatma niteliği taşıyor. Logoda, iki renk kullandık. Şirketin rekabetçi ve meydan okuyan ruhunu temsil eden turuncu ve pazardaki profesyonel duruşumuzu, otoritemizi vurgulayan derin mavi.”

Çalışanlar tarafından benimsendi

Aslan Doğan, yeni marka stratejisi ile vermek istedikleri mesajın çalışanlar tarafından da benimsendiğini dile getiriyor ve şu bilgileri veriyor: “Çalışanlar yeni kimliğimizin vizyoner ve profesyonel olduğunu dile getirdi. Ve en önemlisi yeni kimliğimiz Etiya’nın DNA’sında olan temel özelliklerimizi çok iyi yansıttığı için, çalışanlarımız tarafından yadırganmadı. Tam tersine hedeflerimizi yansıttığı ve aslında sahip olduğumuz yetkinlikleri yansıtabildiği için oldukça sahiplenildi. Bu çalışma Etiya’nın globalleşme hedefi ile ilgili çok önemli bir kilometre taşı olarak zaman tünelimize işlendi.”

İLGİLİ HABERLER