Açıkhava “Kentvizyon” markasıyla yeniden yapılanıyor

1998 senesinde İlbak ailesi tarafından kurulan ve aynı yıl Ströer AG ortaklığıyla faaliyet göstermeye başlayan Ströer Kentvizyon şirketi, Ekim 2018 tarihinde  yüzde 90 hissesi satın alınarak Kentvizyon adı altında İlbak Holding’e geri döndü.

Açıkhava mecrasının verimliliğini artırmak, müşteri odaklı, örgütlü ve bütünleşik hizmet verebilmek amacıyla İlbak Holding bünyesinde açıkhava sektörünün farklı alanlarında hizmet veren Kentvizyon, Fors Medya, Outbox, Citypole, Portline ve Üniversite Medya şirketleri güçlerini birleştirerek Şubat 2019 tarihinde birleşmiş. İç ve dış reklam görsellerini her türlü baskı ve malzeme seçeneğiyle dijital ve ofset olarak basabilen Büyük Baskı Merkezi (BBM) de yeni yapılanmaya dahil oldu. Kurumdan yapılan açıklamaya göre bu organizasyona, uzun yıllar farklı ajans ve mecraların üst düzey yöneticiliğini üstlenen Zeynep Tandoğan CEO olarak liderlik edecek.

Yeni yapılanmayla birlikte İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa başta olmak üzere 22 şehirde billboard, billboard plus, giantboard, megalight, clp, büyük ebatlı board, outdoortv dijital ekranlar, alınlık, elektrik direkleri, Marmaray, hızlı tren, metro gibi raylı sistemler ile Ankara Ego otobüs giydirme ve Portline bünyesindeki havalimanı reklam alanları Kentvizyon markasının altında birleşti. Bu birleşmeyle 70 bini aşan reklam yüzüne sahip Kentvizyon, Türkiye Açıkhava reklam pazarının yüzde 64’üne sahip oldu.

İLGİLİ HABERLER