19 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
OMO kirlenerek öğrenmeye davet ediyor
Haberler

OMO kirlenerek öğrenmeye davet ediyor

Marketing Türkiye
20 Şubat 2015
2 dk okuma

OMO’nun on yılı geride bırakan “Kirlenmek Güzeldir” kampanyası 2015’i “Hadi Hareketlen Kirlen Öğren” projesiyle karşılıyor. Proje, çocukların deneyimleyerek öğrenme yoluyla kazandıklarına dikkat çekerken, lekelerin ve kirlerin de bu öğrenmenin imzası olduğunu savunuyor.  Kirlenmek Güzeldir kampanyalarından aşina olduğumuz 360 derece iletişim bu kampanyada da yine yaratıcı uygulamalar ve ilklerle sürdürülüyor.

OMO’nun Hadi Hareketlen Kirlen Öğren kampanyası, teaser reklamlarıyla merhaba dedi. Ve ardından, bir evin garajındaki malzemelerden yaptıkları enstrümanlarla karşımıza çıkan beş çocuk, Queen’in We Will Rock You şarkısı üzerine yazılmış Türkçe sözlerle “Hadi Hareketlen, Kirlen, Öğren!” mesajını iletti.  Reklam filmi gerek görsel hikayesi gerekse sözleriyle verdiği mesajda, Kirlenmek Güzeldir kampanyalarının tümünde olduğu gibi çocukların gelişiminde kirlenerek öğrenmenin ve deneyimlemenin önemine odaklanıyor. 

OMO, bu kampanyada sadece deneyimleyerek öğrenmenin önemini vurgulamakla ve farkındalık yaratmakla kalmıyor, birçok platformda hayata geçirdiği projelerle de çocukları harekete çağırıyor.  OMO’nun AVM’lerde kurulan özel etkinlik alanlarında, reklam filmindeki garajın da bire bir aynısı yer alıyor ve çocuklar kirlenmenin şarkısını kendileri çalıp özgürce kirlenebiliyorlar. Aktif Yaşam Derneği tarafından kurgulanan oyunlarla hareket ve öğrenme yine bir potada buluşturuluyor. 

Reklam filmi gerçek oluyor
OMO, kampanyanın ilk dijital uygulamasında, çocukları hadihareketlen.omo.com.tr adresine çağırıyor. Çocuklar, sitedeki özel bir uygulamayla, reklam filminin müziğine evdeki eşyalarla ritim tutarak eşlik ediyor, görüntüleri birleştirerek kendi filmlerini oluşturuyor. OMO, projenin ileriki aşamalarında da çocukları daha büyük sürprizlerle karşılamaya hazırlanıyor. Proje için hazırlanan kampanya, OMO ajans ağının birlikte çalışma ve üretme kültüründen besleniyor. Kampanyada; Lowe (reklam), Mindhare (medya planlama), Sobraz (PR), 41! 29! (dijital) ve Brandit (etkinlik) gibi ajanslar sorumluluk alırken,  Aktif Yaşam Derneği ve Yankı Yazgan da çalışmalara danışman olarak destek veriyor. 

OMO kirlenerek öğrenmeye davet ediyor

1 Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
2 YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
YouTube’un zirvesine “kamp kuranlar” belli oldu
3 Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi...
Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi…
4 Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
5 Zara 50. yaşını 50 moda ikonuyla kutluyor!
Zara 50. yaşını 50 moda ikonuyla kutluyor!
Güncel Haberler
Tüketicinin dikkatini çekmenin yeni formülü: Yapay zeka ve kişiselleştirme
Tüketicinin dikkatini çekmenin yeni formülü: Yapay zeka ve kişiselleştirme
Türkiye’nin gençlik markaları
Türkiye’nin gençlik markaları
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ramazan'da marketteki 39 üründen 30'unun fiyatı arttı!
Haberler
Ramazan’da marketteki 39 üründen 30’unun fiyatı arttı!
Sena Tufan
28 Mart 2025
Kent Lokantası soruşturmasına Vedat Milor’dan yanıt: “Hesabı Ödüyorum”
Haberler
Kent Lokantası soruşturmasına Vedat Milor’dan yanıt: “Hesabı Ödüyorum”
Nafizcan Önder
10 Mart 2025
OpenAI’den yeni nesil yapay zeka: GPT-4.1 sahneye çıktı
Haberler
OpenAI’den yeni nesil yapay zeka: GPT-4.1 sahneye çıktı
Nafizcan Önder
15 Nisan 2025
Marketing Türkiye 35. yaşında ilk günkü heyecanıyla yayında!
Haberler
Marketing Türkiye 35. yaşında ilk günkü heyecanıyla yayında!
Nafizcan Önder
1 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.