3 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Yolcu360'ın hedefi dünyanın en iyisi olmak!

Yolcu360’ın hedefi dünyanın en iyisi olmak!

Marketing Türkiye
4 Eylül 2020
3 dk okuma

Yolcu360’ı “Misafir mutluluk saplantılı firma” olarak tanımlıyor markanın CEO’su Umut Yıldırım… Yıllık 20 milyon tekil trafiğe ulaştıklarını ve Similarweb.com verilerine göre araç kiralama kategorisinde dünyada 18’inci, Türkiye’de ise ilk sırada yer aldıklarını söyleyen Yıldırım bu başarıyı üç temel prensibe bağlıyor: “7/24 açık olmak, yalın bir kullanıcı deneyimi ve güvenilir bir yol arkadaşı olmak.” Umut Yıldırım markanın hedefini de net çizgilerle çiziyor: “Dünyada hem misafir mutluluğu hem de teknoloji anlamında en iyi firmalardan biri haline gelmek…”

Yolcu360'ın hedefi dünyanın en iyisi olmak!
Yolcu360 CEO’su Umut Yıldırım

Yolcu360 nasıl bir süreçle kuruldu?

Araç kiralama, 100 yılı aşkın geçmişi ve 100 milyar dolarlık büyüklüğüyle dünya çapında en hızlı büyüyen sektörlerden biri. Hepimizin bildiği gibi sektörde büyük oyuncular var. Bizler de sürecin en başında Silikon Vadisi’nin sağladığı know-how ve deneyimle araç  kiralama sektörünü derinlemesine analiz ettik. Sonuçta çok fazla inovasyon içermeyen ve yeniliklerin nadiren yapıldığı bir hizmetler karmasıyla karşılaştık. Bunun sonucu olarak da 2015 yılında araç kiralama konusunda güvenilir, kullanıcıların fiyatları karşılaştırıp en uygun araca ulaşabileceği, tüm bu işlemleri de hızlı ve kolay bir şekilde yapabilecekleri bir araç kiralama platformu olarak Silikon Vadisi’nden yola çıktık ve kısa bir süre sonra da hikayeyi Türkiye’den devam ettirme kararı aldık.

Hedefimiz dünyada hem misafir mutluluğu hem de teknoloji anlamında en iyi firmalardan biri haline gelmek.

 

 

Yolcu360’ı sektörün diğer oyuncularından ayıran özellikler nelerdir?

Biz karşılaştırmalı bir araç kiralama platformuyuz ve bu alanda dünyadaki en iyi olmak için kendimize üç temel prensip belirledik. İlk olarak Yolcu360 7/24 açık, karşılaştırmalı bir pazaryeri olmalıydı. Böylece misafirimize zaman bağımsız yüzlerce markayı tek bir platformda karşılaştırma imkanı sağlıyoruz. Günlük ya da aylık araç kiralamak isteyen herkes 2000’e yakın lokasyonda, 100 bin araçlık ekosistemimiz içerisinden ihtiyaçlarına en uygun aracı kolaylıkla bulabiliyor.

İkinci olarak da son derece yalın ve misafirlerimizin kolaylıkla kullanabileceği bir platform olmaktı. Biz de hızlı işlem yapılabilen çok yalın bir platform geliştirdik. Böylece misafirlerimiz geniş araç portföyümüzden istediği aracı strese girmeden kolayca ve çok kısa bir sürede kiralayabiliyor.

Üçüncü olarak da biz kendimizi güvenilir bir yol arkadaşı olarak görüyoruz. Yolcu360 sadece araç kiralarken değil bütün seyahat süresince misafirlerinin yanında ve telefonun ucunda. Misafirlerimiz bizi istedikleri zaman arayabilir ve 7/24 sorunlarına çözüm bulabilirler. Tüm bunlar misafirlerimiz arasında tercih edilmemize ve sevilmemize çok büyük katkı sağlıyor.

Kuruluşundan bugüne Yolcu360’ın performansını değerlendirir misiniz?

Misafirlerimize, paydaşlarımıza ve sektörümüze “Araç kiralamak ne kolaymış!” dedirtmek için yola çıktığımızdan bugüne çok büyük ilerlemeler kaydettik. Misafir mutluluğu odaklı yaklaşımımızla yıllık 20 milyon tekil trafiğe ulaştık. Öyle ki 5. yaşımızı kutladığımız bu yıl, global internet ölçme ve karşılaştırma sitesi Similarweb.com araç kiralama kategorisinde dünyada 18’inci, Türkiye’de ise ilk sıraya geldik. Bu başarının arkasında sektörümüz, ekibimiz ve misafirlerimizle yakaladığımız sinerji yatıyor.

Rakamlarımız da başarımızın altını çiziyor. Yolcu360 olarak 2020 yılında geldiğimiz noktada, 100 bin aracımızla ve 100 iş ortağımızla yılda 300 binin üzerinde misafirimizi gitmek istedikleri lokasyonlara ulaştırıyoruz. Cirosal olarak baktığımızda da son bir yılda yüzde 170 büyüyerek 100 milyon TL ciro üreten bir firma haline geldik.

Yolcu360 kendini nasıl tanımlıyor?

Kendimizi “Misafir Mutluluk Saplantılı Firma” olarak tanımlıyoruz. Misafirlerimizden gelen geri bildirimleri dinliyor, analiz ediyor ve testler yapıyoruz. Bu sayede hayata geçirdiğimiz her kampanya ve eklediğimiz her yeni özelliği misafirlerimizin beklentileri ve istekleri odağında uygulamaya alabiliyoruz. Ayrıca çözüm ortaklarımız ve çalışanlarımız için de sonuç odaklı yaklaşımlar ortaya koyuyoruz.

CEO umut yıldırım Yolcu360
1 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
2 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
3 Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
4 YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
5 Google verilerine göre Türkiye sonbaharda spora dönüyor
Google verilerine göre Türkiye sonbaharda spora dönüyor
Güncel Haberler
Yapay zeka yeni bir meslek yarattı: "Yerinde çözüm mühendisi"
Yapay zeka yeni bir meslek yarattı: “Yerinde çözüm mühendisi”
Güvenli alan mı, görünmez kapan mı? Türkiye’de “Ev Genci” gerçeği
Güvenli alan mı, görünmez kapan mı? Türkiye’de “Ev Genci” gerçeği
AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Oreo, yaya geçitlerini indirim alanına dönüştürdü
Haberler
Oreo, yaya geçitlerini indirim alanına dönüştürdü
Sena Tufan
26 Eylül 2025
Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
Haberler
Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
Sena Tufan
10 Eylül 2025
OpenAI, ChatGPT’nin kişilik ekibini yeniden yapılandırıyor
Haberler
OpenAI, ChatGPT’nin kişilik ekibini yeniden yapılandırıyor
İrem Alimoğlu
8 Eylül 2025
Eğitimde sürdürülebilir dönüşüm: “Okulların Havası Değişiyor” Cizre’de devam ediyor
Haberler
Eğitimde sürdürülebilir dönüşüm: “Okulların Havası Değişiyor” Cizre’de devam ediyor
Nafizcan Önder
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.