23 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Yiğit Gürçay: "Lassa’nın global marka yüzü Arda Turan olacak"
Haberler

Yiğit Gürçay: “Lassa’nın global marka yüzü Arda Turan olacak”

Marketing Türkiye
6 Ekim 2015
2 dk okuma

Brisa’nın yeni Genel Müdürü Yiğit Gürçay, göreve geldikten sonraki ilk söyleşisini Marketing Türkiye’ye verdi… Hem Unilever, Roche, Bayer ve GlaxoSmithKline’da edindiği deneyimleri hem de Lassa için FC Barcelona ile yaptıkları 21,6 milyon euro’luk sponsorluk anlaşmasını konuştuğumuz Gürçay, “FC Barcelona sponsorluğu Lassa’nın dünya markası olmasında bir sıçrama noktası olacak” diyor. Gürçay’ın açıkladığına göre Barcelona’ya yeni transfer olan Arda Turan Lassa’nın da global marka yüzü olacak. Türk yöneticilerin iş dünyasındaki başarısını da konuştuğumuz Gürçay sürpriz bir bilgiyi de paylaşıyor bizlerle: “Coca-Cola CEO’su Muhtar Kent benim hem kuzenim, hem mentorum…”

Lassa markası için FC Barcelona ku­lübüyle 4 yıllık bir anlaşma imzaladı­nız ve FC Barcelona Kulübü’nün “Glo­bal Resmi Lastik Partneri” oldunuz. Global stratejinizde bu adımın önemi nedir?

Lassa markası için global arenada bir son­raki aşamaya geçmek için bir sıçrama nok­tasına ihtiyaç vardı ki bu çalışmanın işte bu sıçrama noktası olduğunu düşünüyorum. FC Barcelona ile yapılan anlaşma öncesi olduk­ça ciddi bir çalışma yapıldı çünkü bu amaca ulaşmak için en doğru seçimi yapılmak iste­niyordu. Sadece futbolda değil, basketbol, hentbol, salon hokeyi ve futsa olarak adlan­dırılan kapalı salon futbolu takımlarının da sponsoruyuz aynı zamanda. Futbol tarafın­da Barcelona’nın belli futbolcularıyla çeşitli sponsorluk çalışmaları yapma hakkına da sahibiz. Bu noktada önümüze ilginç bir de fırsat çıktı. Milli futbolcumuz Arda Turan biz anlaşmayı yaptığımız süreçte FC Barcelo­na’ya transfer oldu. Böyle denk gelince Arda Turan’la da ayrıca bir sponsorluk anlaşması yaptık. Bundan böyle Arda iki yıl boyunca bizim globaldeki marka elçimiz olacak.

Atletico Madrid Başkanı Enrique Ce­rezo yaptığı bir açıklamada “Arda transferinde Türk firmaları rol oyna­dı” dedi. Sizi mi kastediyordu?

Hayır, transferinin bizimle bir ilgisi yok. Dediğim gibi FC Barcelona sponsorluğunu hem futbol hem de kapalı salon sporları va­sıtasıyla bizim amacımıza ulaşmamız için bir sıçrama noktası olarak gördük. Ancak Arda’nın transferi de bizim için sürpriz bir fırsat doğurdu. İlginç bir noktada şu: 15 Ekim’de FC Barcelona takımıyla Pınar bas­ketbol takımı karşı karşıya gelecek ve iki ta­kımın da forma sponsoruyuz. Yani sahada Lassa, Lassa’ya karşı olacak bir nevi.

Söyleşinin ayrıntıları Marketing Türkiye Ekim sayısında… 

1 Getir deposu Rotterdam'da sanat galerisine dönüştü!
Getir deposu Rotterdam’da sanat galerisine dönüştü!
2 Influencerlar mı daha etkili celebrityler mi?
Influencerlar mı daha etkili celebrityler mi?
3 Üniversitelere NFT ve blockchain bölümü geliyor
Üniversitelere NFT ve blockchain bölümü geliyor
4 Netflix yeni güncellemesiyle yepyeni bir deneyim sunmaya hazırlanıyor | Son 24 saatin gündemi
Netflix yeni güncellemesiyle yepyeni bir deneyim sunmaya hazırlanıyor | Son 24 saatin gündemi
5 Yapay Zekayla Yazının Yeniden İcadı
Yapay Zekayla Yazının Yeniden İcadı
Güncel Haberler
Yeni nesil CMO’lar – 4: Teknoloji Aşıkları
Aşk mı nefret mi? Teknolojiyle ilişkiniz nasıl?
Aşk mı nefret mi? Teknolojiyle ilişkiniz nasıl?
Tozla mücadelenin kahramanı: Elektrikli süpürge
Tozla mücadelenin kahramanı: Elektrikli süpürge
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Discovery yayınını bir saatliğine karartacak
Haberler
Discovery yayınını bir saatliğine karartacak
Marketing Türkiye
21 Mart 2022
Sanal dünya metaverse, fiziksel dünyamızı nasıl etkileyecek?
Haberler
Sanal dünya metaverse, fiziksel dünyamızı nasıl etkileyecek?
Nafizcan Önder
6 Nisan 2022
Müşteri kazanımını artıracak 3 detay
Haberler
Nasıl yeni müşteri kazanılır?
Marketing Türkiye
8 Nisan 2022
1 Mayıs Emek ve Dayanışma Bayramı
Haberler
1 Mayıs Emek ve Dayanışma Bayramı kutlu olsun…
Marketing Türkiye
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.