21 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Gerçek usta çıraklığını hiç unutmayandır!
Haberler

Gerçek usta çıraklığını hiç unutmayandır!

Marketing Türkiye
12 Ağustos 2015
2 dk okuma

12 yaşında çıktığı içsel yolculuğunda binlerce insana dokunan, seminerle, eğitimlerle kitaplarla hakikate ulaşma yolunda yoldaşlık yapan ve her defasında “Gerçek usta aslında çıraklığını hiç unutmayandır” diyerek sevginin ve düşünce gücünün neler yapabileceğini bıkmadan usanmadan anlatan Metin Hara ile bir araya geldik… Günden güne daha da acımasızlaşan dünyaya başkaldırısını bir kez de biz dinledik…

Söyleşi: Özlem Terzi

Dünyanın dört bir yanında aldığı eğitimlerle birçok enerji tekniğinin bilgisini modern tıp bilgisiyle sentezleyerek etkin bir tedavi ekolü benimsediğini biliyorum. “Trust Human Academy-İnsana Güven” de bu ekolün bir parçası sanırım…

“Trusthuman- İnsanagüven” projesini 2008 yılında hayata geçirdim. 2014 yılında her bireyin dünyaya sunabilecek bir hediyesi olduğunu anlatmak için, Trusthuman Academy’yi kurdum. “Başka Bir Dünya Mümkün” felsefesiyle bireysel seanslar ve toplu seminerlerle insanların hayatına dokunmaya başladım. Zaten “İnsana Güven” senelerdir var olan bir oluşumdu. Bir şekilde “İnsana Güven” hep Metin Hara ile özdeşleşti. Aşkın İstilası Yol kitabı ile birlikte insanların buna sahip çıktıklarını gördük. Bu süreçte Trust Human Academy’i zihnimde yaratıyordum ve kendime “Benim gibi kalbi sevgiyle atan insanlığa hizmet etmek isteyen insanları ağırlayabileceğim, eğitmen olarak tutabileceğim, terapiler yaptıracağım, bambaşka mantalitede bir alan nasıl olur?” sorusunu sormaya başladım ve İnsana Güven’in çocuğu olan Trust Human Academy’i kurduk. Trust Human Academy bir şekilde hayatlarını değiştirmek isteyenlerin buluştuğu bir nokta. Tabii ki burada belirli kurallar ve bir kalite yönetimi var. Burası bir kişisel gelişim merkezi değil. Bu ev ve bahçe bir yaşam merkezi. Burada çok değerli hekimler de, fizyoterapistler de, çiçek ekim etkinliği de var. Dışarıdaki yaşamda eksik olan ne varsa insanlara bunu sunmayı hedefliyoruz. Sıfatlarınızdan sıyrılıp girdiğiniz bir kapı burası. Buradan içeriği girdiğinizde insanların dini dili gelir seviyesi ideolojisi bizi ilgilendirmiyor. İnsanlığa hizmet etmek isteyen herkes evrensel kuramlarla burada istediği hizmeti verebilir.

İnsanlığa hizmet derken?

Burada ilişkiler konusunda uzman olan bir psikiyatrist hekimimiz, beden duruşumuzu düzenleyen fizik tedavi uzmanımız, güzel yemekler yensin diye iki dünya tatlısı şefimiz var. Ve işinde uzman birçok isim var. Temelde bedensel, zihinsel ve ruhsal anlamda neye ihtiyaç varsa burada ona cevap vermeye çalışıyoruz. Yani insanlığa hizmet ediyoruz. Burada insanlar illa bir eğitime gelmek durumunda değil. Dün bir salonda taici varken bir diğerinde yoga vardı. Hafta sonu aynı anda üç sınıfta eğitimler vardı. İnsanlar illa bir şeye katılmak zorunda da değil. Gelip gülümsesin biriyle bir yemek paylaşsın, frizbi atsın. Sadece ve sadece şehirden, kendi hayatındaki sıkıntısından kaçıp burada dinlenip şarj olup işlerine dönen insanlar var.

Devamı Marketing Magazine Ağustos sayısında.

1 Getir deposu Rotterdam'da sanat galerisine dönüştü!
Getir deposu Rotterdam’da sanat galerisine dönüştü!
2 Tüketici metaverse'e hazır mı?
Tüketici metaverse’e hazır mı?
3 Influencerlar mı daha etkili celebrityler mi?
Influencerlar mı daha etkili celebrityler mi?
4 Üniversitelere NFT ve blockchain bölümü geliyor
Üniversitelere NFT ve blockchain bölümü geliyor
5 Netflix yeni güncellemesiyle yepyeni bir deneyim sunmaya hazırlanıyor | Son 24 saatin gündemi
Netflix yeni güncellemesiyle yepyeni bir deneyim sunmaya hazırlanıyor | Son 24 saatin gündemi
Güncel Haberler
Yeni nesil CMO'lar - 3: Realist İtibarcılar
Yeni nesil CMO’lar – 3: Realist İtibarcılar
E-ticarette tüketicinin favori markası hangisi?
E-ticarette tüketicinin favori markası hangisi?
Dijitale emanet ettiğimiz kirli sırlarımız yüzünden kapana kısılmış hissediyoruz
Sırlarımızı dijitale emanet ettik, kapana kısıldık
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nde eşitliğin sesi olan kampanyalar!
Haberler
8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde eşitliğin sesi olan kampanyalar!
Nafizcan Önder
8 Mart 2022
İş dünyasında haftanın atamaları
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları
Nafizcan Önder
18 Mart 2022
ETİD Yönetim Kurulu Başkanı Emre Ekmekçi
Haberler
Emre Ekmekçi: “DTC ticaretin demokratize olması demek”
Gizem Yıldız
4 Nisan 2022
Kuru Kahveci Mehmet Efendi 150. yıl reklam filmi
Haberler
Kuru Kahveci Mehmet Efendi 150. yıl reklam filmiyle Ekşi’de gündem oldu
Gizem Yıldız
15 Nisan 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.