22 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Dikkat! Bu ofiste eşitlik var…

Dikkat! Bu ofiste eşitlik var…

Marketing Türkiye
24 Mart 2019
3 dk okuma

Bayer çalışma kültürünü A’dan Z’ye değiştiriyor. Sektördeki varlığını 65 yıldır güçlü bir şekilde koruyan Bayer yeni ofis anlayışıyla çalışanlarına ayrıcalıklar sunuyor.Tüm çalışanların eşit alana sahip olduğunu ve ofiste yöneticilerin de ayrı odası bulunmadığını ifade eden Bayer İletişim ve Kamu İlişkileri Müdürü Nevra Çağman özellikle genç neslin çalışma anlayışına uygun bir ofis dizaynına kavuştuklarını belirtiyor. Çağman ile Bayer’in değişen ofis kültürünü konuştuk.

Söyleşi: Ayşe Nur Akçelik [email protected]

Dikkat! Bu ofiste eşitlik var…
Nevra Çağman Bayer İletişim ve Kamu İlişkileri Müdürü

Yöneticilerin ayrı odaları yok

✓ Bir yaşam bilimleri şirketi olan Bayer’in son yıllarda içinde bulunduğu değişim, şirketimizin yeni çalışma kültürünü markaya uyarlamasından, kurumsal kimliğimizin yenilenmesine kadar birçok alana yansıdı. Bu dönüşüme bağlı olarak da farklılaşan koşullarla beraber çalışma ortamlarımızın da gelişmesi gerekti. Dolayısıyla başta İstanbul Ümraniye’deki Bayer Merkez binamız olmak üzere, bölge ofislerimiz de yeni küresel çalışma kültürünün ortaya çıkardığı gereksinimleri karşılayabilecek şekilde dizayn edildi.

✓ 12 bin metrekarelik kapalı alana sahip 6 katlı genel merkez binamızın yeni iç tasarımı, çalışanlar arasındaki iletişim ve iş birliğini artırmaya odaklanıyor. Bu noktada en büyük değişim ise kapalı ofis sisteminden açık ofis sistemine geçilmiş olması. Binanın hiyerarşik tasarımını ortadan kaldıran yeni iç mimarisinde çalışanların odaları ya da kişilere ayrılmış belirli masalar yok. Tüm çalışanların eşit alana sahip olduğu yeni ofiste yöneticilerin de ayrı odası bulunmuyor ve ekiplerin birbirlerine kolaylıkla erişim sağlayabileceği bir düzen sunuluyor.

✓ Ofisin her katında açık mutfaklar, çeşitli büyüklüklerde toplantı odaları, telefon ve konferans görüşmelerine olanak tanıyan küçük odalar bulunuyor. Çalışanların boş zamanlarında sosyalleşebildiği, keyifle vakit geçirdiği kimi zaman özel etkinlikler için de kullanılan amfi alanı ve burada konumlanan, eşsiz kahveleriyle ismini çalışanların verdiği Cafe Bizz ve katlarda esnek çalışma olanağı tanıyan kitchenette alanları tüm şirketin en cazip noktalarından…

Dikkat! Bu ofiste eşitlik var…

Enerji verimliliği maksimum seviyede

✓ Yenilenen merkez ofisimiz en güncel teknolojik alt yapının adaptasyonundan, LEED sertifikasyonuna kadar, çalışan sağlığı ve memnuniyetini temel alan bir proje olarak karşımıza çıkıyor. Farklı sistem çözümleriyle enerji verimliliği en üst düzeyde tutulmaya çalışıldı.

✓ Malzeme seçimlerinde sürdürülebilir çözümler ön planda tutularak mimari, mekanik, elektrik sistem çözümlerinde en ideal alternatifler düşünüldü. Bayer’in kurumsal renklerinin yer verildiği tasarımın mümkün olan her unsurunda doğal ve geri dönüştürülebilir malzemeler kullanıldı. Ofisimizin renovasyon projesi, “kapsamlı yenileme (major renovation)” kategorisinde Leed Gold sertifikası başvurusuna hak kazandı.

✓ Y kuşağı teknolojik gelişmelere kolaylıkla uyum sağlayan değişime açık ve bağımsız yapısıyla çalışmak istedikleri iş yerlerini seçen bir kuşak olarak öne çıkıyor. Biz de Bayer olarak yeniliklere açık kültürümüz ve yepyeni ofisimizle hem günümüzün tüm gereksinimlerine cevap verecek hem de son teknolojilere uyumlu, renkli ve dinamik çalışma alanları, binanın içinde bulunan kafeteryası ve farklı tasarımıyla göz dolduran amfi alanıyla özellikle de Y kuşağı başta olmak üzere tüm çalışanlarımızın motivasyonunu arttıran bir dizayna sahibiz.

“Bizim Ofis Gibisi Yok”

✓ Öncelikle renovasyon kararını aldığımız ilk günden itibaren, çalışanlarımızı projenin tüm süreçlerine dahil ederek katılımcı bir değişim süreci oluşturmaya özen gösterdik. Önce çalışanlarımızın görüşlerini dinledik ve bu doğrultuda yeni ofisimiz için şirketimizin değerleriyle örtüşen bir vizyon belirledik. “Bizim Ofis Gibisi Yok” adıyla başlattığımız proje kapsamında ihtiyaç ve önceliklerin belirlenmesi adına yöneticilerden başlayarak çeşitli atölye çalışmaları gerçekleştirdik.

✓ Düzenli gerçekleştirilen bilgilendirme toplantılarıyla çalışanlara sık sık bilgi aktarımında bulunduk ve “Değişim Elçisi” olarak adlandırılan, her departmandan temsilcilerin yer aldığı çalışma grubumuz üzerinden, iki yıl boyunca tüm detaylar için çalışanlarımızın fikir ve görüşlerine başvurduk.

✓ Çalışanlarımızın belirlediği vizyon çerçevesinde şekillenen yeni merkez binamız kültürümüzü yansıtan, tüm gereksinimlerimize cevap verebilen bir ofise dönüştü. İç tasarımından hiyerarşiyi düzleştiren mimarisine, esnek çalışma ortamından renkli ve ferah yapısına kadar yeni bina, gelişen kurum kültürüne uyum sağlamak adına tüm detayları içinde barındırıyor.

Y kuşağı iş yerini seçen bir kuşak

✓ Y kuşağı teknolojik gelişmelere kolaylıkla uyum sağlayan değişime açık ve bağımsız yapısıyla çalışmak istedikleri iş yerlerini seçen bir kuşak olarak öne çıkıyor. Biz de Bayer olarak yeniliklere açık kültürümüz ve yepyeni ofisimizle hem günümüzün tüm gereksinimlerine cevap verecek hem de son teknolojilere uyumlu, renkli ve dinamik çalışma alanları, binanın içinde bulunan kafeteryası ve farklı tasarımıyla göz dolduran amfi alanıyla özellikle de Y kuşağı başta olmak üzere tüm çalışanlarımızın motivasyonunu arttıran bir dizayna sahibiz.

✓ Bu değişimin beraberinde getirdiği home-office çalışma imkanı ve esnek çalışma saatleri ise Y kuşağı tarafından yeni çalışma kültürümüz ve işveren markamıza gösterilen ilgiyi daha da perçinliyor.

 

Bayer
1 adidas ve Nike'ı sarsan "On" Türkiye pazarına adım attı...
adidas ve Nike’ı sarsan “On” Türkiye pazarına adım attı…
2 YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
3 İş dünyasında haftanın atamaları (10-16 Mayıs)
İş dünyasında haftanın atamaları (10-16 Mayıs)
4 Tablet pazarı 2025'e güçlü başladı: Zirvedeki marka değişmedi
Tablet pazarı 2025’e güçlü başladı: Zirvedeki marka değişmedi
5 "Çay her şeyi çözer"
“Çay her şeyi çözer”
Güncel Haberler
Beymen Group’tan ilk sürdürülebilirlik raporu: Geleceğe sorumlu bir adım
Beymen Group’tan ilk sürdürülebilirlik raporu: Geleceğe sorumlu bir adım
SharkNinja teknoloji ve inovasyon alanlarında iki ödüle uzandı!
SharkNinja teknoloji ve inovasyon alanlarında iki ödüle uzandı!
Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Sosyal Medya
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Nafizcan Önder
6 gün önce
Geri sayım başladı: Brandverse Awards'a başvurmak için son 10 gün!
Haberler
Geri sayım başladı: Brandverse Awards’a başvurmak için son 10 gün!
Sena Tufan
7 Nisan 2025
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Sena Tufan
2 hafta önce
ABD, DeepSeek'e yeni kısıtlamalar getirmeyi planlıyor
Haberler
ABD, DeepSeek’e yeni kısıtlamalar getirmeyi planlıyor
Sena Tufan
18 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.