3 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
“BKM ismine yakışan işler yapmak en büyük arzumuz”

“BKM ismine yakışan işler yapmak en büyük arzumuz”

Marketing Türkiye
10 Haziran 2019
3 dk okuma

Adını herkesin Çok Güzel Hareketler çalışmasıyla duyduğu BKM Mutfak, markalarla gerçekleştirdiği işlerle de ses getiriyor. Vakıfbank, Garanti Emeklilik, Coca-Cola birlikte çalıştığı markalardan sadece birkaçı… Yapılan iş birliklerini konuşmak için bir araya geldiğimiz BKM Mutfak Yapım Genel Müdür Yardımcısı Koray Köse gelecek hedeflerini ise şöyle özetliyor: “BKM 25 yıldır ülke insanının takdirini ve sevgisini kazanmış büyük bir marka. Bu isme yakışan işler yakışan işler yapmak en büyük arzumuz. Geleceğin trendini bugünden deneyimleyerek yön verici olmak istiyoruz.”

Çok Güzel Hareketler ile adını tüm Türkiye’nin duyduğu bir dev BKM Mutfak. Son dönemler­de gerçekleştirdiğiniz işlerin yanı sıra farklı kulvarlarla da BKM Mutfak kendini var edi­yor. Bu yeni kulvarda kurumsal markalara sunduğunuz hizmetlerden söz eder misiniz?
“BKM ismine yakışan işler yapmak en büyük arzumuz”BKM Mutfak için sanırım en iyi tanımlama BKM’nin atölyesi ya da Ar-Ge departmanı olacaktır. ÇGH projesi bu yapının geniş kit­lelere erişmesini ve bilinmesini sağladı, bizim de tabi şu anda en büyük projemiz. Özellikle gençlerin ÇGH2’yi sahiplenmesi reyting sıralamasındaki yerinin yanında her hafta YouTube trendlerde yer alması, bizim açımızdan çok sevindirici. Yılmaz Erdoğan’ın vizyo­nuyla kurulmuş bu atölye kendi oyuncularının, komedyenlerinin yanı sıra kendi yönetmenlerini, senaristlerini, metin yazarlarını, prodüksiyon ekibini yetiştiriyor. Dolayısıyla pek çok farklı alan gibi gözükse de özünde markalara içerik geliştirme noktasında çözüm ortağı olarak destek veriyoruz. Bu bazen bir dijital reklam kampanyası olabiliyor, bazen reklam filmindeki doğru oyuncunun bulunması ya da büyük şirket toplantılarında ilgili kitleye sahne­lenmek üzere doğru içeriğin yaratılması. Çalıştığımız kuruma ilk sorumuz “Bu iş bittiğinde ne olmasını istiyorsunuz, hedefiniz ne­dir?” oluyor ve bu hedefe uygun içerik geliştiriyoruz.

Şu ana kadar hangi markalarla ne tür iş birlik­leri gerçekleştirdiniz?
Wunderman ile Vakıfbank için Kofti Kahramanlar se­risini yaptık. Bu işte konsept yaratımı, senaryo, oyun­cu seçimi ve prodüksiyon dahil tüm süreci biz yönettik. Komedyenimiz Doğu Demirkol, Garanti Emeklilik kampanya yüzü oldu. Coca-Cola İçecek’in bayi toplantısında Yılmaz Erdoğan’ın gösterisiyle bulunduk. 2019 İstanbul Sanayi Odası Kongresi’nde lansman videosunu hazırladık ve ardından ÇGH oyuncularıyla skeçler sahneledik. Benzer kalibrede sene içinde pek çok iş yaptık.

Yakın zamanda BKM Mutfak Organizasyon adlı bir birim kurdunuz. Bu birimden söz eder misiniz?
“BKM ismine yakışan işler yapmak en büyük arzumuz”Organizasyon ekibimizle Türkiye’nin pek çok ilinde ayda ortalama 60 adet bilet satışına açık etkinlik gerçekleştiriyoruz. Doğu Demir­kol, Mesut Süre, Okan Çabalar gibi isimlerle Stand-Up gösterileri­nin yanı sıra pek çok farklı türde performanslar sergiliyoruz çocuk oyunu da dahil. Kurumsal anlamdaysa şirket etkinliklerinde, bayi toplantılarında, kongrelerde, ödül törenlerinde iş ortaklarımıza uygun içerik geliştiriyoruz. Çok geniş bir portfolyomuz var. Stand- Up, kabare, talk show, konser… Mesela, Doğu Demirkol en son beIN Sports Futbolun Süperleri gecesinde 10 dakika­lık bir Stand-Up performansı sergiledi ve çok ses ge­tirdi. Verilen briefe uygun tarafımızdan yazılan skeç­ler CGH ya da Güldür Güldür oyuncuları tarafından oynanabiliyor. Bu şekilde verilmek istenen mesaj çok daha net ve akılda kalıcı oluyor.

Geçtiğimiz yıl BKM Mutfak’ı Vakıfbank’ın Kofti Kahra­manlar çalışmasında görmüştük. Buna benzer çalışma­lar tekrarlanacak mı?
Evet, o çok güzel bir iş oldu. Benzer işler yapmayı istiyoruz, şu anda üzerinde çalıştığımız projeler de mevcut. BKM Mutfak Çar­şı, Türkiye’nin ilk komedi kulübü. Kapısı herkese açık olan bir mekan. Her ay kırkın üzerinde performans sergileniyor. Sadece sahne üstündekiler değil, sahne arkasında çalışan insanlar için de ortak bir payda, bir platform. Bu sinerjiyi yaşamak, bundan fayda üretmek isteyen herkese kapımız açık.

Gelecek hedefleriniz arasında neler yer alıyor?
BKM 25 yıldır ülke insanının takdirini ve sevgisini kazanmış bü­yük bir marka. Bu isme yakışan işler yapmak en büyük arzumuz. Geleceğin trendini bugünden deneyimleyerek yön verici olmak is­tiyoruz.

1 Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
2 Influencer'ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
Influencer’ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
3 OpenAI CEO'su Sam Altman uyardı: ChatGPT'ye dert anlatanlar, dikkat!
OpenAI CEO’su Sam Altman uyardı: ChatGPT’ye dert anlatanlar, dikkat!
4 Moda dünyasında "AI" krizi! Vogue'un Guess reklamı tartışma yarattı
Moda dünyasında “AI” krizi! Vogue’un Guess reklamı tartışma yarattı
5 Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Güncel Haberler
Üstün performansıyla fark yaratan 5 reklam filmi...
Üstün performansıyla fark yaratan 5 reklam filmi…
"Influencer Marketing"i en etkin kullanan markalar hangileri?
“Influencer Marketing”i en etkin kullanan markalar hangileri?
Sosyal medyada tepki çeken 11 reklam kampanyası...
Sosyal medyada tepki çeken 11 reklam kampanyası…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Gerety Awards 2025 kısa listeleri açıklandı!
Haberler
Gerety Awards 2025 kısa listeleri açıklandı!
Sena Tufan
10 Haziran 2025
Eyvah, CEO basıldı!
Haberler
Eyvah, CEO basıldı!
Sena Tufan
2 hafta önce
Ticaret Bakanlığı’ndan fiyat etiketlerine yeni düzenleme...
Haberler
Ticaret Bakanlığı’ndan fiyat etiketlerine yeni düzenleme…
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Refik Anadol imzalı "Messi'nin en sevdiği golü" 1 milyon 865 bin dolara satıldı!
Haberler
Refik Anadol imzalı “Messi’nin en sevdiği golü” 1 milyon 865 bin dolara satıldı!
Nafizcan Önder
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.