Ana sayfa › Marketing Türkiye › Page 3
Türkiye’de milliyetçiliğin zirve yaptığı günlerden geçiyoruz. Bir yanda ateşi hiç düşmeyen dolar, diğer yanda ülke yönetiminin dile…
Sessiz geçen iki yılın ardından TOTAL başarılı oyuncu Kenan İmirzalıoğlu ile gerçekleştirdiği iş birliğiyle sahalara güçlü bir dönüş yaptı….
Reklamcılık sektörü her açmaza girdiğinde kendisine yeni bir yol bulmayı başarır. Şimdilerde bu yeni yolun adı “Hackvertising”… Ancak bu…
Pazarlama bir ekip işi ve elbette başarı hep birlikte çalışmayla geliyor. Ancak şirketin lideri pazarlama ekibini en tepeden destekliyorsa…
Oy verilmez, alınır… Ama nasıl?
Türkiye nefesini tuttu 24 Haziran’daki seçimleri bekliyor… Seçim arifesinde kamuoyu nezdinde partilerin…
Dünya reklam pastasının hatırı sayılır bir bölümünü finanse eden P&G ve Unilever gibi dev şirketlerin ardı ardına pazarlama…
Bugün birçok araştırma markalı içeriği tüketme alışkanlıklarımızın televizyon ve dijitalde çok farklı olduğunu; dijital iletişim…
İyi dizayn edilmiş, yaratıcılıkla bezenmiş çok kanallı bir kampanyayı nerede görseniz hemen tanırsınız! Bu kampanyalar uyumu hissettirir,…
Onlar pazarlamanın pelerinsiz kahramanları, genç yetenekleri… Onlar sürekli gelişen ve bir karadelik gibi sınırsızlaşan iletişim kanalları…
The ONE Awards’da yılın itibarlıları ödüllerine kavuştu Marketing Türkiye ve AKADEMETRE’nin ortaklaşa düzenlediği “The ONE Awards…
Şu bir gerçek ki reklamveren artık tek kuruşunun boşa gitmesini istemiyor ve reklam yatırımlarının sonuçlarını kuruşu kuruşuna görmek…
Şüphesiz daha önce de iletişim sıkıntısı yaşıyorduk ancak bu denli yoğun algı operasyonlarına hiç maruz kalmamıştık. Aradan bir sene…