Meyve suyu markası Zumosol, dijital mecralara yönelik hazırladığı yeni reklam kampanyasını yayına aldı. Kramp iş birliğiyle oluşturulan “Bildiğiniz gibi değil” isimli kampanya ile Zumosol’ü pazardaki rakiplerinden ayıran özelliklerinin altı çiziliyor.
“Gerçek meyve suyu taze sıkılmış meyve suyudur” mesajı
Reklam filminde, meyve suyu reklamlarında görmeye alışkın olduğumuz “doğal” izlenimi veren portakal bahçelerinin aslında sadece bir reklam setinden ibaret olduğu savunuluyor. “Her portakal bahçesini %100 doğal sanmayın, çünkü değil. Zumosol bildiğiniz gibi değil!” mesajı seyirciyle buluşuyor. Bu şekilde Zumosol’ün konsantreden yapılma değil, taze sıkılmış “gerçek” meyve suyu olduğu vurgulanıyor. Türkiye’de meyve suyu alışkanlıklarını tamamen değiştirmeyi hedefleyen Zumosol, sıkça karşımıza çıkan konsantre veya nektar meyve sularının yerini, NFC (Not From Concentrate), yani taze sıkılmış meyve suyu alışkanlığının alması için çaba gösteriyor. Yeni dijital kampanyasıyla da, rakiplerine gönderme yapan, muzip ve eğlenceli bir iletişim tonunu benimseyerek, bu konuya dikkat çekmeyi hedefliyor.
KÜNYE
Reklamveren: Sanset Gıda
Reklamveren Yetkilisi: Gizem Tokgöz
Reklam Ajansı: Kramp
Kampanya Adı: Bildiğiniz gibi değil
Kreatif Direktörler: Serkan Balak, Duygu Burunsuz
Yaratıcı Ekip: Ayberk Çınar, Süleyman Utku Bozkurt, Olcay Aksel
Müşteri İlişkileri: Müge Bürge, Joel Erikman, Pınar Özçakır
Stratejik Planlama: Merve Alıcı Göral
Prodüksiyon: Melis Bircan
Prodüksiyon Şirketi: Hacıyatmaz Film
Yönetmen: Ali Can Zeren