18 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Yves Rocher Türkiye Marka Yüzü Alp Navruz

Yves Rocher Türkiye’deki ilk marka yüzünü duyurdu

Gizem Yıldız
12 Ekim 2021
2 dk okuma

Yves Rocher’nin doğaya ve cilde saygılı uzman saç bakım serisi Anti Chute’ün Türkiye ve Avrupa’nın seçili ülkelerindeki marka yüzü başarılı oyuncu Alp Navruz oldu.

Yves Rocher, Türkiye’deki ilk marka yüzü ile çalışmasını, markanın doğal duruşu ile mükemmel bir uyum sağlayan Alp Navruz ile hayata geçirdi.

Bu heyecan verici iş birliğinin ilk adımı olan reklam filmi 3 Eylül’de Romanya’da dijital platformlarda yayınlanmaya başlanmıştı. Reklam filmi, 1 Ekim itibari ile ise Türkiye’de televizyonda ve dijital platformlarda yayına girdi.

Yves Rocher Türkiye ve Romanya CEO’su Elif Berker bu işbirliği ile ilgili düşüncelerini; “Son 10 yılda Türkiye’de hızlı ve istikrarlı bir büyüme ile 240 mağazaya ulaşan ve Türkiye’nin bir numaralı mono marka kozmetik perakende zinciri olan Yves Rocher, 2021 yılı ve sonrasında iletişim yatırımlarına yoğun olarak devam edecek.  Yves Rocher olarak, doğallığı ve samimiyeti ile markamıza çok yakıştığına inandığımız Alp Navruz’un marka yüzümüz olmasından çok mutluyuz. Saç dökülmesine karşı yoğun doğal içeriğe sahip ve yüksek etkili uzman bakım serisimizi, Alp Navruz’un güzel enerjisi ile Türkiye ve Romanya’da geniş kitlelere tanıtmaktan heyecan duyuyoruz.” şeklinde dile getirdi.

Alp Navruz, Yves Rocher Dökülme Karşıtı Saç Bakım serisi için kameralar karşısına geçtiği reklam filminde etkileyici saçları ve sempatik tavrı ile dikkat çekti. Yapılan iş birliğinden duyduğu mutluluğu ise “Öncelikle, doğal ve etkin ürünlerini beğendiğim ve doğa için attığı adımları çok takdir ettiğim bu değerli, global marka ile çalışmak beni çok mutlu etti. Bu güzel işbirliğinin başarılı bir şekilde uzun yıllar devam etmesini isterim. Tüm Yves Rocher ailesine teşekkür ederim.” sözleriyle ifade etti.

Reklam Künyesi:

Reklamveren: Yves Rocher

CMO: Doruk Cenkci

Reklamveren Marka İletişim Ekibi: Elif Demirkol, Hazal Tibel Yılmaz

Reklamveren Sosyal Medya Şefi: Tamer Kaya

Prodüksiyon Firması: PPR İstanbulYönetmen: Deniz Birgi

Fotoğrafçı: Erdi DoğanGörüntü Yönetmeni: Yasin Ergül

Yönetici Prodüktör: Seda Özkaraca

Prodüktör: Tansu Sönmez

Prodüksiyon Ekibi: Tayfun Keskin, Emre Kıcır

Post Prodüksiyon: Güneş Akyürek

Kullanılan Mecralar: TV, Gazete, Dergi, Açıkhava, İnternet

Yves Rocher
1 Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
2 Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
3 2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
4 The TECH Summit'te öne çıkan 7 mega trend!
The TECH Summit’te öne çıkan 7 mega trend!
5 Haftanın marka-ajans iş birlikleri (21 Kasım-11 Aralık)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (21 Kasım-11 Aralık)
Güncel Haberler
Miu Miu'dan 25 bin liralık UNO destesi!
Miu Miu’dan 25 bin liralık UNO destesi!
Warner Bros. Paramount'un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
Warner Bros. Paramount’un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
Yayıncılıkta tarihi bir kırılma: Oscar ödülleri YouTube’a taşınıyor...
Yayıncılıkta tarihi bir kırılma: Oscar ödülleri YouTube’a taşınıyor…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Haberler
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Sena Tufan
4 Ekim 2025
McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
Haberler
McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
Sena Tufan
24 Ekim 2025
Ekonomik zorluklar, lüks pazarının ihtişamını etkilemedi
Haberler
Ekonomik zorluklar, lüks pazarının ihtişamını etkilemedi
Sena Tufan
3 hafta önce
Tüketici artık "fırsat avcısı" değil, "değer koleksiyoncusu"
Haberler
Tüketici artık “fırsat avcısı” değil, “değer koleksiyoncusu”
İrem Alimoğlu
9 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.