31 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
yumos

Yumoş Jet Fresh ile giyilmiş giysileri 15 dakikada tazeleyin

Seda Başpınar
4 Temmuz 2022
2 dk okuma

Yumoş, komple bir giysi bakım markası olma yolculuğunda geliştirdiği Yumoş Jet Fresh Giysi Spreyi için reklam kampanyası yayınladı. Yepyeni bir format olan Yumoş Jet Fresh Giysi Spreyi ne yıkanacak kadar kirli ne de dolaba katlanıp yerleştirilecek kadar temiz olan giyilmiş giysiler için pratik bir çözüm sunuyor. Odadaki koltukta veya sandalyede biriken giyilmiş giysileri sadece 15 dakikada yeniden giyilebilir şekilde tazeleyen Yumoş, bu içgörüsünü yeni reklam filmiyle ekranlara taşıyor.

Türkiye’de bir ilk olan yeni ürünü Yumoş Jet Fresh Giysi Spreyi için reklam kampanyası yayınladı. Giyilmiş giysiler için ferahlık ve ütü etkisini yalnızca 15 dakika gibi kısa bir sürede gösteren ürün yalnızca bir kez giyilen ve ne yıkanacak kadar kirli ne de dolaba yerleştirilecek kadar temiz olan giysiler için ideal bir çözüm sunuyor. Reklam kampanyasına taşınan odadaki bir sandalyede veya koltukta biriken giyilmiş giysiler, pratik Yumoş Jet Fresh Giysi Sprey ile yıkanmadan önce ikinci bir şansa sahip oluyor. 

15 dakikada ser, sık, düzelt, as

İşi başından aşkın olan anneler, seyahatte valizden çıkınca kendinden geçen giysilerle karşılaşanlar, güne başlayabilmek için kombine uygun temiz giysiler arayanlar… Hem zamandan hem iş yükünden tasarruf sağlayan Yumoş Jet Fresh Giysi Spreyi, reklam kampanyasında odadaki koltukta veya sandalyede biriken giyilmiş giysiler için “ser, sık, düzelt, as” diyerek 15 dakikada sunduğu tazeliği ve ütü etkisini ekranlara taşıyor. 

Yumoş Jet Fresh Giysi Spreyi’ni kullanmak için giysiyi yatay bir zemin üzerine koyup üzerine spreyi kırışık yerlere yoğunlaşacak şekilde sıkmak, kırışıkları elinizle düzeltmek ve ardından askıya asıp 15 dakika beklemek yetiyor. Giyilmiş giysilere yıkanmadan önce ikinci bir şans veren Yumoş Jet Fresh Giysi Spreyi, bir şişesiyle iki makine dolusu giysiyi tazeliyor. 

Wunderman Thompson imzası taşıyan, 3 farklı versiyondan oluşan Yumoş’un yeni reklam kampanyasının çekimleri 100 kişilik bir ekiple Çekmeköy’de iki günde tamamlandı. 

KÜNYE:
Reklamveren: Unilever / Yumoş
Reklamveren Yetkilisi: Duygu Dal, Melisa Kısacık, İrem Çelik, Selin Kürkcü
Reklam Ajansı: Wunderman Thompson
Genel Müdür: Ayşegül Bahçıvanoğlu
Yönetici Ortak: Fulya Özarı
Yönetici Kreatif Direktör: Ümit Taşlı
Kreatif Grup Liderleri: Buse Şay, Semih Türkmen
Sanat Yönetmeni: Başak Ceylan
Reklam Yazarı: Galip Makarnacı
Strateji: Ceren Sağlam, Pelin Karagöz Hüner
Müşteri İlişkileri: Gülistan Kesergen, Pelin Yılandil
Ajans Prodüktörleri: Deniz Akşit, Barış Tosun, Aysel Şahin
Yapım Şirketi: Panda Films
Prodüktör: Chad Öztürk, Eser Fırat, Suat Sağlam, Zeki Kahveci, Melissa Fins
Yönetmen: Kemixiz
Medya Planlama: PHD
Pr Ajansı: Sobraz
Cast: Cansu Yazıcı Duman, Elif Tığlı, Burcu Kirman

1 YouTube Shorts'a yapay zeka destekli araçlar geldi
YouTube Shorts’a yapay zeka destekli araçlar geldi
2 Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
3 Influencer'ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
Influencer’ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
4 İş dünyasında haftanın atamaları (19-25 Temmuz)
İş dünyasında haftanın atamaları (19-25 Temmuz)
5 OpenAI CEO'su Sam Altman uyardı: ChatGPT'ye dert anlatanlar, dikkat!
OpenAI CEO’su Sam Altman uyardı: ChatGPT’ye dert anlatanlar, dikkat!
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (18-31 Temmuz)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (18-31 Temmuz)
Türkiye’nin turizm geliri 16,3 milyar dolara ulaştı
Türkiye’nin turizm geliri 16,3 milyar dolara ulaştı
ChatGPT’ye “Çalış ve Öğren” modu
ChatGPT’ye “Çalış ve Öğren” modu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Midjourney video oluşturan yapay zeka modelini duyurdu!
Haberler
Midjourney video oluşturan yapay zeka modelini duyurdu!
Nafizcan Önder
19 Haziran 2025
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Haberler
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Marketing Türkiye
9 Mayıs 2025
Z Kuşağı “bakıyor” ama görmüyor!
Haberler
Z Kuşağı “bakıyor” ama görmüyor!
Sena Tufan
1 hafta önce
Türkiye İş Bankası’ndan kültürel mirasın izinde örnek destek
Haberler
Türkiye İş Bankası’ndan kültürel mirasın izinde örnek destek
Marketing Türkiye
3 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.