Yapı Kredi, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nın 100. yılını çocukların gözünden duygusal bir filmle kutluyor. Dünyayı etkisi altına alan Koronavirüs salgını önlemleri kapsamında, evlerde uzaktan eğitime geçilmesinden yola çıkılarak hazırlanan reklam filminde insanların birbirinden uzaklaşmasının coşku dolu kutlamaların önüne geçemeyeceğinin altı çiziliyor. Filmde birlik, beraberlik, umut ve coşku mesajları veriliyor.
Boş okul bahçesinde başlayan reklam filminde, içinde bulunduğumuz bugünlerde bizi biz yapan değerlerimizden vazgeçmediğimiz ve bu özel bayramı unutmadığımız hatırlatılıyor. Bu yıl birlikte olamasak da ulu önder Mustafa Kemal Atatürk’ün bizlere armağan ettiği 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı gönüllerimiz yan yana, umutla ve coşkuyla kutladığımız vurgulanıyor.
Reklam Künyesi
Reklamveren: Yapı Kredi
Reklamveren Temsilcileri: Arda Öztaşkın, Özge Bakırçalı, Ceren Gençceylan, Sejda Olcaş, Burcu Sarıer
Reklam Ajansı: Rafineri
Executive Creative Director: Emre Kaplan, Ayşe Bali
Kreatif Direktör: Kerim Gürsel
Group Head: Tolga Suna, Uğur Matban
Kreatif Ekip: Emin Yükünç, Buket Halıcı, Ataberk Akalın, Berk Başaran, Sinem Kaya
Müşteri İlişkileri: Melike Aşçı, Melike İspirgil, Yağmur Erikçioğlu
Stratejik Planlama: Mert Tuncer, Berkay Başer
Ajans Prodüktörü: Şafak Serter, Cansu Arcan, Kerem Dolu
Yönetmen: Can Pehlivanlı
Yapım Şirketi: NORR Film
Post Prodüksiyon: ABT İstanbul
Müzik: Opus Müzik