28 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Xiomi, Mi 11 ile Türkiye'de çekilen ilk filmi "Journey"i yayınladı!

Xiomi, Mi 11 ile Türkiye’de çekilen ilk filmi “Journey”i yayınladı!

Nafizcan Önder
1 Haziran 2021
2 dk okuma

Xiaomi’nin global filmlerinin ve videolarının prodüksiyonunu gerçekleştiren Xiaomi Studios, Gizem Kuru yönetmenliğinde Mi 11 ile Türkiye’de çekilen ilk filmi “Journey”i yayınladı.

Tamamı profesyonel ayarlarla çekilen filmde yeni Mi 11’in 4K görüntü kalitesinde 24, 30 ve 60 kare çekim özelliklerinden faydalanıldı. Ayrıca hızlandırma ve yavaşlatma teknikleri ile de filmde bazı sahnelerde derinlik etkisi yaratıldı.

Filmin yönetmeni Gizem Kuru film ve Xiaomi Mi 11 ile ilgili şu ifadeleri kullandı: “Cep telefonlarının bugünün anılarını yaratmakta ve onları geleceğe taşımakta ne kadar önemli olduğunu biliyoruz. Onlar, hayatlarımızın içindeki en özel anlara tanıklık eden hatta onları bizim için inşa eden ürünler. “Journey” filminde de bu içgörü ile hareketle, anılarımıza olan yolcuğu işlemek istedim. Xiaomi Mi 11, bana hem gündüz hem de gece içinde yarattığımız anıların ifade edilmesi için harika bir fırsat sundu. Telefonun video özellikleri profesyonel bir film çekmeye yetecek kadar iyi. Üç farklı lensin varlığı ve 4K video kaydında farklı FPS özelliklerinde kayıt alınabilmesi, Pro ayarlarda ışık dengesinin kolayca ayarlanabilmesi bu film çekimlerinde bize kaliteli sonuçlar verdi. Xiaomi Studios’un böylesine önemli bir projesinde yönetmen olarak yer almaktan dolayı çok mutluyum.”

İstanbul’da çekimleri 3 gün süren kısa film projesinde, genç bir kızın her gün batımında hissettiği duygular ve geceleri neden gündüzlerden daha çok sevdiği metaforik bir şekilde değerlendiriliyor. Film, ana karakterin Kadıköy’den Karaköy’e giden bir feribotta gün batımını izleyip düşüncelere daldığını göstererek başlıyor. Ardından geçmiş anılarını flashback ‘lerle hatırlaması ve seslendirmeyle günbatımının kendisinde uyandırdığı hislerin nedenleriyle anlatılıyor.  

Film Künyesi

Reklamveren: XIAOMI
MICREATOR/YÖNETMEN: Gizem Kuru
Prodüksiyon Şirketi: G11 PRODUCTION
Yönetici Prodüktör: Bilal Bağcı
Yaratıcı Yönetici: Tayfun Söğütlü
Görüntü Yönetmeni: Fatih Yirmibeşoğlu
Kamera Asistanı: Evren Dursun
Senaryo : Gizem Kuru
Metin Yazarı: Gizem Kuru, Tayfun Söğütlü
Yönetmen Asistanı :Gökçe Özakman
Marka Ekibi:
Ajans Prodüktörü: Ömer Yener Yıldız
Müşteri İlişkileri: İlayda Özköse
Editör: Onur Abalı
Colorist : Ercan Küçük
Ses Tasarım: Gökhan Tandoğan

Mi 11 Xiomi
1 Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
2 The One Awards'da ilk 3'e kalan markalar belli oldu!
The One Awards’da ilk 3’e kalan markalar belli oldu!
3 ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü'nü "Peki" ile kutladı
ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü’nü “Peki” ile kutladı
4 Bvlgari Türkiye’nin yeni marka elçisi Afra Saraçoğlu oldu...
Bvlgari Türkiye’nin yeni marka elçisi Afra Saraçoğlu oldu…
5 TDK, 2025’in kelimesini halk oylamasına açtı
TDK, 2025’in kelimesini halk oylamasına açtı
Güncel Haberler
Yapay zeka mobil uygulama pazarını yeniden şekillendiriyor!
Yapay zeka mobil uygulama pazarını yeniden şekillendiriyor!
Türkiye’de markalar Apple Haritalar reklamlarına hazır mı?
Türkiye’de markalar Apple Haritalar reklamlarına hazır mı?
Levent Gültekin: "Kutuplaşma, gazeteciliği boğuyor!"
Levent Gültekin: “Kutuplaşma, gazeteciliği boğuyor!”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Instagram’dan gençlere yeni ifade alanı: Ruh hallerine göre değişen 6 yeni ikon!
Haberler
Instagram’dan gençlere yeni ifade alanı: Ruh hallerine göre değişen 6 yeni ikon!
Nafizcan Önder
24 Ekim 2025
Daha önce yumurta satan cilt bakım markası The Ordinary, şimdi de "ucuz kahve" satışına başladı...
Haberler
Daha önce yumurta satan cilt bakım markası The Ordinary, şimdi de “ucuz kahve” satışına başladı…
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
Haberler
Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
Nafizcan Önder
20 Kasım 2025
Bu da oldu: Nike, çorbacı açtı!
Haberler
Bu da oldu: Nike, çorbacı açtı!
Sena Tufan
18 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.