Vivident “Spor Toto Basketbol Süper Ligi” ana sponsorluğunun ikinci sezonunda, ligin yıldız basketbolcularını ve gençleri aynı reklam filminde buluşturdu. Vivident Storming’in uzun şerit sakızlarının birbirinden farklı çiğneme ritüelleri reklam filminin konusu oldu.
Reklam filmi, bir spor salonunda saha kenarında oturan üç gencin Vivident Storming çiğneme tarzlarıyla basketbolcuları etkilemesiyle gelişen olayları eğlenceli bir şekilde anlatıyor.
24 saniyelik reklam filminde ligin yıldız oyuncularından; Doğuş Balbay (Anadolu Efes), Kenan Sipahi (Beşiktaş Sompo Japan) ve Osiris Eldridge (Demir İnşaat Büyükçekmece) yer aldı.
Being Çözüm tarafından hazırlanan filmin yönetmenliğini Spark Film’den Nadir Bekar üstlendi.
KÜNYE:
Reklamveren: Perfetti Van Melle Türkiye
Reklamveren Yetkilileri: Perfetti Van Melle Türkiye Pazarlama Direktörü Serkan Ergün, Perfetti Van Melle Türkiye Sakız Kategorisi Pazarlama Müdürü Çiğdem Tüzüner Serim
Vivident Marka Müdürü: Emin Alev
Vivident Marka Müdür Yardımcısı: Ebru Atılgan
Reklam Ajansı: Being Çözüm
Yaratıcı Ekip: Soner Aslan, Erce Ulusoy, Umut Esin, Pınar Kıral
Marka Ekibi: Yusuf Ziya Erdönmez, İrem Terzi
Stratejik Planlama: Ahmet Yener, Yunuscan Hisimcil
Prodüksiyon Şirketi: Spark Film
Post Prodüksiyon Şirketi: MOJO Fx
Yönetmen: Nadir Bekar
Medya Ajansı: Mediarepublic
Kullanılan Mecralar: TV, İnternet, Sinema