Vivident’in basketbola desteği yeni kampanyasıyla devam ediyor…

Vivident “Spor Toto Basketbol Süper Ligi” ana sponsorluğunun ikinci sezonunda, ligin yıldız basketbolcularını ve gençleri aynı reklam filminde buluşturdu. Vivident Storming’in uzun şerit sakızlarının birbirinden farklı çiğneme ritüelleri reklam filminin konusu oldu.

Reklam filmi, bir spor salonunda saha kenarında oturan üç gencin Vivident Storming çiğneme tarzlarıyla basketbolcuları etkilemesiyle gelişen olayları eğlenceli bir şekilde anlatıyor.

24 saniyelik reklam filminde ligin yıldız oyuncularından; Doğuş Balbay (Anadolu Efes), Kenan Sipahi (Beşiktaş Sompo Japan) ve Osiris Eldridge (Demir İnşaat Büyükçekmece) yer aldı.

Being Çözüm tarafından hazırlanan filmin yönetmenliğini Spark Film’den Nadir Bekar üstlendi.

KÜNYE:

Reklamveren: Perfetti Van Melle Türkiye

Reklamveren Yetkilileri: Perfetti Van Melle Türkiye Pazarlama Direktörü Serkan Ergün, Perfetti Van Melle Türkiye Sakız Kategorisi Pazarlama Müdürü Çiğdem Tüzüner Serim

Vivident Marka Müdürü: Emin Alev

Vivident Marka Müdür Yardımcısı: Ebru Atılgan

Reklam Ajansı: Being Çözüm

Yaratıcı Ekip: Soner Aslan, Erce Ulusoy, Umut Esin, Pınar Kıral

Marka Ekibi: Yusuf Ziya Erdönmez, İrem Terzi

Stratejik Planlama: Ahmet Yener, Yunuscan Hisimcil

Prodüksiyon Şirketi: Spark Film

Post Prodüksiyon Şirketi: MOJO Fx

Yönetmen: Nadir Bekar

Medya Ajansı: Mediarepublic

Kullanılan Mecralar: TV, İnternet, Sinema

İLGİLİ HABERLER