Vestel beyaz eşya, tüketici elektroniği ve küçük ev aletlerinin takı olarak hediye edilmesini sağlayan sıra dışı yeniliğini bir reklam filmiyle duyuruyor. “Altın takmaya son” mesajı verilen kampanya TV, açıkhava, radyo, sosyal medya ve dijital mecralarda yayına girdi.
Seçili Vestel mağazalarında satılan TV, buzdolabı, çamaşır makinesi, bulaşık makinesi, elektrikli süpürge, ütü ve el blender seti olmak üzere toplam 7 farklı ürün grubundaki altın formundaki ürün takısı düğünde ya da sonrasında yeni evli çiftlere hediye olarak verilebiliyor. Vestel bu yeniliğin tanıtımını da eğlenceli bir reklam kampanyasıyla duyuruyor.
Kampanyanın “Altın takmaya son!” mesajı veren eğlenceli açılış videosunda hala, amca ve ikiz teyzelerin rol aldığı bir takı merasimini izliyoruz. TV, açıkhava, radyo, sosyal medya ve dijital mecralarda yayına giren projenin fikri, uygulamaları ve reklam kampanyası Karbonat’a ait.
Kampanya Künyesi:
Reklamveren: Vestel
Reklamveren Yetkilileri: Tunç Berkman, Feza Turunçoğlu, Nil Kozan, İrem Özer, Esra Nadar, Özgecan Akbulut, Mert Altuntaş
Reklam Ajansı: Karbonat
Ajans Başkanları: Melih Dinçer, Cenk Gümüşcüoğlu
Kreatif Direktör: Cihan Kavaklıpınar
Kreatif Ekip Lideri: Selim Küçükkutlu
Kreatif Ekip: Birce Kırbaş, Emre Çakmak, İrem Ataman, Oğuzhan Öztürk, Turgut Sarar, Tolga Yıldırım, Ayşegül Pamak
Müşteri İlişkileri Direktörü: Ceren Ünay
Müşteri İlişkileri: Nazlı Uygur
Dijital & Medya Direktörü: Burak Sıraç
Dijital İçerik Üreticisi: Melda Ennekavi Şimşek
Ürün Tasarımları: Selim Küçükkutlu
Prodüksiyon Şirketi: Astronot Film
Yönetmen: Meltem Alkuzey