22 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Vakıfbank 71 yaşında: "Yaşla değil aşkla büyüyoruz"

Vakıfbank 71 yaşında: “Yaşla değil aşkla büyüyoruz”

Marketing Türkiye
14 Nisan 2025
2 dk okuma

VakıfBank, 71. kuruluş yıl dönümünü “Sadece yaşla değil, ülkemize duyduğumuz aşkla büyüyoruz” mesajıyla taçlandırdığı etkileyici bir reklam filmiyle kutluyor. Bankanın başarılarla dolu 71 yıllık yolculuğuna saygı duruşu niteliği taşıyan film, teknolojinin imkânlarını yaratıcılıkla harmanlayarak izleyiciye bir görsel şölen sunuyor.

VakıfBank’ın reklam yüzü Tolga Sarıtaş, film boyunca kendisiyle birlikte kameraya da yön vererek dünyanın farklı şehirlerini kapsayan uzun bir yolculuğa çıkıyor. Tolga Sarıtaş’ın “Biz sadece yaşla değil, ülkemize duyduğumuz aşkla büyüyoruz” mesajıyla son bulan film, VakıfBank’ın Türkiye’ye olan derin bağlılığını vurguluyor.

Bestesi Ergüder Yoldaş’a ait olan Mihrimah şarkısıyla seyirciye seslenen reklam filmi aynı zamanda sahip olduğu son derece farklı çekim tekniğiyle de dikkat çekiyor. 

Üç farklı ülkede tek yürek

“VakıfBank’ın Türkiye’de gerçekleştirdiği önemli çalışmaların da en az yaşı kadar büyük olduğu” ana fikri üzerine kurulan filmde, virtual production, stop motion, unreal engine ve 3D post prodüksiyon teknikleri birlikte kullanıldı. Reklam filminin efekt ve animasyonları da üç farklı ülkede eş zamanlı olarak çalışan büyük bir teknik ekip tarafından gerçekleştirildi. 

120 kişilik bir set ekibi tarafından 3 haftalık ön hazırlık ve 4 günlük çekim sürecinin ardından tamamlanan projede, 100 figüran yer aldı. Haydarpaşa Limanı’ndan MGX Studio’da bulunan gerçek zamanlı 3D sahne ortamına kadar 6 farklı mekân kullanıldı. 

VakıfBank’ın 71 yıllık tecrübesini, yenilikçi vizyonunu ve Türkiye’ye duyduğu sarsılmaz aşkı yansıtan bu özel reklam filmi, izleyenlere hem duygusal hem de görsel anlamda unutulmaz bir deneyim sunuyor.

Kampanya Künyesi

Reklamveren: VakıfBank

Reklamveren Yetkilileri: Ferkan Merdan (Genel Müdür Yardımcısı), Gönül Göral Öztürk, Gülin Günel Keşci, Ceyda Çalım

Reklam Ajansı: Papillon İstanbul- Yunus Becit (Ajans Başkanı), Fatih Öztürk (Genel Müdür)

Yaratıcı Ekip: İlkay Saltık (Kreatif Direktör), Aytunç Erkekoğlu (Creative Group Head) Salih Küçük (Head of Art), Cem Gündoğdu, Kadir Kaya, Buğra Ertürk

Müşteri İlişkileri: Gülden Özbaşaran Udum, Esra Akbaş, İlayda Köknar

Yapım Şirketi: Kala Film

Yönetmen: Bora Ozan

Görüntü Yönetmeni: Alp Korfalı

Prodüktör: Zafer Özkan, Ecenur Kansız, Seda Kurtulmuş

Post Prodüksiyon: Roots Post Production

1 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
4 LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
5 Canva'dan 2026 tasarım trendleri: "Kusursuzluk" yerini "karakter"e bırakıyor
Canva’dan 2026 tasarım trendleri: “Kusursuzluk” yerini “karakter”e bırakıyor
Güncel Haberler
“Yılın İtibarlıları”nı belirleyen The ONE Awards’ta araştırma süreci başladı...
“Yılın İtibarlıları”nı belirleyen The ONE Awards’ta araştırma süreci başladı…
ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü'nü "Peki" ile kutladı
ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü’nü “Peki” ile kutladı
Bvlgari Türkiye’nin yeni marka elçisi Afra Saraçoğlu oldu...
Bvlgari Türkiye’nin yeni marka elçisi Afra Saraçoğlu oldu…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Güvenin anatomisi: Liderlik davranışları şirketlerin kaderini nasıl belirliyor?
Haberler
Güvenin anatomisi: Liderlik davranışları şirketlerin kaderini nasıl belirliyor?
Marketing Türkiye
2 gün önce
İçerik üreticiliği saygın bir kariyer olarak kabul görüyor
Haberler
İçerik üreticiliği saygın bir kariyer olarak kabul görüyor
İrem Alimoğlu
15 Kasım 2025
Türkiye'de taksi en çok nerelerden ve hangi durumlarda çağrılıyor?
Haberler
Türkiye’de taksi en çok nerelerden ve hangi durumlarda çağrılıyor?
Sena Tufan
5 gün önce
Citi’den 175 bin çalışana zorunlu yapay zeka prompt eğitimi
Haberler
Citi’den 175 bin çalışana zorunlu yapay zeka prompt eğitimi
Sena Tufan
7 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.