Ülker Albeni, her dönemin süperstarı Ajda Pekkan ile bir iş birliğine imza attı. Markanın hafızalara kazınan reklam müziğini 2018’de seslendiren Türk Pop müziğinin süperstarı Ajda Pekkan, bu kez Albeni’nin yeni filminde üç farklı dönemiyle izleyici karşısına çıkıyor: 90’lar, 2000’ler ve bugün.
Ülker Albeni, Ajda Pekkan’ın üç farklı dönemini bir araya getiren yeni reklam filmini yayınladı. Markanın 2018 yılında seslendirdiği jingle ile hatırlanan Pekkan, bu kez yapay zeka teknolojisiyle oluşturulan 90’lar ve 2000’ler versiyonlarıyla birlikte günümüzdeki haliyle kameranın karşısına çıktı.
Filmde 90’lı yılların Ajda Pekkan’ı, Albeni’nin çikolata–karamel–bisküvi kombinasyonuna vurgu yaparak ürünün yıllardır tercih edilen bir lezzet olduğunu ifade ediyor. Ardından 2000’li yılların görüntüsü, Albeni’nin zaman içinde değişmeyen uyumuna dikkat çekiyor. Son sahnede günümüz Ajda Pekkan’ı, markanın uzun süredir koruduğu tat profilini öne çıkarıyor.
Zamansız bir lezzet söylemi üzerine kurulan reklam filmi, Albeni’nin marka mirasını yapay zeka teknolojisiyle birleştirerek üç farklı dönem üzerinden tek bir anlatı sunuyor.
Kampanyanın künyesi:
- Reklamın Başlığı: Modası Geçmeyen Lezzet
- Reklamveren: Ülker
- Reklamveren Temsilcisi: Mustafa Kabakçı, Zeynep Tutarkaban, Ece Taş, Elif Nur Sinan
- Reklam Ajansı: Alametifarika
- ECD: Ozan Özüm Özbey, Zeynep Oray
- Kreatif Direktör: Necati Kaya
- Kreatif Direktör: Anıl Bağcık
- Yaratıcı Grup Başkanları: Doğukan Yılmaz,
- Umut Esin
- Yaratıcı Ekip: Yasir Kalın, Oğuzhan Şenol, Özden Tortop, Seda Nur Hazır, Ayşe Gönan, Şule Kurtoğlu
- Müşteri İlişkileri: Duygu Yılmaz, Gökçe Ünal Bozyel
- Stratejik Planlama: Berra Katlav, Mervenaz Mete, Enes Uçak
- Ajans Prodüksiyon: Gülin Sarpel, Tuğse Gökhan
- Yönetmen: Gürcan Güreşçi
- Prodüksiyon Şirketi: Riders Film
- Post Prodüksiyon Şirketi: İmaj
- Müzik: Nilinişleri

