9 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Ülker Albeni'nin yeni reklam yüzü Ajda Pekkan oldu
Haberler

Ülker Albeni’nin yeni reklam yüzü Ajda Pekkan oldu

İrem Alimoğlu
1 gün önce
1 dk okuma

Ülker Albeni, her dönemin süperstarı Ajda Pekkan ile bir iş birliğine imza attı. Markanın hafızalara kazınan reklam müziğini 2018’de seslendiren Türk Pop müziğinin süperstarı Ajda Pekkan, bu kez Albeni’nin yeni filminde üç farklı dönemiyle izleyici karşısına çıkıyor: 90’lar, 2000’ler ve bugün.

Ülker Albeni, Ajda Pekkan’ın üç farklı dönemini bir araya getiren yeni reklam filmini yayınladı. Markanın 2018 yılında seslendirdiği jingle ile hatırlanan Pekkan, bu kez yapay zeka teknolojisiyle oluşturulan 90’lar ve 2000’ler versiyonlarıyla birlikte günümüzdeki haliyle kameranın karşısına çıktı.

Filmde 90’lı yılların Ajda Pekkan’ı, Albeni’nin çikolata–karamel–bisküvi kombinasyonuna vurgu yaparak ürünün yıllardır tercih edilen bir lezzet olduğunu ifade ediyor. Ardından 2000’li yılların görüntüsü, Albeni’nin zaman içinde değişmeyen uyumuna dikkat çekiyor. Son sahnede günümüz Ajda Pekkan’ı, markanın uzun süredir koruduğu tat profilini öne çıkarıyor.

Zamansız bir lezzet söylemi üzerine kurulan reklam filmi, Albeni’nin marka mirasını yapay zeka teknolojisiyle birleştirerek üç farklı dönem üzerinden tek bir anlatı sunuyor.

Kampanyanın künyesi:

  • Reklamın Başlığı: Modası Geçmeyen Lezzet
  • Reklamveren: Ülker 
  • Reklamveren Temsilcisi: Mustafa Kabakçı, Zeynep Tutarkaban, Ece Taş, Elif Nur Sinan
  • Reklam Ajansı: Alametifarika     
  • ECD: Ozan Özüm Özbey, Zeynep Oray 
  • Kreatif Direktör: Necati Kaya 
  • Kreatif Direktör: Anıl Bağcık
  • Yaratıcı Grup Başkanları: Doğukan Yılmaz,
  • Umut Esin
  • Yaratıcı Ekip: Yasir Kalın, Oğuzhan Şenol, Özden Tortop, Seda Nur Hazır, Ayşe Gönan, Şule Kurtoğlu
  • Müşteri İlişkileri: Duygu Yılmaz, Gökçe Ünal Bozyel
  • Stratejik Planlama: Berra Katlav, Mervenaz Mete, Enes Uçak
  • Ajans Prodüksiyon: Gülin Sarpel, Tuğse Gökhan
  • Yönetmen: Gürcan Güreşçi
  • Prodüksiyon Şirketi: Riders Film
  • Post Prodüksiyon Şirketi: İmaj
  • Müzik: Nilinişleri 
Ülker Albeni
1 Black Friday'in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
Black Friday’in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
2 Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
3 YouTube'da Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri...
YouTube’da Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri…
4 Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
5 The TECH Summit'in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
The TECH Summit’in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
Güncel Haberler
Gerety Awards 2026 jürisi açıklandı: Türkiye’yi Nilgün Burcu Özdemir temsil edecek...
Gerety Awards 2026 jürisi açıklandı: Türkiye’yi Nilgün Burcu Özdemir temsil edecek…
Pantone 2026’nın rengini açıkladı: Cloud Dancer – Hızlanan dünyaya sessiz yavaşlama
Pantone 2026’nın rengini açıkladı: Cloud Dancer – Hızlanan dünyaya sessiz yavaşlama
Damak’ın Türkiye’den Avrupa’ya uzanan yolculuğu
Damak’ın Türkiye’den Avrupa’ya uzanan yolculuğu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sleepy Easy Clean: Temizlik dünyasının yeni yıldızı!
Haberler
Sleepy Easy Clean: Temizlik dünyasının yeni yıldızı!
Advertorial
23 Ekim 2025
Black Friday'de en çok ne satılıyor?
Haberler
Black Friday’de en çok ne satılıyor?
Nafizcan Önder
2 hafta önce
İşiyle sağlıklı bağ kuramayan çalışanlar çağındayız. Peki neden?
Haberler
İşiyle sağlıklı bağ kuramayan çalışanlar çağındayız. Peki neden?
Sena Tufan
12 Ekim 2025
Filistinlilerin yüzde 71'i "Savaşın bir kazananı yok" diyor...
Haberler
Filistinlilerin yüzde 71’i “Savaşın bir kazananı yok” diyor…
Nafizcan Önder
22 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.