20 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Turkcell’den sürücüleri uyaran çarpıcı kampanya

Turkcell’den sürücüleri uyaran çarpıcı kampanya

Marketing Türkiye
30 Mayıs 2019
1 dk okuma

Turkcell, Ramazan Bayramı öncesi sürücüleri uyaran yeni bir kampanyaya imza attı. Kampanya için hazırlanan reklam filminde temsili olarak canlandırılan Metin Oktay ve milli futbolcu Emre Akbaba 9 günlük bayram tatili öncesinde sürücüleri uyardı. Filmde direksiyon başında cep telefonlarını kullanan sürücülere “Yoldayken bırakın o telefonu” diyerek güvenli ve dikkatli sürüş uyarısı yapılıyor .

Turkcell, trafik kazalarını önlemek için yeni bir kampanya başlattı. “Yoldayken bırakın o telefonu” mesajıyla güvenli sürüşün önemine işaret eden Turkcell, yeni kampanyası için çarpıcı bir reklam filmi çekti. Filmde temsili olarak canlandırılan Türk futbolunun efsanesi “Taçsız Kral” Metin Oktay ile milli futbolcu Emre Akbaba bir araya geldiFilmde ıssız bir yolun kenarında karşılaştığı Metin Oktay’ı aracına alan Emre Akbaba bir yandan aracı kullanırken diğer yandan da cep telefonu ile ilgileniyor. Metin Oktay ise dikkatsiz biçimde araç kullanan Emre Akbaba’yı uyararak olası bir kazayı önlüyor. Reklam filmi “Yoldayken bırakın o telefonu” diyen Turkcell’in çarpıcı mesajı ile sona eriyor.

Kampanya Künyesi:

Reklamveren: Turkcell
Reklamveren Marka Ekibi: Ahmet Yaman, Merve Çetintaş
Reklamveren Prodüktör: Tuğba Özkan
Reklamveren Medya Ekibi: Aslıhan Ahızkal , Eda Dilek
Reklam Ajansı: Rafineri
CCO: Emre Kaplan
Kreatif Direktör: Ali Şener, Kerim Gürsel
Yaratıcı Grup Başkanı: Aytaç Şahin, Gökhan Özdemir
Yaratıcı Ekip: Yıldırım Çakmakçıoğlu, Eray Cankır, Güçkan Sarıtekneci, Sezer Cankeleş
Marka Ekibi: Ekin Kutevu, Sırma Er, Edvina Gülzari, Yasemin Kulein, Alanur Akyıldız
Stratejik Planlama: Zühre Erdoğan, Ege Ayakduran
Prodüksiyon Ekibi: Şafak Serter, Açelya Ülkümen, Caner Yıldırım
Prodüksiyon: Filmpark
Yönetmen: Bahadır Karataş
Müzik: Jingle Jackson
Post Prodüksiyon: Istanbul Post Production Department
Medya Ajansı: Arena Media

Turkcell
1 2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
2 Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
3 Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce "özel hayat" soruluyor!
Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce “özel hayat” soruluyor!
4 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
5 Türk hanelerinde "kahve" devrimi: Makine sahipliği yüzde 79'a ulaştı...
Türk hanelerinde “kahve” devrimi: Makine sahipliği yüzde 79’a ulaştı…
Güncel Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Aralık)
İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Aralık)
Bellona ve Doqu Home, uçtan uca medya yatırım süreçlerini WPP Media Türkiye'ye emanet etti
Bellona ve Doqu Home, uçtan uca medya yatırım süreçlerini WPP Media Türkiye’ye emanet etti
ABD, Green Card çekilişini süresiz olarak askıya aldı
ABD, Green Card çekilişini süresiz olarak askıya aldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Nostalji 2.0: Coca-Cola yapay zekayla yılbaşı ruhunu güncelliyor
Haberler
Nostalji 2.0: Coca-Cola yapay zekayla yılbaşı ruhunu güncelliyor
Nafizcan Önder
6 Kasım 2025
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
Haberler
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
Advertorial
28 Ekim 2025
Genart Medya, yoluna Aleph olarak devam ediyor
Haberler
Genart Medya, yoluna Aleph olarak devam ediyor
Sena Tufan
4 Kasım 2025
Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Haberler
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
İrem Alimoğlu
1 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.