Dijital dünyanın hızına ayak uydurmaya çalışan markalar, teknolojinin imkanlarından faydalanarak tüketicilerin hızlı alışveriş yapmasına olanak sağlıyor. Türkiye’nin genç turizm markası Holimax, yeni reklam filminde Türkiye’de ilk defa turizm sektöründe QR Kodlu alışverişi ön plana çıkarıyor.
Hayatımızda uzun dönemdir yer alan QR kodların kullanım alanları her geçen gün çeşitleniyor. Holimax, 2022 yaz sezonu için fırsatlarını anlattığı reklam filminde QR Kod teknolojisini kullanarak tüketicisine interaktif alışveriş yapabilme fırsatını sunuyor. “Arkadaşını getir, tüm indirimlere ek yüzde 50’ye varan indirim kazan” mottosuyla çekilen reklam filmi Zıt Ajans imzası taşıyor.
Reklam Künyesi:
Reklamın Başlığı: Holimax Öner Kazan Sistemi
Reklamveren: Holimax (CRM Grup)
Reklam Ajansı: ZIT Ajans
Kreatif Direktör: Ramiz Bayraktar
Ajans Ekibi: Selahattin Tunçer, Emir Tabur, Ceren Terzi
Medya Ajansı: UNION İstanbul
Yapımevi: Filmoloji
Yönetmen: Ramiz Bayraktar
Post-Prodüksiyon: ZIT