14 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
“Tüm bu hayır'lar olmasaydı bu evet olmazdı…”

“Tüm bu hayır’lar olmasaydı bu evet olmazdı…”

Marketing Türkiye
13 Ocak 2017
1 dk okuma

Metro Toptancı Market Türkiye, sunduğu ürünlerin ve hizmetin ardındaki tarladan sofraya uzanan mücadele, emek ve fedakârlığı konu alan bir reklam kampanyasına imza attı. ‘Kolay Vazgeçmeyenler’in hikâyesini işleyen reklam filmleri ekranlarda yer almaya başladı.
Filmler; tarladan ve balıkçı ağlarından sofraya uzanan süreçte üreticilerin ve gastronomi profesyonellerinin, Metro ile birlikte ürünü son tüketiciye en iyi ve lezzetli şekilde ulaştırmalarının arkasında yatan azmin ve özverili çalışmanın hikâyesini anlatıyor. Medina Turgul DDB tarafından hayata geçirilen ‘Kolay Vazgeçmeyenler’ kampanyasının reklam filmlerini Fatih Kızılgök yönetti, ünlü sanatçı Tayanç Ayaydın seslendirdi. Filmlerin ilkinde, zorlu üretim sürecinde üstesinden gelinen zorluklara gönderme yapılıyor; tarım üreticilerinin, şeflerin ve Metro çalışanlarının mücadele, emek ve fedakârlık ifade eden seslerinin ardından keyifle yemeğin tadına bakan müşteri ekrana geliyor. Filmde, “Vazgeçilmez lezzetlerin arkasında kolay vazgeçmeyenler var” mesajı veriliyor. Diğer filmde ise balığın ağdan sofraya uzanan hikayesini izliyoruz. Balıkçılar, Metro çalışanları ve şeflerin titiz elemesinden geçen, “Hayır, olmaz!” engelini aşarak sofraya gelen yemek ve müşterinin “Evet” diyerek sergilediği beğeni, “En beğenilen lezzetlerin arkasında kolay beğenmeyenler var” mesajını veriyor. Kolay Vazgeçmeyenler filmleri, televizyonun yanı sıra gazete, dergi, sinema, dijital, sosyal medya ve açık hava reklamlarıyla da kamuoyuyla buluşuyor.

Künye:
Reklamın başlığı: Metro ‘KOLAY VAZGEÇMEYENLER’ Kampanyası
Reklamveren: Metro Toptancı Market Türkiye
Reklamveren Temsilcisi: Kubilay Özerkan, Aylin Mutlu, N. Pelin Özdoğan, Poyraz Gümüş, Özgür Kaloğlu
Reklam Ajansı: Medina Turgul DDB
Yaratıcı Bölüm Başkanı: Gökhan Erol
Yaratıcı Yönetmen: Ertuğ Tuğalan
Yaratıcı Ekip: Namık Ergin, Cem Erguvan, Serhan Koçak, Cihan Metin Üstek, Fatih Yılmaz, Aybikem Alemdar
Müşteri İlişkileri Grubu: Yasemin Altan, Elif Önen Sakin, Zeynep Kızılcan, İltan Gözen
Stratejik Planlama: Canan Pehlivanoğlu, Arda Sesli
Ajans Prodüktörü: Gülengül Arlıel, Nisan Turgul
Prodüksiyon Şirketi: Kala Film
Yönetmen: Fatih Kızılgök
Prodüktör: Serkan Tırmık

1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Uber, Getir için 1 milyar dolarlık teklifle masada
Uber, Getir için 1 milyar dolarlık teklifle masada
3 Amazon Türkiye açıkladı: Türk halkı indirim yorgunu...
Amazon Türkiye açıkladı: Türk halkı indirim yorgunu…
4 General Motors, 10 yıl aradan sonra Türkiye pazarına dönüyor
General Motors, 10 yıl aradan sonra Türkiye pazarına dönüyor
5 DİMES yeni logosu ve “İçecek Bi’Şey” sloganıyla dönüşümünü duyurdu
DİMES yeni logosu ve “İçecek Bi’Şey” sloganıyla dönüşümünü duyurdu
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (7-13 Kasım)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (7-13 Kasım)
Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Z kuşağı için yapay zeka vazgeçilmez! Peki ama neden?
Haberler
Z kuşağı için yapay zeka vazgeçilmez! Peki ama neden?
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Yaş arttıkça seyahat mesafesi de uzuyor, 55 yaş üstü Uzak Doğu'yu tercih ediyor
Haberler
Yaş arttıkça seyahat mesafesi de uzuyor, 55 yaş üstü Uzak Doğu’yu tercih ediyor
Sena Tufan
27 Eylül 2025
Binlerce yıllık turşu neden bir anda popüler oldu?
Haberler
Binlerce yıllık turşu neden bir anda popüler oldu?
İrem Alimoğlu
6 Eylül 2025
Teşebbüsler Rekabet Kurumu'na taahhüt verirken, bin düşünüp bir adım atmalı
Haberler
Teşebbüsler Rekabet Kurumu’na taahhüt verirken, bin düşünüp bir adım atmalı
Marketing Türkiye
8 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.