2005 yılındaki kuruluşundan bu yana dünyanın eşitsizliğine dikkat çekmeyi bir misyon haline getirmiş Tony’s Chocolonely işe dikkatleri üzerine çeken alarm kırmızısı bir ambalajla başlamıştı. Ancak bugün dahi global kakao sektöründe illegal olarak çalışan iki milyon çocuk işçi bulunuyor!
Bu durumun haksız olduğunu düşünen Tony Chocolonely insancıl görüşlerini doğum yeri olan ve pazar lideri olduğu Hollanda’da duyurabilmiş olsa da, mesajını tüm dünyanın duyması gerektiğini düşünüyordu.
Böylece Tony’s Chocolonely, lezzetli tadı ve göz alıcı ambalajını bir yana bıraktığımızda da hangi değerleri savunduğunun net bir şekilde anlaşılmasını istedi. Tony’s Chocolonely, HERC the agency ve İngiliz aktör ve yönetmen Idris Elba iş birliğinde yarattığı, “Çikolatanın delisi, ama insanlar hakkında ciddi” sloganına sahip reklam kampanyasıyla tüm dünyaya “adil” bir çikolata deneyiminin mümkün olduğunu gösterdi.
Tony’s Chocolonely | Unfair/Fair – HERC the agency
Kaynak: Nils Adriaans