Yeme-içme sektörüne yeni bir soluk getiren Tavuk Dünyası, yeni iletişim kampanyasını duyurdu. Sektörün kurallarını değiştiren Tavuk Dünyası, ilk kampanyasında başarısını yine kuralları değiştiren şefi üstünden anlatıyor. Türkiye’nin 29 şehrinde 100’ün üstünde şubesinde hizmet veren ve sektörün kurallarını değiştiren Tavuk Dünyası, tavuk ağırlıklı menüleri, enfes soslu makarna ve taptaze Akdeniz salata ile birlikte sağlıklı ve dengeli beslenmeyi bir arada sunuyor. Tavuk Dünyası lezzet ve kaliteli yaklaşımını yeni iletişim kampanyasına da taşıdı. Tavuk Dünyası’nın, “Akılalmaz Lezet!” sloganıyla hayata geçirdiği ilk reklam filmi kampanyası, üç öncü özelliği ön plana çıkıyor. 17 farklı tarif ile hazırlanan yemekler, her siparişte kişiye özel tava kullanımı ve özel kocaman porselen tabaklar üç farklı reklam filmiyle izleyiciye anlatılıyor. Bütün kampanyanın merkezinde şef yer alıyor. Tavuk Dünyası şefine güveniyor ve bunu göstermek için filmlerde ‘Burada şefin dediği olur!’ diyor. Şef ile kafası karışmış eleman arasında geçen filmler Tavuk Dünyası’nın ilk kampanyası olma özelliğini taşıyor. Yönetmenliğini Ufuk Işık’ın yaptığı film Concept imzası taşıyor.
https://www.youtube.com/watch?v=rGrO9-IP1UM
Künye
Reklam Ajansı : Concept
Kreatif Direktör : Kerem Özkut
Yaratıcı Grup Başkanı : Ufuk Işık
Yaratıcı Ekip : Emre Reisoğlu, Poyraz Sayan, Berkay Tutkun, Yasemin Deniz, Bülent Ekel, Polen İçin, Mert Kalabalık, Ceylan Usman, Kadri Bayhaner, Roksan Sarıoğlu
Stratejik Planlama : Ömer Pamir Gündüz, Emre Sezer
Ajans Prodüktörü : Mert Turan, Kasım Bektaş, Hilal Kınalıada
Marka Ekibi : Yasin Özhan, İpek Albudak
Prodüksiyon Şirketi : Pixel Film
Yönetmen : Ufuk Işık
Post Prodüksiyon : Vfor
Kullanılan Mecralar : Televizyon, Sinema, Dijital, Radyo, Outdoor