20 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Tarkan, Trendyol için üçüncü kez kamera karşısında!

Tarkan, Trendyol için üçüncü kez kamera karşısında!

Nafizcan Önder
28 Haziran 2022
2 dk okuma

Trendyol’un Megastar Tarkan ile çektiği üçüncü reklam filmi yayınlandı. Filmde, bir yeleğin Trendyol üzerinden Tarkan’a ve Türkiye’nin dört bir yanına satılması konu ediliyor.

Megastar Tarkan, Trendyol için üçüncü defa kamera karşısına geçti. 27 Haziran Dünya KOBİ Günü’nde yayına giren reklam filminde, Trendyol’un binlerce iş ortağının emeğini Türkiye’nin dört bir yanındaki milyonlarca kullanıcısına, hatta Tarkan’a ulaştırdığı anlatılıyor.

Film, bir Trendyol satıcısının ürettiği yelekleri Trendyol üzerinden satışa sunmasıyla başlıyor.  Yeleğin Türkiye’nin dört bir yanındaki müşterilere ulaşmasıyla devam eden filmin sonunda Tarkan da yeleği Trendyol üzerinden satın alıyor. 

Trendyol’un her zaman iş ortaklarına destek olduğu vurgulanan reklam filmi Havas İstanbul  imzası taşıyor.

Kampanya Künyesi

·         Reklamveren: Trendyol 

·         Reklamveren Prodüksiyon Danışmanı: Hilal Erdebil

·         Reklam Ajansı: Havas İstanbul 

·         CCO: Ergin Binyıldız 

·         Yönetici Kreatif Direktör: Volkan Dalkılıç

·         Kreatif Ekip Liderleri: Hüseyin Gündüz, Gizem Arlı Sirkeci

·         Kreatif Ekip: Can Yalçın, Selin Pervan

·         Grafik Ekip: Hasan Yıldırım, Sait Akdemir

·         Ajans Prodüktörleri: Sıla Salgın, İdil Yalçınöz

·         Marka Grup Direktörü: Yağmur Erengül

·         Marka Direktörü: Yeşim Tamuroğlu Kaya

·         Marka Ekibi: Gamze Akçaylıer, Belgin Demir, Elif Nur Karadağ, Tuğçe Genç

·         Stratejik Planlama: Canan Pehlivanoğlu

·         Prodüksiyon Şirketi: Depo Film

·         Yönetmen: Serdar Dönmez

·         Görüntü Yönetmeni : Soykut Turan

·         Post Prodüksiyon:  İmaj Post Prodüksiyon

·         Orjinal Müzik: 3K1A Music

Diğer yaratıcı işlere göz atmak için TIKLAYIN.

Havas İstanbul Tarkan Trendyol
1 2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
2 Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
3 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
4 Türk hanelerinde "kahve" devrimi: Makine sahipliği yüzde 79'a ulaştı...
Türk hanelerinde “kahve” devrimi: Makine sahipliği yüzde 79’a ulaştı…
5 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Güncel Haberler
Güvenin anatomisi: Liderlik davranışları şirketlerin kaderini nasıl belirliyor?
Güvenin anatomisi: Liderlik davranışları şirketlerin kaderini nasıl belirliyor?
İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Aralık)
İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Aralık)
Bellona ve Doqu Home, uçtan uca medya yatırım süreçlerini WPP Media Türkiye'ye emanet etti
Bellona ve Doqu Home, uçtan uca medya yatırım süreçlerini WPP Media Türkiye’ye emanet etti
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
Haberler
Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
İrem Alimoğlu
14 Ekim 2025
Reboom, influencer marketing sahnesine giriş yaptı
Haberler
Reboom, influencer marketing sahnesine giriş yaptı
Nafizcan Önder
6 Ekim 2025
Bodrum’dan Kaş’a yeni yazlık çılgınlığı: Prefabrik evler... Peki hangi bölgede kaça mal oluyor?
Haberler
Bodrum’dan Kaş’a yeni yazlık çılgınlığı: Prefabrik evler… Peki hangi bölgede kaça mal oluyor?
Marketing Türkiye
5 Ekim 2025
Türkiye'de sağlık bilinci artıyor ama "iyi hissetme" oranı alarm veriyor!
Haberler
Türkiye’de sağlık bilinci artıyor ama “iyi hissetme” oranı alarm veriyor!
İrem Alimoğlu
5 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.