Wellcare, Gaspass markası ile toplumun çoğunluğunun yaşadığı şişkinlik ve gaz şikayetlerine önerdiği çözümü reklam filmiyle TV ekranlarına radyoya ve dijital platformlara taşıyor.
2016 yılından bu yana Tüketici Sağlığı sektöründe bulunan İlko İlaç’ın Wellcare markası bu defa Gaspass için hayata geçirdiği “Gaspass ile Şişkinlik ve Gazı Pas Geçin” mottosuna sahip yeni reklam filmini tüketiciyle buluşturdu. Reklam filminde gaz sıkıntısından kurtulmaya yönelik öneriler “gürültülü ortamlar” konseptiyle anlatılırken günlük yaşamda gaz çıkarmak için gürültülü ortamları tercih etmeye gerek kalmadığı, bu sorundan kurtulmak için Gaspass kullanılmasının yeterli olduğu esprili bir dille paylaşılıyor.
Kampanyanın Künyesi:
Kampanya Adı: Biraz gürültü yapacağız!
Kampanya Sloganı: Gaspass ile Şişkinlik ve Gazı Pas Geçin
Kullanılan Mecralar: Televizyon, Dijital, Radyo
Reklamveren: Wellcare – İlko İlaç
Reklamveren Temsilcileri: İpek Özçırpıcı – Tüketici Sağlığı Bölüm Müdürü, Seda Gönan – Kategori Müdürü
Kreatif Ajans: Titrifikir
Kreatif Direktör: Emre Gökdemir
Kreatif Ekip: Cem Bulut, Doğu Yılmaz, Necati Kaya, Oğuzhan Dilek, Andaç Erkök, Sedat Potur
Prodüksiyon: Bir Zamanlar Yapım
Lokasyon: İstanbul
Medya Ajansı: Arena Media
Medya Planlama: Gülçin Taşan, Ayşe Esra Yeni, Ümran Kalkan
Dijital Ajans: OctoStory
PR Ajansı: İletişim Ofisi