Fellas, Türkiye’nin “en kuruyemişli barları” iddiasıyla duyurduğu yeni kampanyasıyla dikkatleri üzerine çekiyor. Yeni reklam kampanyasında “Sincaplar şehre indi” konseptiyle şehir hayatına eğlenceli bir yorum getiriyor. Kuruyemişlerin peşine düşen sincaplar bu kez ormanda değil; ofiste, trafikte, şehir sokaklarında Fellas kuruyemiş barları arıyor.
Kampanya, sincapların lezzetli kuruyemiş sevgisinden ilham alıyor. Yapay zeka teknolojisi kullanılarak da hazırlanan reklam filmi, sincapların Fellas’ın izini sürmesini eğlenceli bir dille aktarıyor.
Kampanya hakkında değerlendirmelerde bulunan Fellas CMO’su Tunahan Kafa şunları söyledi:
“Protein bar kategorisinin lider markası Fellas olarak, sağlıklı atıştırmalık sektörüne yatırım yapmaya devam ediyoruz. Bol kuruyemiş içeriği, katkısız, glutensiz ve tüketici lezzet testlerinden tam puanla geçen Fellas kuruyemiş barlar, sağlıklı atıştırmalıkta sektördeki ezberleri bozan bir inovasyon oldu. Reklam filmimizin yaklaşımı da ürünümüzün inovatif gücü kadar güçlü ve Türkiye’de ilkleri barındıran bir çalışma oldu. Hem sağlıklı hem de lezzetli ürünlerimizle tüketicilerimizin hayatlarını iyileştirme ve onları hedeflerine giden yolda bahanelerini yenmelerine yardımcı olmaya devam edeceğiz.”
Kampanya künyesi:
- Reklam Ajansı: Sharpcake
- Reklamveren: Fellas
- Reklamveren Yetkilileri: Tunahan Kafa, Fidan Denizci, Görkem Ebcin, Nisa Sönmez
- Ajans Başkan Yardımcısı: Bahar Taştan
- Yönetici Kreatif Direktör: Odisseas Sevsevme
- Kreatif Ekip Lideri: Hikmet Sungur
- Kreatif Ekip: İrem Bayam Nacaklı, Damla Beklin
- Yönetici Strateji Direktörü: Pamir Gündüz
- Stratejik Planlama: Kübra Aksoy
- Prodüksiyon: POMUS
- Director: Ediz Anavi & Ahmet İltaş
- Producer: Bilge Fakıoğlu
- Animation Studio: Aniverse
- 3D Artists: Doğuş Yıldız, Beyza Küçük, Sercan Altıntaş
- 2D Animation & Composting: Recep Akın
- Sanat Yönetmeni: Nurullah Öztürk
- AI Artist: Recep Kaya, Nurullah Öztürk