3 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
"Shell'de zorunlu olmasa da inmek için bir sebep var"

“Shell’de zorunlu olmasa da inmek için bir sebep var”

Nafizcan Önder
13 Şubat 2025
1 dk okuma

Geçtiğimiz yıl başlattığı ve misafirlerini merkeze koyduğu “İnsanların Shell’i” iletişim stratejisine devam eden Shell, yeni reklam filminde yine, farklı beklentilerle istasyona gelen insanların ihtiyaçlarına sunduğu çözümlere odaklanıyor. 1996 yılından bu yana sektörün öncüsü olarak sunduğu Taşıt Tanıma Sistemi‘ni (TTS) öne çıkardığı filmde Shell, işi için yolda olan insanların araçlarından inmesine gerek olmamasına rağmen, Shell istasyonlarında inmek için hep iyi bir sebep bulduklarını mizahi bir dille aktarıyor.

“İşi için yolda olan, buraya gelince inmek için hep iyi bir sebep bulan insanların Shell’i. Hep ileride.” sözleriyle, Shell’in sadece bir akaryakıt istasyonu olmanın ötesinde, işi için yolda olan insanların da tüm ihtiyaçlarına cevap veren bir mola noktası olduğu vurgulanıyor.

Shell & Turcas CMO’su Özkan Özyavuz, yeni reklam filmiyle ilgili olarak şunları söyledi: “Geçen yıl “Shell bir akaryakıt istasyonu değil, insanların istasyonudur“ dediğimiz İnsanların Shell’i iletişim platformumuz, Shell olarak sektördeki dönüşümün öncüsü rolümüzü tanımlıyor. Bu platform, birbirinden farklı beklenti ve ihtiyaçlarla Shell’e gelen, her seferinde yenilenerek ve tazelenerek yola devam eden insanların hikayelerini anlatıyor. Yeni filmimizde, Taşıt Tanıma Sistemi ile sağladığımız kolaylığı anlatırken, inmesine gerek olmamasına rağmen araçtan inip Latte‘sini yudumlayan misafirimizi görüyoruz. Engin Akyürek’in pozitif ve mizahi yaklaşımı sayesinde, misafirlerimizin istasyonlarımızda inmek için her zaman iyi bir sebep bulduklarını vurguluyoruz. İşte tam da bu farklı ihtiyaçları ve çözümleri göstermek ve bireysel hikayelerimizin aslında ne kadar kapsayıcı olduğunu görmek, İnsanların Shell’i platformunun gerçek gücünü de ortaya koyuyor.”

Kampanya Künyesi

Reklamveren: Shell & Turcas Petrol A.Ş.
KreatifAjans:BlabxConcept
Prodüksiyon: Autonomy / Yönetmen: Uygar Kutlu

shell
1 Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
2 OpenAI CEO'su Sam Altman uyardı: ChatGPT'ye dert anlatanlar, dikkat!
OpenAI CEO’su Sam Altman uyardı: ChatGPT’ye dert anlatanlar, dikkat!
3 Moda dünyasında "AI" krizi! Vogue'un Guess reklamı tartışma yarattı
Moda dünyasında “AI” krizi! Vogue’un Guess reklamı tartışma yarattı
4 Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
5 Yüksek performans gösterenler müşteri kararsızlığının üstesinden nasıl geliyor?
Yüksek performans gösterenler müşteri kararsızlığının üstesinden nasıl geliyor?
Güncel Haberler
Şirketler sürdürülebilirlikte yol aldı, döngüsel ekonomide takıldı!
Şirketler sürdürülebilirlikte yol aldı, döngüsel ekonomide takıldı!
Nefes aldıran rekabet: Hava temizleme pazarında yeni dönem...
Nefes aldıran rekabet: Hava temizleme pazarında yeni dönem…
Çok markalı ve çok ülkeli yapılarda pazarlama: Segment mi, Cluster mı?
Çok markalı ve çok ülkeli yapılarda pazarlama: Segment mi, Cluster mı?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Markanızın dijital dünyadaki nabzını tutun! İşte en iyi sosyal medya izleme araçları...
Haberler
Markanızın dijital dünyadaki nabzını tutun! İşte en iyi sosyal medya izleme araçları…
İrem Alimoğlu
14 Haziran 2025
Çalışan memnuniyetsizliğinin şirketlere maliyeti belli oldu! Etkisi tahminlerin de üstünde...
Haberler
Çalışan memnuniyetsizliğinin şirketlere maliyeti belli oldu! Etkisi tahminlerin de üstünde…
Sena Tufan
1 Temmuz 2025
Kış Olimpiyatları ve Paralimpik Oyunları'nın yeni madalyaları tanıtıldı
Haberler
Kış Olimpiyatları ve Paralimpik Oyunları’nın yeni madalyaları tanıtıldı
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Şarap lekeli zarflar nasıl bir pazarlama aracına dönüştü?
Haberler
Şarap lekeli zarflar nasıl bir pazarlama aracına dönüştü?
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.