3 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
‘Shell ile Hep İleride Olanların’ hikayesi

‘Shell ile Hep İleride Olanların’ hikayesi

Gizem Yıldız
17 Mayıs 2022
3 dk okuma

Cumhuriyetimiz kurulduğu 1923 yılından bu yana enerjinin her alanında Türkiye’deki faaliyetlerini sürdüren Shell, ülke ekonomisine katkı sunuyor bir yandan da sosyal yatırımlarıyla toplumun gelişimine destek olan programlar yürütüyor. Hep ileride olmayı kendine ilke edinen Shell, 1923 yılından bu yana dokunduğu hayatları ve toplumda yaşanan dönüşüme katkı sağladığı gerçek hikayeleri samimi bir dille aktardığı yeni bir iletişim kampanyasına imza attı.

2021 yılında ‘Shell Hep İleride’ marka iletişimi kapsamında Engin Akyürek ile başlattığı iş birliğini 2022 yılında da sürdüren Shell, marka elçisi Engin Akyürek ile moderasyonunu Yekta Kopan’ın üstlendiği bir toplantıda yeni iletişim kampanyasını tanıttı.

Shell, Türkiye’de dünyanın ilk farklılaştırılmış yakıtı Shell V-Power ve ilk Sadakat Programı Shell Club Smart’tan istasyonlarda ilk premium market konsepti Shell Select Market’e, ilk kadın istihdamını destekleyen Shell’de Kadın Enerjisi’nden çocuklar için özel olarak tasarlanmış ilk çocuk tuvaletine, engelli misafirlerinin hayatını kolaylaştıran sektördeki ilk engelsiz hizmet alanından ilk taşıt tanıma sistemine, ilk kanopi uygulamasından ilk market içi tuvalete sektörü ve paydaşlarını ileri taşıyan ve sektörde örnek alınan birçok ilke ve yeniliğe imza attı. Bu kapsamda yeni iletişim faaliyetlerinde de yaşamlarına dokunduğu paydaşlarına odaklandı.

Emre Turanlı; “Sosyal yatırım faaliyetlerimiz ile dokunduğumuz hayatlarda fark, içinde bulunduğumuz toplumda sürdürülebilir sosyal fayda yaratıyoruz”

Shell & Turcas CEO’su Emre Turanlı, “Kalite ve Güven denildiğinde sektörümüzde akla gelen ilk marka olmanın gururuyla, 1.100 istasyonumuzla her gün 1 milyon misafirimize hizmet veriyoruz. Keyifli ve emniyetli yolculuklar için 15 bin çalışma arkadaşımızla hiç durmadan çalışıyoruz. Bu doğrultuda 1923 yılında Cumhuriyetimiz ile çıktığımız yolculuğumuzu 99 yıl boyunca birçok ilke imza atarak taçlandırdık. Tüm bayilerimizle inşa ettiğimiz güçlü bağlar sayesinde, istasyonlarımız nesilden nesle aktarılıyor, yarattığımız sürdürülebilir iş modeli sektörümüze ilham oluyor. Sosyal yatırım faaliyetlerimiz ile dokunduğumuz hayatlarda fark, içinde bulunduğumuz toplumda sürdürülebilir sosyal fayda yaratıyoruz. Yol emniyeti, inovasyon, çevre, engelsiz yaşam ve istihdam programları alanlarına yaptığımız sosyal yatırımlarla toplumsal gelişimi ve ilerlemeyi destekliyoruz. Bu kapsamda toplumsal cinsiyet eşitliği odak alanlarımızın başında geliyor. Türkiye’de yönetim kurulunda kadın liderlerimizin temsiliyeti %42, icra kurulumuzda %50. Toplam çalışanlarımız içinde kadın arkadaşlarımızın oranı ise %31. Sektördeki ilk kadın istihdamı programı olan ‘Shell’de Kadın Enerjisi bu çalışmalarımızın en önemli parçalarından. Son 4 yılda 5.300 kadına istasyonlarımızda istihdam olanağı sağlayarak bu alanda dönüşüme liderlik ediyoruz. Daha pek çok yenilikçi çalışma ile köklü mirasımızın ve değerlerimizin bizlere verdiği sorumluluğu yerine getiriyor, ülkemizin gelişimi ve Shell’i nice 100 yıllara taşımak gayesiyle yol alıyoruz. Yeni marka iletişim kampanyamız da bu çalışmalarımızı yansıtıyor. Samimi ve gerçek hikayeleri anlatırken, köklü mirasımızı, değerlerimizi ve gelecek vizyonumuzu ortaya koyuyor” dedi. 

Seher Poyrazoğlu Yavuz: “İletişim kampanyamızda ‘Samimiyeti ve Gerçekliği’ odağımıza alarak, değerlerimizle daha iyisi için ilham vermeyi amaçladık’’ 

Markanın yeni iletişim kampanya stratejisinin detaylarını açıklayan Shell & Turcas Perakende Satışlar Pazarlama Direktörü Seher Poyrazoğlu Yavuz; “Shell & Turcas olarak, iletişim faaliyetlerimizde geçtiğimiz yıl büyük bir başarı kazanan ‘Hep İleride’ yaklaşımımızın köklerine iniyor ve sosyal, çevresel ve ekonomik gelişime yönelik kararlı çalışmalarla üstlendiğimiz rol ve sorumluluğa dikkat çekiyoruz. Biliyoruz ki ‘Hep İleride’ olmak demek, herkesi kapsamak demek ve biz de uzun yıllardır bu alanda ilham veren çalışmalar yürütüyoruz. Herkesin istasyonlarımızda ve hayatta eşit temsili için yenilikler ve girişimlere imza atıyoruz. Yeni dönemde değerlerimizden beslenen çabalarımızı odağa aldık ve tüm iletişim faaliyetlerimizde içimizden, samimi ve gerçek hikayelere yer verdik. Çünkü biliyoruz ki Shell ile yolu kesişen herkesin hikayesi bir diğerine ilham verecek nitelikte ve bu insan odaklı yaklaşım paylaşıldıkça çoğalacak. Bu doğrultuda değerleri ve duruşuyla marka değerlerimizi başarıyla temsil eden marka elçimiz Engin Akyürek’le yeni bir iletişim kampanyasına imza attık. ‘Shell ile Hep İleride Olanların’ gerçek hikayelerini merceğe altına aldık” şeklinde konuştu.

Engin Akyürek: “Shell’in samimi ve içten hikayeleri, tüm Türkiye’ye bu değerleri yaşatacak”

Shell’in yeni marka iletişimini değerlendiren başarılı oyuncu Engin Akyürek ise “Geçtiğimiz yıl Shell’in marka değerleri ve vizyonu çerçevesinde aynı zeminde buluşmuş ve büyük bir heyecanla ‘Shell Hep İleride’ iletişimine imza atmıştık. Shell’in değerlerinden beslenen samimi ve gerçek çalışmaları, sosyal alandaki yatırımları ve yeni nesil enerji dönüşümündeki rolüne duyduğum güvenle bir kez daha bu heyecana ortak oldum. İlk günden itibaren yol arkadaşım olarak gördüğüm bu iş birliğinde bugün aileden biri gibi hissediyorum. Shell’in birbirinden renkli üyeleriyle tanışmak ve onların hikayelerine ortak olmak da bu bağları derinleştirdi. İnanıyorum ki paylaşacağımız bu güzel anılar tüm Türkiye’ye de bu değerleri, samimiyeti ve güveni yaşatacak” dedi.

Reklam Künyesi:

Reklamveren: Shell & Turcas Petrol A.Ş.

Marka Direktörü: Seher Poyrazoğlu

Marka İletişim Uzmanları: Mehtap Altun, Sinem İçten Kasapoğlu

Reklam Ajansı: Wunderman Thompson

Ajans Başkanı: Ayşegül Bahçıvanoğlu

Yönetici Ortak: İdil Dereci

Müşteri İlişkileri Direktörü: Sevin Gürcüoğlu

Müşteri İlişkileri: Gülşen Turan

Kreatif Direktör: Kaan Ertüz

Kreatif Grup Lideri: Esra Çankaya

Yaratıcı Ekip: Erdost Çalış, Gamze Kutlu

Strateji: Cem Solak 

Prodüksiyon: Deniz Akşit, Barış Tosun, Aysel Şahin

Yapım Şirketi: Octopus

Yönetmen: Tolga Evgüzel

Prodüktör: Erinç Koyun, Güzin Savurgan

Yönetmen Yardımcısı: Yasin Can, Hüseyin Toprak

Prodüksiyon Ekibi: Vural Yıldız, Mehmet Çavuşoğlu, Taha Emen, Koray Gökdoğan, Berk Ali Çekmez

Görüntü Yönetmeni: Serkan Güler

Sanat Yönetmeni: Ayşe Abayoğlu

Cast Direktörü: Banu Yeşilnar

Kostüm Direktörü: Nihan Kurç

Post Prodüksiyon Şirketi: Sinefekt

Editör: Ahmet Türk

Müzik Düzenleme: 3K1A

Diğer yaratıcı işlere göz atmak için TIKLAYIN.

shell
1 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
2 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
3 Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
4 YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
5 Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
Güncel Haberler
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
E-spor arenasında sürpriz gelişme: İlk Olimpik E-Spor Oyunları iptal edildi
E-spor arenasında sürpriz gelişme: İlk Olimpik E-Spor Oyunları iptal edildi
40 milyon aboneyi aşan Bluesky'a "dislike" butonu geliyor
40 milyon aboneyi aşan Bluesky’a “dislike” butonu geliyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İş Sanat'ın yeni sezon programı belli oldu...
Haberler
İş Sanat’ın yeni sezon programı belli oldu…
Marketing Türkiye
26 Eylül 2025
Can Holding'e operasyon: Habertürk ve Show TV’ye el konuldu
Haberler
Can Holding’e operasyon: Habertürk ve Show TV’ye el konuldu
İrem Alimoğlu
11 Eylül 2025
Türkiye’de kahve tüketim alışkanlıkları değişiyor, evde "barista" deneyimi öne çıkıyor!
Haberler
Türkiye’de kahve tüketim alışkanlıkları değişiyor, evde “barista” deneyimi öne çıkıyor!
Marketing Türkiye
10 Eylül 2025
Kablolu kulaklıklar geri döndü!
Haberler
Kablolu kulaklıklar geri döndü!
Sena Tufan
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.