13 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
"Sevdiklerimizle ayrıyız ama paylaşınca biriz"

“Sevdiklerimizle ayrıyız ama paylaşınca biriz”

Gizem Yıldız
6 Nisan 2021
2 dk okuma

Pandemi döneminde çeşitli alanlarda destek amaçlı birçok proje yürüten Coca-Cola Türkiye, Ramazan ayına özel olarak hayata geçirdiği kampanyayla ihtiyaç sahibi ailelere Temel İhtiyaç Derneği “TİDER” aracılığıyla temel gıda yardımında bulunuyor. Kampanya kapsamında, TİDER tarafından, 7 bölge ve 30 ilde, 145.250 haneye ulaşan gıda bankalarına temel gıda malzemesi ulaştırılacak. Coca-Cola, ihtiyaç sahiplerine toplam 1 milyon öğüne denk gelen temel gıda malzemesi desteğinde bulunurken, “1 Şişe=1 Bağış” yazılı Coca-Cola ürünlerini alan tüketiciler de ihtiyaç sahiplerine yapılan yardıma ortak olabilecek.

Pandeminin başlangıcından itibaren tüm önceliklerini toplumsal ihtiyaçlara yönlendiren Coca-Cola Türkiye, destek çalışmalarına Ramazan ayında da devam ediyor. Ramazan ayına özel olarak hayata geçirilen kampanyada birlik ve beraberliğin önemine dikkat çeken Coca-Cola, “Sevdiklerimiz ile ayrıyız ama paylaşınca biriz” temasını vurguluyor. Coca-Cola kampanya kapsamında, Global Gıda Bankacılığı Ağı üyesi olan TİDER aracılığıyla, gıda bankalarının sistemine kayıtlı ihtiyaç sahibi ailelere ulaştırılmak üzere doğrudan temel gıda ürünleri bağışlıyor. Gıda bankalarına kayıtlı ihtiyaç sahipleri, gıda malzemelerini Ramazan ayı başlangıcıyla birlikte ilgili gıda bankalarından alabilecek. Toplam 1 milyon öğüne denk gelen temel gıda malzemesi, TİDER’in ağında yer alan gıda bankaları aracılığıyla 30 ildeki 145.250 haneye ulaşacak.

Ramazan Kampnayası için özel üretilen “1 Şişe=1 Bağış” yazılı PET 2.5L ve PET 2L Coca-Cola ürünlerini alan tüketiciler de ihtiyaç sahiplerine yapılan yardıma ortak olabilecek.

Geri dönüştürülmüş pet şişelerden separatör üretildi

Pandemi döneminde Türk Kızılayı işbirliğiyle sivil toplum kuruluşlarının çalışmalarında yer alan Coca-Cola, pandeminin ilk döneminde 3 bacaklı bir destek programı yürüttü. Program kapsamında, Sağlık Bakanlığı’na bağlı hastanelere koruyucu ekipman alımı ile 65 yaş ve üzeri ihtiyaç sahiplerine gıda ve içecek yardımı yapıldı. Gıda bankalarına TİDER ile gıda ve temizlik malzemesi ulaştırıldı. 15 binden fazla yeme-içme hizmeti sektörü çalışanına Ahbap Derneği aracılığıyla alışveriş kartı dağıtıldı.

Coca-Cola, pandemi döneminde hayata geçirdiği “Küçük İşletmelere Tanıtım Desteği”, “Bir Menü Alana Bir Menü Bizden”, “Kafe ve Restoranlara Hijyen Kiti Desteği”, “Bu Coca‑Cola Bizden” ve “Mahalle Bakkallarına Dijital Eğitim” gibi proje ve kampanyalarla topluma ve ekonomiye katkı sağlamak için çalıştı. Müşterileriyle yeniden buluşan kafe ve restoran gibi küçük yerel işletmelere Covid-19 hjiyen tedbirleri kapsamında destek olmak amacıyla geri dönüştürülmüş pet şişelerden separatörler üreten Coca-Cola, bu separatörleri işletmelerin kullanımına sundu.

1 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
2 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
3 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
4 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
5 Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Güncel Haberler
2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Türk hanelerinde "kahve" devrimi: Makine sahipliği yüzde 79'a ulaştı...
Türk hanelerinde “kahve” devrimi: Makine sahipliği yüzde 79’a ulaştı…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Fatih Altaylı yeniden "yorumlayamıyor"
Haberler
Fatih Altaylı yeniden “yorumlayamıyor”
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Black Friday'de en çok ne satılıyor?
Haberler
Black Friday’de en çok ne satılıyor?
Nafizcan Önder
3 hafta önce
ChatGPT'de mesajlaşma dönemi başlıyor: “Calpico” kod adlı özellik yolda
Haberler
ChatGPT’de mesajlaşma dönemi başlıyor: “Calpico” kod adlı özellik yolda
Sena Tufan
14 Ekim 2025
Beymen Tersane-Galleries of Luxury kapılarını açtı!
Haberler
Beymen Tersane-Galleries of Luxury kapılarını açtı!
Marketing Türkiye
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.