Türkiye’nin önde gelen turizm şirketlerinden Setur’un 2022 yılı iletişim çalışmalarındaki marka yüzü, ünlü oyuncu Salih Bademci oldu.
Rol aldığı projelerle geniş kitleler arasında en beğenilen sanatçılardan biri olan Salih Bademci Setur’un yeni yayına giren reklam filminde rol aldı. Reklamdaki müziği de seslendiren Salih Bademci, yıl boyunca yayına girecek geleneksel ve dijital reklam filmlerinde de yer alacak. Ayrıca oyuncu olan eşi İmer Özgün ve kızı İklim de kampanyanın devam iletişiminde kamera karşısına geçecek.
Setur’un hareket etmenin önündeki engelleri kaldırarak hayatları zenginleştirdiği iç görüsüyle hazırlanan ilk reklam filmi, Setur’un sunduğu tüm hizmetlerle seyahat etmeyi kolaylaştırıp, her seyahati unutulmaz anılara dönüştürerek seyahatin sunduğu olumlu etkiyi insanlara ulaştırmasına vurgu yapıyor.
Reklam filmi, “Seyahat” sözcüğü içindeki harflerden türetilen “hayat” kelimesine dikkat çekerek, “Seyahatin içinde hayat var. Hayatın içinde de isteklerimiz… Yeni yerler görmekse… Gönlünce eğlenmekse… Her zaman güvenmekse… İstekler gerçek olur” mesajını veriyor.
Setur’un ‘’Güvense Setur, Güzelse Setur, Tatilse Setur” mottosunu ileten reklam filmi 8 Şubat 2022 tarihinde tüm mecralarda yayına girdi.
Reklam Künyesi:
Reklam Veren: Setur
Reklam Ajansı: Medina Turgul DDB & Grafis DDB
Reklam Veren Temsilcileri: Derya Gülünay, Anet Gündüz Aykaç, Ayşe Balkaş Tuncel, Ece Özyurt,
Yönetici Yaratıcı Yönetmen: Kadir İnan
Yaratıcı Ekip: Barış Özkan, Tayfun Karaarslan, Hakan Baş, Metin Onursal, Gökalp Bayram
Müşteri İlişkileri: Hande Deniz
Stratejik Planlama: Ceren Sağlam, Seren Pala
Ajans Yönetici Prodüktörü: Gülengül Soytürk
Ajans Prodüktörü: Uğur Karaman
Yapım Şirketi: Panda Films
Yönetmen: Ozan Yalabık
Müzik: Persenk Müzik