Şenpiliç’in yeni reklam filminde, sofrada paylaşılan pilicin bereketi, Türk kültürünün en önemli değeri olan ‘nimeti paylaşma’ geleneğiyle bir araya geliyor.
Şenpiliç, 40. yaşını yıl iletişiminde de sürdürüyor. Tüketicisini, değerlerini ve sofra kültürünü ne kadar iyi tanıdığını hissettiren, duygulara dokunan bir reklam filmiyle izleyiciyle buluşuyor. Propanga Reklam Ajansı tarafından İzmir’in Şirince ilçesinde 3 gün boyunca yapılan çekimlerde rol alan oyuncular, filmdeki samimiyet duygusunu güçlü tutmak amacıyla başta Şirince olmak üzere çevre köylerden seçildi.
Künye:
Müşteri: Şenpiliç
Ajans: Propaganda
Yaratıcı Ekip: Mustafa Küçükkalıpçı, Pınar Kurt, Tuba Ulu, Zuhal Arslan
Müşteri İlişkileri: Elçin Duraklar, Ezgi Pedal
Stratejik Planlama: Ceylan Eren
Ajans Prodüktörü: Nilay Ciğit
Yönetmen: Serdar Dönmez
Görüntü Yönetmeni: Michel Dierickx
Yapım Şirketi: Depo Film
Yapımcı: Ender Sevim- Melih Kokucu
Post Prodüksiyon: İmaj
Eser / Besteci ve Yapımcı: Müzikotek
Jingle: Ses Sanayii